EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων

Η Lifan παρουσίασε στην EICMA 2025 το ολοκαίνουργιο KPT400, μια ολοκληρωμένη πρόταση για την κατηγορία των μεσαίων adventure.
Νέο μοντέλο από την Lifan στην κατηγορία adventure.
Δικύλινδρος κινητήρας 378 cc και απόδοση 44 ίππων.
18,5 λίτρα ρεζερβουάρ και βάρος 223 κιλά με το τριβάλιτσο.
Με 17άρηδες τροχούς και αναμονή για διαθεσιμότητα.
Νέο μοντέλο από την Lifan στην κατηγορία adventure
Η Lifan παρουσίασε στην EICMA 2025 το ολοκαίνουργιο KPT400, μια ολοκληρωμένη πρόταση για την κατηγορία των μεσαίων adventure. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει νέα σχεδιαστική γλώσσα, με αιχμηρές γραμμές, κάθετο LED προβολέα και αναλογίες που συνδυάζουν επιβλητικότητα και πρακτικότητα. Το φινίρισμα δείχνει σαφώς αναβαθμισμένο, με χρήση καλύτερων υλικών και προσεγμένες λεπτομέρειες. Η θέση οδήγησης είναι κάθετη και φυσική, ενώ η TFT οθόνη οργάνων και τα LED φώτα φέρνουν το KPT400 στο επίπεδο σύγχρονων ευρωπαϊκών μοντέλων.
Δικύλινδρος κινητήρας 378 cc και απόδοση 44 ίππων
Το KPT400 κινείται από έναν νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 378 cc, με 8 βαλβίδες, υγρόψυξη και EFI ψεκασμό, που αποδίδει 33 kW (44,2 ίππους) στις 9.500 rpm και 36,5 Nm ροπής στις 7.500 rpm. Η σχέση συμπίεσης 11,5:1 και το 6τάχυτο κιβώτιο προσφέρουν ομαλή, προοδευτική λειτουργία και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 158 km/h. Ο κινητήρας εδράζεται σε ατσάλινο πλαίσιο, ώστε να αποδίδει δύναμη με γραμμικό τρόπο και περιορισμένους κραδασμούς, επιβεβαιώνοντας πως η Lifan έχει περάσει σε πιο ώριμη φάση εξέλιξης.
18,5 λίτρα ρεζερβουάρ και βάρος 223 κιλά με το τριβάλιτσο
Η μοτοσυκλέτα έχει διαστάσεις 2.165×925×1.400 mm, μεταξόνιο 1.420 mm και απόσταση από το έδαφος 160 mm, χαρακτηριστικά που τη βοηθούν να ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και την ευελιξία. Το βάρος των 223 κιλών περιλαμβάνει τα τρεις αλουμινένιες βαλίτσες, που ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Η σέλα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, 800 και 830 mm, για διαφορετικά αναστήματα αναβατών. Ο ψηλός ανεμοθώρακας και οι προστατευτικές χούφτες ενισχύουν την άνεση σε ταξίδι, ενώ το ρεζερβουάρ των 18,5 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα.
Με 17άρηδες τροχούς και αναμονή για διαθεσιμότητα
Το KPT400 διαθέτει δίσκους εμπρός και πίσω, ζάντες αλουμινίου και ελαστικά 110/70-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω, με ισορροπία ανάμεσα σε ασφάλτινη και ήπια εκτός δρόμου χρήση. Στην EICMA παρουσιάστηκε με μπάρες κινητήρα, αλουμινένιες αποσκευές και βάση top case, δείχνοντας ότι πρόκειται για έτοιμο μοντέλο παραγωγής. Η συνολική εικόνα που άφησε στο κοινό ήταν αυτή μιας ώριμης adventure μοτοσυκλέτας, σχεδιασμένης με ευρωπαϊκή λογική. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη αν θα διατεθεί στην Ελληνική αγορά, το KPT400 αποδεικνύει ότι η Lifan έχει τη δυνατότητα να σταθεί με αξιώσεις στην κατηγορία.

.jpg)
