Aνεση - Εργονομία

Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
6 Φωτογραφίες »

Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας

Η τουριστική καταγωγή της Multistrada επιτάσσει πλείστες ανέσεις και μέγιστη λειτουργικότητα, με τα εργονομικά χαρακτηριστικά να επικυρώνουν μια απολαυστική συμφωνία συμβίωσης μαζί του. Με δυνατότητα ρύθμισης στα 840 και 860 χιλιοστά από το έδαφος, η φαρδιά και αφράτη σέλα είναι αρκετά φιλόξενη για δύο άτομα, ενώ στη λίστα αξεσουάρ υπάρχουν ψηλότερες (875χιλ.) και χαμηλότερες (790χιλ.)επιλογές καλύπτοντας κάθε ανάστημα και σωματότυπο. Παράλληλα είναι  θερμαινόμενη με high-low λειτουργία, όπως και οι χειρολαβές σε 5 στάδια, και μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα για το κομμάτι του συνοδηγού μέσω διακόπτη, ώστε να απολαμβάνει και αυτός τη θαλπωρή της. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο συνεπιβάτη και στην άνεση αυτού κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Έτσι, οι πλαϊνές βαλίτσες και το top case  έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω εξοικονομώντας περισσότερο χώρο για τα πόδια του. Παράλληλα, η μελέτη των αεροδυναμικών ροών εγγυάται τη μέγιστη δυνατή άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, με τις χούφτες, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τον ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα να εξασφαλίζουν επαρκή θερμική και αεροδυναμική προστασία. Η έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών προσφέρει μέγιστη ευκρίνεια και αποτελεσματικό έλεγχο όλων των παραμέτρων, όμως χρήζει σχεδιαστικής ανανέωσης καθώς μετρά ήδη μια 5ετια ζωής, ενώ δεν διαθέτει λειτουργία αφής με τις ρυθμίσεις να λαμβάνουν χώρα από το εύχρηστο joystick στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Το σύστημα συνδεσιμότητας με smartphone μέσω Bluetooth διατηρεί φυσικά τις λειτουργίες πλοήγησης στον χάρτη χάρη στην εφαρμογή Ducati Connect app, η οποία υποστηρίζει επίσης την απάντηση κλήσεων στο τηλέφωνο ή ακρόαση μουσικής, χρησιμοποιώντας κράνος εξοπλισμένο με σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Στη θέση του έχει παραμείνει το ντουλαπάκι στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ για αποθήκευση μικροπραγμάτων ή φόρτιση του κινητού μέσω θύρας USB, όμως θα έπρεπε να έχει αναθεωρηθεί η χωρητικότητα του ώστε να φιλοξενεί και μεγαλύτερα smartphone.


Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας

Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Ηλεκτρονικά
Σελίδα 6Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 7Στο δρόμο
Σελίδα 8Η άποψη μας
Σελίδα 9Τεχνικά Χαρακτηριστικά
VITALIOTIS
TRENT