LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Διαβάστηκε από 6.751 αναγνώστες (30/10/2025)
Η Brembo έχει βάλει το χεράκι της.. ή πιο συγκριμένα τις ακτινικές τετραπίστονες Stylema δαγκάνες της συνθέτοντας ένα πολύ δυνατό σύστημα πέδησης.
5 Φωτογραφίες »

Η Brembo έχει βάλει το χεράκι της.. ή πιο συγκριμένα τις ακτινικές τετραπίστονες Stylema δαγκάνες της συνθέτοντας ένα πολύ δυνατό σύστημα πέδησης.

Η λύση του αλουμινένιου μονοκόκ πλαισίου -έναντι του χωροδικτυώματος- σε συνδυασμό με το μονόμπρατσο ψαλίδι και τον V4 κινητήρα που αποτελεί ενεργό μέρος του, αφαίρεσαν 13 ολόκληρα κιλά από το Diavel σταματώντας τη ζυγαριά στα 236 γεμάτα κιλά. Φυσικά, το εντυπωσιακό 240αρι πίσω ελαστικό Pirelli Diablo Rosso III κλέβει την παράσταση με την 5-μπρατση ζάντα και τις διαμανταρισμένες λεπτομέρειες να προκαλούν παρατεταμένη σιελόρροια. Η Brembo έχει βάλει το χεράκι της.. ή πιο συγκριμένα τις ακτινικές τετραπίστονες Stylema δαγκάνες της συνθέτοντας ένα πολύ δυνατό σύστημα πέδησης. Χρησιμοποιεί πλευστούς δίσκους 330 χιλιοστών μπροστά και δίσκος 265 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω σε συνεργασία με Cornering ABS της Bosch.Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη με αυξημένες διαδρομές ελατηρίων για μεγαλύτερη άνεση. Αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών με ρύθμιση συμπίεσης και προφόρτισης ελατηρίου στο αριστερό και επαναφοράς στο δεξιό καλάμι, καθώς και μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό, πρόσθετο δοχείο υγρών.


Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη με αυξημένες διαδρομές ελατηρίων για μεγαλύτερη άνεση.

Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη με αυξημένες διαδρομές ελατηρίων για μεγαλύτερη άνεση.

Σελίδα 1Ducati Diavel V4 2025 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY