Εξαιρετικά τα φρένα του X-Town, όταν λειτουργούν μαζί. Εμπνέουν ασφάλεια και είναι όσο δυνατά χρειάζονται.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα: Για στιβαρότητα και ποιότητα κύλισης

    Το X-Town 125 έχει χτιστεί στην ίδια βάση με το 300άρι μοντέλο: Το πλαίσιό του είναι μια ατσάλινη κατασκευή, διπλής ραχοκοκαλιάς, κλειστό. Μια διάταξη που χρησιμοποιείται ευρέως σε μοτοσυκλέτες, το πλαίσιο αυτό εξασφαλίζει μεγάλη ακαμψία και κατά συνέπεια εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Όπως θα δούμε αναλυτικά, η επιλογή αυτή των μηχανικών της KYMCO καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα που το scooter παρουσιάζει. Στις αναρτήσεις, την απόσβεση αναλαμβάνουν ένα πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση, πίσω. Το σύστημα πέδησης δεν φέρει ABS, αλλά CBS ή αλλιώς, συνδυασμένα φρένα. Στην εμπρός δαγκάνα των 3 εμβόλων, το κεντρικό, μικρότερο έμβολο ενεργοποιείται από την μανέτα του πίσω φρένου, ενώ τα 2 ακριανά και μεγαλύτερα από την δεξιά μανέτα. Το σύστημα στην πράξη είναι πολύ καλό σε απόδοση, όπως θα διαβάσετε και στο οδηγικό κομμάτι. 

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400