Ο κινητήρας τα καταφέρνει αρκετά καλά στον ρόλο του, αν και υστερεί – λογικά- σε επιδόσεις. Στα αντίποδα, προσφέρει πολυτελή, ομαλή λειτουργία.

    Κινητήρας: Ακούραστος εργάτης

    GT Scooter και 125 κυβικά; Ναι, πρόκειται για έναν συνδυασμό σπάνιο στην αγορά. Η KYMCO αποφάσισε να τον τολμήσει, τοποθετώντας το X-Town στην λίστα με τα υποψήφια δίκυκλα για κατόχους Α1, αλλά και όχι μόνο. Για το έργο, επιστρατεύτηκε ο κινητήρας G5 της εταιρείας, ο οποίος είναι υγρόψυκτος, 4βάλβιδος και αποδίδει 12,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής. Φυσικά, τροφοδοτείται από ψεκασμό και συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές. Ο κινητήρας αναλαμβάνει ένα αρκετά δύσκολο έργο, καθώς όπως θα διαβάσετε και στο οδηγικό κομμάτι, τα 172 (κενά) κιλά του X-Town συν αυτά του αναβάτη του είναι μπόλικα, όχι μόνο για αυτόν αλλά και για οποιοδήποτε μοτέρ τέτοιας ισχύος. Ωστόσο, ο G5 εκπλήσσει ευχάριστα με την ευστροφία του, την απόκριση στο γκάζι και, τελικά, την επάρκεια του στον ρόλο, παρουσιάζοντας μάλιστα πολύ ομαλή και αθόρυβη λειτουργία σε επίπεδα...πολυτελείας! 

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400