• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί να μη σε τοποθετεί τόσο σκυφτό όσο στη φωτογραφία (το παρακάναμε λίγο), πάντως πάνω του δεν θα βολευτούν οι μεγαλόσωμοι.

Ετοιμαστείτε για πολύ χάζι, τόσο από εσάς, όσο και από τους γύρω, και για αμέτρητες συζητήσεις με παντελώς αγνώστους περαστικούς.

Κόκκινο, ατσάλινο πλαίσιο, στρογγυλός προβολέας, μαύρες φυσούνες στα καλάμια, μανιβέλα, και αμέτρητες classic λεπτομέρειες.

Υπέροχη εικόνα αντικρίζει ο αναβάτης, με το μακρύ ρεζερβουάρ, την μεταλλική του τάπα, και με το λουρί που βρίσκεται στο πάνω μέρος.

Κοιτάξτε αυτό τον… «κοκοβιό»! Απίθανη, λεπτή σιλουέτα, που έχει βγει κατευθείαν από τα βιβλία της ιστορίας της αγωνιστικής μοτοσικλέτας.

Πιο λιτά δεν γίνονται. Αναλογικών ενδείξεων χρωμιωμένο κοντέρ και ολικός χιλιομετρητής στο δεξί… ρολόι, και 3 λυχνίες στο αριστερό… ρολόι.

Δοκιμάζουμε: SkyTeam Ace 125

Το SkyTeam Ace 125 είναι μια υπέροχη σε εμφάνιση, και απολαυστική σε οδήγηση café racer μοτοσικλέτα, σε αδιανόητα χαμηλή τιμή, ενώ αποτελεί τον μοναδικό εκπρόσωπο της σχολής στα μικρά κυβικά.

 

+Απίθανη εμφάνιση, φοβερός ήχος, τιμή

-Κραδασμοί, στρίμωγμα για μεγαλόσωμους

Χρώματα: Ασημένιο

Τιμή: 1.670 ευρώ

 Η κινέζικη SkyTeam έχει μια σειρά από ρέπλικες κλασικών ιαπωνικών μοτοσικλετών (dax, μπόμπος, κλπ.), μέσα στην οποία ξεχωρίζει το Ace 125, που αποτελεί αντίγραφο του φοβερού και τρομερού αγωνιστικού πενηνταριού Honda RC 110 του 1961τότε είχε βγει και το μοντέλο παραγωγής CR 110. Το Ace 125 διαθέτει απίστευτη ρετρό εμφάνιση που κάνει το στόμα να πέφτει και τα σάλια να τρέχουν. Μπορείς να το αγοράσεις για καθημερινές βόλτες-ταξίδια στο χρόνο, μπορείς και να το αγοράσεις μόνο και μόνο για να το βάλεις στο σαλόνι σου / μπαρ / μαγαζί! Συγχαρητήρια αξίζουν στη SkyTeam που τόλμησε να προχωρήσει στην παραγωγή του, την ώρα που οι Ιάπωνες έδειξαν απροθυμία να βγάλουν οι ίδιοι ανάλογη ρέπλικα σε μαζική παραγωγήHonda είχε παρουσιάσει το περιορισμένης παραγωγής πενηντάρι Dream 50 το 1997 και το 1998, μόνο για την ιαπωνική αγορά, σε υψηλή τιμή).

Η μηχανή του χρόνου

Εκπληκτική, πανέμορφη, υπέροχη, αξιολάτρευτη, φανταστική εμφάνιση που σε στέλνει αδιάβαστο, σε καίει κανονικότατα, και σε σπρώχνει να ψάχνεις… ψιλά στις τσέπες και κουμπαρά για να τα βάλεις, για να κάνεις το Ace δικό σου, ανεξάρτητα αν έχεις ήδη μοτοσικλέτα και αν πριν λίγο δεν είχες καμία πρόθεση να αγοράσεις και δεύτερη! Χαζέψτε λεπτομέρειες. Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω! Φοβερό, μακρόστενο ρεζερβουάρ, με μεταλλική τάπα (που κλειδώνει), δερμάτινο λουρί που διατρέχει κατά μήκος το πάνω του μέρος και έξυπνο logo Skyteam με φτερό (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζε…)! Κόκκινο racing πλαίσιο, τιμόνι με κλίση προς τα πίσω, κινητήρας αντίγραφο από Honda CG 125, φυσικά αερόψυκτος και με καρμπιρατέρ στην τροφοδοσία –με τσοκ στο τιμόνι. Μεταλλικά φτερά στους 18ιντσους(!) ακτινωτούς τροχούς, και ελαστικά (κινέζικα) με κλασικής σχεδίασης πέλμα. Μανιβέλα για εκκίνηση -έχει και μίζα. Χρωμιωμένα «ρολόγια» (στο ένα έχει το κοντέρ και στο άλλο… 3 λυχνίες), ολόμαυρη εξάτμιση, μονόσελο (δίνεται και με διπλή σέλα), μαύρες φυσούνες στο πιρούνι, όμορφος στρογγυλός προβολέας και ρετρό «κωλοφάναρο». Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, μην περιμένετε made in Japan καταστάσεις, όμως αυτή είναι ικανοποιητική, με λίγες μόνο λεπτομέρειες (διαρροή τάπας ρεζερβουάρ, όχι πολύ ποιοτικό λουρί) να χαλάνε την γενικά καλή εικόνα.

Café Racer time

Καβαλάς εύκολα, λόγω και της λεπτής σιλουέτας του Ace αλλά και της χαμηλής σέλας, σκύβεις ελαφρώς για να πιάσεις το τιμόνι, και ήδη έχεις αρχίσει να φτιάχνεσαι τόσο από την sporty θέση οδήγησης, όσο και από αυτά που βλέπεις. Μπορείς να το βάλεις μπροστά με τη μίζα, όμως μπαίνεις ακόμα περισσότερο στο τριπάκι χρησιμοποιώντας τη μανιβέλα. Μόλις το Ace πάρει μπροστά, ο βαρύς, αργόμπιτος ήχος- πραγματική μελωδία στα αυτιά κάθε λάτρη της μοτοσικλέτας, σε χτυπάει στο δόξα-πατρί. Εδώ κοτζάμ Triumph και Kawasaki δεν έχουν καταφέρει να κάνουν τα μεγάλα νεοκλασικά τους μοντέλα να βγάζουν classic ήχο, και το κατάφερε η SkyTeam στο Ace 125! Θέλει ολιγόλεπτο ζέσταμα το πρωί ο κινητήρας, για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, και αυτά τα λεπτά ο αναβάτης χαίρεται τον ήχο της εξάτμισης, ρίχνοντας και καμιά ξερογκαζιά για να ανάψουν ακόμα περισσότερο τα αίματα. Ο συμπλέκτης και το 5τάχυτο κιβώτιο είναι μαλακά σε λειτουργία, με θετικές αλλαγές. Το μοτέρ όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι φοβερά κλειστό, με 2 καταλύτες, και με φτωχό μείγμα. Ευτυχώς βελτιώνεται κατακόρυφα με ιδιαίτερα φθηνές επεμβάσεις. Σας παραθέτουμε διευθύνσεις στο διαδίκτυο για κιτ βελτίωσης που κάνουν τη μοτοσικλέτα να αναπνέει ελεύθερα, ενώ για extreme αναζητήσεις μπορείτε να υπερκυβίσετε το μοτέρ, ακόμα και να τοποθετήσετε άλλο… 250κ.εκ.! Το πλαίσιο αποδεικνύεται στιβαρό στην οδήγηση, και σταθερό ακόμα και για την τελική των 110 χιλιομέτρων την ώρα. Είδαμε και 120 στην κατηφόρα, όμως μετά τα 80-90 χιλιόμετρα οι κραδασμοί είναι υπερβολικοί, ενώ αν έχετε έστω και ελάχιστες μηχανικές συμπάθειες θα κόψετε γρήγορα ταχύτητα. Ιδανικές ταχύτητες στη στοκ μορφή; Στα 60-80 χιλιόμετρα την ώρα, με… bursts στα 100 που και που. Τα ελαστικά τώρα μπορεί να δείχνουν όμορφα με την παλαιού τύπου χάραξη, είναι τα πρώτα όμως που θα αλλάξει ο κάτοχος, για να βελτιώσει το κράτημα. Τα αμορτισέρ πίσω είναι πάρα πολύ μαλακά, όμως και για αυτά υπάρχουν (πολλές μάλιστα) λύσεις, με aftermarket αερίου / piggyback / κλασικού τύπου αλλά ρυθμιζόμενα, κλπ. Τα φρένα κάνουν καλά τη δουλειά τους, ενώ παράπονο είχαμε από την τάπα του ρεζερβουάρ που έχανε καύσιμο εάν γέμιζες πολύ το ρεζερβουάρ.

Πρόταση που ξεχωρίζει

Προσέξτε την τιμή! Στα 1.670 ευρώ, το SkyTeam Ace 125 αξίζει μέχρι και την τελευταία δεκάρα, ενώ σας πληροφορούμε πως είναι αρκετά φθηνότερο στην Ελλάδα από ότι στις Η.Π.Α. ή στη Βρετανία! Με αυτή την τιμή αγοράζεις μια μικρή μοτοσικλέτα κόσμημα, μοναδικό εκπρόσωπο των classic ύφους δικύκλων στα μικρά κυβικά, που αποτελεί βάση για φοβερές μετατροπές που τελειωμό δεν έχουν. Κάθε στιγμή δίπλα ή πάνω της είναι απολαυστική, με όλες τις αισθήσεις να παίζουν ρόλο στο «φτιάξιμο» του αναβάτη.   

Πλημμύρα aftermarket αξεσουάρ!

Βρείτε ένα σκασμό αξεσουάρ στο διαδίκτυο, με την OORacing να ειδικεύεται στο Ace (τόσο στο 50 όσο και στο 125). Θα βρείτε απίστευτη ποικιλία για να βελτιώσετε τόσο το look (άλλα όργανα, καθρέπτες που πιάνουν στο τέλος του γκριπ, κλπ.), όσο τα περιφερειακά (αμορτισέρ αερίου, piggyback αμορτισέρ, κιτ ελατηρίων πιρουνιού, μαρσπιέ, τιμόνια, κλιπ-ον, κλπ.), αλλά και τις επιδόσεις (εξατμίσεις, βελτιωτικά κιτ, καρμπιρατέρ, κιτ 150κ.εκ., ακόμα και ολόκληρο κινητήρα… 250 κυβικών εκατοστών που μπαίνει κουτί στο Ace!!!).


Δείτε εδώ τις βελτιώσεις, και το tuning της F2 Motorcycles Ltd.

Εξοπλισμός αναβάτη για να είναι κουτί με την Café Racer μοτοσικλέτα του!

SkyTeam Ace 125

 

Κινητήρας

4T, 1Κ, A/Ψ, 2B

Κυβισμός (κ.εκ.)

124

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

59,5x49,5

Συμπίεση (:1)

9

Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)

9,5/8.500

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

0,9/7.500

Τροφοδοσία

Καρμπιρατέρ Keihin PTG

Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα)

10 / Δ.Α.

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)

3,4

Βάρος (kg, κενό)

87

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

110

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς

Αναρτήσεις Ε

Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Δύο αμορτισέρ

Διαδρομή

Δ.Α.

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ, 2Ε

Φρένα Π (χλστ.)

Ταμπούρο

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

Yuanxing 2.75-18"

Ελαστικό Π

Yuanxing 3.00-18"

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

1.910

Πλάτος (χλστ.)

680

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.255

Ύψος σέλας (χλστ.)

Δ.Α.

Εξοπλισμός

 

ABS

_

Μίζα

Y

Μανιβέλα

Υ

Στροφόμετρο

_

Κοντέρ

Y

Ένδειξη θερμοκρασίας

_

Ένδειξη βενζίνης

_

Μερικός χιλιομετρητής

_

Φέρινγκ

_

Ρυθμιζόμενες μανέτες

_

Κεντρικό σταντ

_

Πλάγιο σταντ

Y

Σχάρα

_

Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση

_

Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Υ