Η θρυλική F4
της MV
Agusta
επανέρχεται ανεωμένη, με πλήθος βελτιώσεων για απόδοση από 195 ως 201 ίππους.
Στο επίκεντρο ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα: Ευαισθησία του ride-by-wire γκαζιού, απόκριση κινητήρα, φρένο κινητήρα, traction control, χαρτογραφήσεις. Οι
αγωνιστικές βλέψεις συμπληρώνονται με ηλεκτρονική υποβοήθηση στον επιλογέα
ταχυτήτων (quick shifter).
Στις αναρτήσεις ξεκινάμε με ένα 50άρι Marzocchi πιρούνι και αμορτισέρ της Sachs, στην F4R το αμορτισέρ είναι της Ohlins, σε αμφότερες εκδόσεις μπροστά έχουμε ακτινικές δαγκάνες Brembo M40.
Η κορυφαία έκδοση RR διαθέτει ένα σπέσιαλ πλαίσιο με χειροποίητες κολλήσεις,
πανάλαφρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins και ο κινητήρας με μπιέλες
τιτανίου αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 201 ίππων. Εδώ το μπροστινό φρένο ανατίθεται
στην κορυφαία σειρά της Brembo,
Μ50.
Φέτος παρουσιάστηκε η συλλεκτική έκδοση F4 RC, μια υπερπαραγωγή του αγωνιστικού τμήματος Reparto Corse (=RC) που θα κυκλοφορήσει σε 250 μοναδικά
κομμάτια. Στο σπεσιαλάκι της ομολογκασιόν για το WSBK ο κινητήρας έχει πουσαριστεί στα
212 άλογα, φορά εξάτμιση τιτανίου της Termignioni, ειδικά ηλεκτρονικά για αγωνιστική χρήση,
ανθρακονημάτινο μονόσελο και οι αναρτήσεις της Ohlins είναι ίδιες με αυτές που
τρέχουν στο WSBK, (πιρούνι
NIX 30, αμορτισέρ TTX 36) χωρίς ηλεκτρονικές
ρυθμίσεις.
Κινητήρας: 4Τ, 4K, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 195
/ 13.400 (RR: 201 /
13.600, RC: 212 /
13.600)
Ροπή (kg.m/rpm): 11.3
/ 9.600 (RR: 11.6 /
9.600, RC: 11.7 /
9.300)
Βάρος (kg): 191 στεγνό (RR: 190, RC: 175)
Τιμή (ευρώ): 20.900 (R: 22.900, RR:28.500,
RC: Δ.Α.)
Αν θες να πας αργά, κάτσε δεξιά! Δεν είναι τόσο δύσκολο!
Παρουσίαση κάλυμμα μοτοσυκλέτας Winger: Πλήρης προστασία από τα στοιχεία της φύσης
Voge SR 16: Με τέτοιες αναρτήσεις και τροχούς, λες «ευχαριστώ» σε κάθε σαμαράκι.
Lifan LF 125: 3+1 λόγοι που το κάνουν ιδανικό για delivery
FT450 : Η Royal Enfield παρουσιάζει το νέο Flat Track μοντέλο της
Beta XTrainer 2026: Με νέα σχεδίαση και δίχρονο κινητήρα 250 κυβικών
Μπορεί να είναι το υδρογόνο το μέλλον για τις μοτοσυκλέτες;
KTM 125 και 390: Ξεκινά η διανομή των SMC R, Enduro R και Adventure R !
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr