Daytona VIRTUS 300: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ ,ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάμερα καταγραφής
|
Daytona VIRTUS 300
Μονοκύλινδρος κινητήρας με 24,5 άλογα με 350+ χλμ αυτονομία
Διπλός προβολέας LED και ρυθμιζόμενη ζελατίνα τριών θέσεων
Ανεστραμμένο πιρούνι με τετραπίστονη δαγκάνα J.Juan εμπρός
Διαθέσιμο με κάμερα καταγραφής στην τιμή των 3.795 ευρώ
mototriti Team
Μονοκύλινδρος κινητήρας με 24,5 άλογα με 350+ χλμ αυτονομία
Το Daytona VIRTUS 300 εξοπλίζεται με τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα 278cc, υγρόψυκτο, με τέσσερις βαλβίδες και τροφοδοσία EFI. Η ισχύς του φτάνει τους 24,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 25 Nm στις 5.750 σ.α.λ., αποδίδοντας γραμμικά και εξασφαλίζοντας άνετη κίνηση σε όλες τις συνθήκες. Η κατανάλωση, σύμφωνα με τον κύκλο WMTC3, διαμορφώνεται στα 3,3 λίτρα/100 χλμ.(με βάση τις πληροφορίες του κατασκευαστή), ενώ το ρεζερβουάρ των 13,5 λίτρων χαρίζει αυτονομία που ξεπερνά τα 350 χιλιόμετρα. Το βάρος του scooter είναι 168 κιλά με πλήρη υγρά, ενώ το ύψος σέλας των 800 χιλιοστών διευκολύνει τον αναβάτη στην καθημερινή χρήση.
Διπλός προβολέας LED και ρυθμιζόμενη ζελατίνα τριών θέσεων
Ο σχεδιασμός του VIRTUS 300 ακολουθεί μια δυναμική, sport-touring φιλοσοφία, με αιχμηρές γραμμές και full LED φωτιστικά σώματα. Ο διπλός προβολέας LED με ενσωματωμένα DRL και φλας ενισχύει τη μοντέρνα εμπρόσθια όψη,
ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει το πολυεπίπεδο φωτιστικό σώμα. Στάνταρ προσφέρεται και προεγκατάσταση για προβολείς ομίχλης.
Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα τριών θέσεων μπορεί να αλλάξει εύκολα χωρίς εργαλεία, προσαρμόζοντας την κάλυψη ανάλογα με τις ανάγκες του αναβάτη. Η ενιαία σέλα με αντιολισθητική επένδυση και δύο υφές προσφέρει άνεση και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος κάθεται σε ελαφρώς υπερυψωμένη θέση, με στήριξη από τη σχάρα αποσκευών αλουμινίου που λειτουργεί και ως χειρολαβή.
Ανεστραμμένο πιρούνι με τετραπίστονη δαγκάνα J.Juan εμπρός
Το πλαίσιο συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 37 χιλιοστών και διαδρομής 90 χιλ., καθώς και δύο πίσω αμορτισέρ αερίου-λαδιού με δοχείο εκτόνωσης και ρύθμιση προφόρτισης.
Η ανάρτηση έχει μελετηθεί ώστε να προσφέρει σταθερότητα σε δρόμους με κακοτεχνίες αλλά και επαρκή απόσβεση σε πιο απαιτητικά τερέν. Στον τομέα των φρένων, το VIRTUS εξοπλίζεται με δαγκάνες J.Juan: εμπρός ακτινική τετραπίστονη σε δίσκο “μαργαρίτα” 240 χιλ.
και πίσω δίσκο 220 χιλ. με δαγκάνα δύο εμβόλων. Το σύστημα συνεργάζεται με ABS τελευταίας γενιάς, ενώ σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος ενεργοποιείται αυτόματα λειτουργία προειδοποίησης, αναβοσβήνοντας τα φλας για ενημέρωση των οχημάτων που ακολουθούν.
Διαθέσιμο με κάμερα καταγραφής στην τιμή των 3.795 ευρώ
Το Daytona VIRTUS 300 διαθέτει πλούσιο πακέτο εξοπλισμού που συναντάται συνήθως σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Στάνταρ προσφέρεται keyless σύστημα με συναγερμό
, ενσωματωμένη κάμερα καταγραφής υψηλής ανάλυσης,
LCD οθόνη 5 ιντσών που προβάλλει ακόμη και την πίεση ελαστικών και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος,
καθώς και θερμαινόμενα γκριπ τριών σταδίων με διακόπτες που διαθέτουν κρυφό φωτισμό. Ο αναβάτης βρίσκει επίσης USB θύρα φόρτισης, παροχή ρεύματος 12V/10Ah και ντουλαπάκι αποθήκευσης, ενώ ο χώρος κάτω από τη σέλα χωρά ένα κράνος full face. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες, το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής και το πάτωμα με επένδυση αλουμινίου ενισχύουν τον premium χαρακτήρα, ενώ πρακτική είναι και η στάνταρ σχάρα αποσκευών. Το μοντέλο κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά με τιμή 3.795 ευρώ, προσφέροντας πλήρη εργοστασιακή εγγύηση.