Η εμφάνιση της σέλας δίνει την εντύπωση boutique κατασκευής από κάποιον customizer. Η άνεσή της είναι επαρκής, αρκεί να μην είστε αρκετά μεγαλόσωμος.

    Εργονομία-άνεση: Όσο σπορ πρέπει

    Παρά τις αθλητικές της καταβολές, η SV650X δεν κάνει συμβιβασμούς στην άνεση. Τα κλιπον αλλάζουν αρκετά την εργονομία της θέσης οδήγησης και προσφέρουν πετυχημένα την racer «γεύση», χαμηλώνοντας τον κορμό του αναβάτη. Δεν έχουν αλλάξει όμως οι θέσεις μαρσπιέ και σέλας. Έτσι, εισάγεται μεν το σπορ στοιχείο, χωρίς όμως να κυριαρχήσει, πράγμα το οποίο οδηγεί σε μία άνετη θέση οδήγησης υπό κάθε συνθήκη. 

    Η σέλα είναι ευρύχωρη και το σχήμα της επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει το πως θα καθίσει επάνω της, ενώ αν και το αφρώδες της είναι σκληρό, δεν θα προβληματίσει παρά μόνο βαρύτερους ή πιο μεγαλόσωμους αναβάτες. Ο συνεπιβάτης θα βολευτεί, αλλά σε ένα βασικό επίπεδο άνεσης, κυρίως για σύντομες διαδρομές, καθώς δεν έχει χειρολαβές και η σέλα παραμένει σκληρή σε αίσθηση και πίσω.  Στο τιμόνι, οι διακόπτες είναι της συνήθους διάταξης, ενώ η μανέτα του φρένου είναι ρυθμιζόμενη. Τέλος, το ψηφιακό LCD όργανο παραμένει απαράλλαχτο, όπως και η πληθώρα ενδείξεων που ο αναβάτης θα βρει σε αυτό. 

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!