• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το εμπρός πιρούνι είναι καλό σε λειτουργία και ισορροπεί μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Θα θέλαμε καλύτερο αρχικό δάγκωμα από το εμπρός φρένο.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα: Η ισορροπία στο επίκεντρο

     

    Πλαίσιο-χωροδικτύωμα και οδηγική στιβαρότητα πάνε μαζί, και το SV650X δεν αποτελεί εξαίρεση. Το μοντέλο χρησιμοποιεί την ατσάλινη κατασκευή που εξοπλίζει και το βασικό SV650, ένα πλαίσιο που προσφέρει αξιέπαινη οδηγική συμπεριφορά, είτε σε καθημερινή χρήση, είτε σε έντονη σπορ οδήγηση, είτε σε οτιδήποτε ενδιάμεσο. Το πλαίσιο συνεργάζεται με ατσάλινο ψαλίδι πίσω, ενώ στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Ευχάριστη έκπληξη, το ότι το πιρούνι ρυθμίζεται στην προφόρτιση, όπως και το αμορτισέρ, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει την πολύ βασική αυτή ρύθμιση στις απαιτήσεις του. Στα φρένα, συναντάμε τις γνωστές πλέον διπίστονες δαγκάνες εμπρός της Tokico, που εξοπλίζουν και άλλα Suzuki και συνεργάζονται με δίσκους 290 χιλιοστών και υπάρχουν και στο βασικό SV650. Πίσω, η δαγκάνα είναι ενός εμβόλου και συνεργάζεται με δίσκο 260 χιλιοστών. Το ABS είναι φυσικά παρόν και στο SV650X. 

    SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ