CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με ανανεωμένη σχεδίαση & εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό

CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με ανανεωμένη σχεδίαση & εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
6 Φωτογραφίες »

Νέα σχεδίαση μπροστινής όψης και βελτιωμένη εργονομία και αεροδυναμική
Τροχοί 19-17 με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά δισκόφρενα
Δικύλινδρος κινητήρας 693 κ.εκ. με 67 ίππους και 6,1 kgm ροπής
Πλήρως εξοπλισμένη με ABS, TCS, θερμαινόμενα σέλα και γκριπ και TPMS

Νέα σχεδίαση μπροστινής όψης και βελτιωμένη εργονομία και αεροδυναμική

Η CFMOTO 700MT του 2025 υιοθετεί αισθητικές και λειτουργικές αναβαθμίσεις, με την εμπρός όψη να αποκτά νέα, δυναμική σχεδίαση που παραπέμπει στο ύφος της μεγαλύτερης 800MT. Το επανασχεδιασμένο εμπρός φαίρινγκ ενσωματώνει νέο LED φωτιστικό σώμα και ρυθμιζόμενη κατά 40 χιλιοστά ζελατίνα, προσφέροντας σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική και αυξημένη προστασία από τον άνεμο. Η εργονομία έχει επίσης εξελιχθεί, με φαρδύτερο τιμόνι, νέα γκριπ και εργονομικά μελετημένη θέση οδήγησης, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο και άνεση ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές. Η συνολική αίσθηση στιβαρότητας ενισχύεται από την επιλογή υλικών και τη συνολική γεωμετρία του πλαισίου. Όλες αυτές οι αλλαγές καθιστούν τη νέα 700MT ακόμα πιο προσανατολισμένη σε ταξίδια και μικτές συνθήκες οδήγησης, προσφέροντας ταυτόχρονα αυξημένη πρακτικότητα και δυναμική εμφάνιση.

Τροχοί 19-17 με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά δισκόφρενα

Η CFMOTO 700MT διατηρεί την ισορροπία μεταξύ οδικής σταθερότητας και χωμάτινης ικανότητας χάρη στον συνδυασμό τροχών 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, που της προσδίδουν χαρακτηριστικά adventure μοτοσυκλέτας. Στο μπροστινό μέρος διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB, το οποίο επιτρέπει την προσαρμογή σε κάθε τύπο διαδρομής και φορτίου. Πίσω, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με μονό αμορτισέρ που προσφέρει επίσης δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Η πέδηση έχει ανατεθεί σε σύστημα με διπλούς δίσκους 300 χιλιοστών εμπρός, που συνεργάζονται με ακτινικές δαγκάνες J.Juan που υπόσχονται δυνατό και γραμμικό φρενάρισμα. Πίσω υπάρχει ένας μονός δίσκος 240 mm, εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση ακόμα και υπό φόρτο. Ο συνδυασμός ανάρτησης και φρένων υποστηρίζει απόλυτα τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τόσο για καθημερινή χρήση όσο και για ταξιδιωτικές αποστολές.

Δικύλινδρος κινητήρας 693 κ.εκ. με 67 ίππους και 6,1 kgm ροπής

Η καρδιά της CFMOTO 700MT είναι ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 693 κ.εκ. , που αποδίδει 67 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 6,1 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία και ικανοποιητική απόκριση, αποτελώντας μια πολύ καλή επιλογή για αναβάτες που επιζητούν μια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας. Το σύστημα ψύξης με ψυγείο και ανεμιστήρα φροντίζει για τη σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας σε όλες τις συνθήκες, ενώ το κιβώτιο των έξι σχέσεων συνεργάζεται άριστα με τη ροπή του κινητήρα για γραμμική και ευχάριστη επιτάχυνση. Η διάταξη και η ρύθμιση του κινητήρα τον προσανατολίζουν σε μικτές διαδρομές, ταξίδι με συνεπιβάτη και καθημερινή μετακίνηση, υποσχόμενες σταθερότητα και αξιοπιστία, ακόμη και σε απαιτητικές συνθήκες.

Πλήρως εξοπλισμένη με ABS, TCS, θερμαινόμενα σέλα και γκριπ και TPMS

Η CFMOTO 700MT ξεχωρίζει για τον πληρέστατο εργοστασιακό εξοπλισμό της, που περιλαμβάνει τεχνολογίες που συναντώνται κυρίως σε ανώτερες κατηγορίες. Το σύστημα πέδησης υποστηρίζεται από δικάναλο ABS, το οποίο συνδυάζεται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), αυξάνοντας την ασφάλεια σε γλιστερούς ή βρεγμένους δρόμους. Εξίσου σημαντικά είναι τα θερμαινόμενα γκριπ και η θερμαινόμενη σέλα, που ενισχύουν σημαντικά την άνεση του αναβάτη κατά τους χειμερινούς μήνες. Το σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) προσφέρει συνεχή πληροφόρηση για την κατάσταση των ελαστικών, προλαμβάνοντας πιθανές βλάβες ή απώλειες πίεσης. Το σύνολο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων της 700MT προσδίδει στο μοντέλο premium χαρακτήρα, καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα έτοιμη για μεγάλες αποστάσεις με υψηλά επίπεδα ασφάλειας και άνεσης, χωρίς την ανάγκη πρόσθετου εξοπλισμού.