LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 32.720 αναγνώστες (11/09/2025)
Η CFMOTO είναι μία εταιρεία που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, φέρνοντας συνεχώς νέα μοντέλα που πετυχαίνουν να καλύπτουν τις ανάγκες των δικυκλιστών. Αυτό άλλωστε έχει αποδείξει και με το Best-Sel
3 Φωτογραφίες »

Η CFMOTO είναι μία εταιρεία που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, φέρνοντας συνεχώς νέα μοντέλα που πετυχαίνουν να καλύπτουν τις ανάγκες των δικυκλιστών. Αυτό άλλωστε έχει αποδείξει και με το Best-Seller 450MT.

Η CFMOTO είναι μία εταιρεία που εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, φέρνοντας συνεχώς νέα μοντέλα που πετυχαίνουν να καλύπτουν τις ανάγκες των δικυκλιστών. Αυτό άλλωστε έχει αποδείξει και με το Best-Seller 450MT. Το 675SR-R λοιπόν, είναι αυτό που θα περίμενες από μία μεσαία Supersport μοτοσυκλέτα. Το άκαμπτο πλαίσιό του είναι αρκετά ελαφρύ και έχει εξαιρετική γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι. Παρά το κοντό μεταξόνιο, διαπιστώσαμε πως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε υψηλές ταχύτητες, ενώ δεν παρουσίασε ταλαντώσεις μέσα σε γρήγορες στροφές. Όσο κι αν πλαγιάσεις η μοτοσυκλέτα "πάει κι άλλο" και θα νιώσεις αρκετή σιγουριά με ένα καλό ελαστικό. Τα S3N της CST σίγουρα χρήζουν αλλαγής εφόσον επιθυμείς να πλαγιάζεις με περισσότερη σιγουριά, ενώ θα μεταφέρουν την μοτοσυκλέτα σε μία άλλη διάσταση οδηγικά. Στο φυσικό του περιβάλλον, στις στριφτερές διαδρομές δηλαδή, το SR-R συμπεριφέρεται υποδειγματικά, με τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται αβίαστα και το μπροστινό να δίνει μπόλικη πληροφορία στον αναβάτη. Όπως είναι λογικό σε μία sport μοτοσυκλέτα η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σκληρή από το εργοστάσιο, κάτι που θα νιώσεις σε έντονες λακκούβες και κακοτεχνίες της ασφάλτου, ενώ στην πίστα αυτό μεταφράζεται σε πλεονέκτημα. Εκεί θα το ευχαριστηθείς στο μέγιστο και θα σε κάνει να επιστρέφεις συνεχώς για να ρίξεις τους χρόνους σου. Σε απότομες επιβραδύνσεις το πιρούνι εμφανίζει μικρό "βύθισμα", με την αίσθηση των φρένων να δίνει σιγουριά στον αναβάτη. Στις μετρήσεις μας το 675SR-R χρειάστηκε 44 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ω, με την μέτρηση αυτή να επισκιάζεται ελαφρώς από την ευαισθησία του ABS που είναι αρκετά επεμβατικό. Η σπορ εργονομία του μοντέλου, σε τοποθετεί κατευθείαν στην κατάλληλη θέση ώστε να πέφτει το βάρος σου στον εμπρός τροχό και μπορείς να κρεμιέσαι από την μία μεριά στην άλλη όταν αλλάζεις κατεύθυνση.


Στο φυσικό του περιβάλλον, στις στριφτερές διαδρομές δηλαδή, το SR-R συμπεριφέρεται υποδειγματικά, με τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται αβίαστα και το μπροστινό να δίνει μπόλικη πληροφορία στον αναβάτη.

Στο φυσικό του περιβάλλον, στις στριφτερές διαδρομές δηλαδή, το SR-R συμπεριφέρεται υποδειγματικά, με τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται αβίαστα και το μπροστινό να δίνει μπόλικη πληροφορία στον αναβάτη.

Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά, με τον ψεκασμό να είναι αρκετά βελτιωμένος σε σχέση με αυτόν του NK. Όπως διαπιστώσαμε όταν θέταμε σε λειτουργία τον κινητήρα, το μίγμα καυσίμου είναι αρκετά πλούσιο, ενώ η ζέστη που φτάνει στα πόδια από τον κινητήρα, μπορεί να γίνει ελαφρώς ενοχλητική όταν "κολλάς" στην κίνηση στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της πόλης. Για αυτό ευθύνεται εν μέρει και το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας που καλύπτει μεγάλο μέρος του κινητήρα που στο NK είναι εκτεθειμένο. Η ισχύς του όμως αποδίδεται γραμμικά μέχρι τις 6.000σαλ περίπου, ενώ από εκεί και μετά στροφάρει ταχύτερα μέχρι να πλησιάσεις τα κόκκινα. Έχει αρκετή ροπή στα χαμηλά και το Quickshifter είναι εξαιρετικά βοηθητικό στην σπορ οδήγηση, η λειτουργία του οποίου ήταν εξαιρετική. Η τελική του 675 SR‑R ξεπερνάει τα 220χλμ/ω, ενώ στις μετρήσεις μας σημείωσε εξαιρετική επίδοση στο 0-100χλμ/ω, αφού χρειάστηκε μόλις 4 δευτερόλεπτα. Η ρεπριζ 60-120χλμ/ω με 4η ήρθε σε 5,2 δευτερόλεπτα, ενώ τα 160χλμ/ω από στάση ήρθαν σε 9 δευτερόλεπτα. Όπως είπαμε γεωμετρία και κοντό μεταξόνιο ενισχύουν τον Fun to Ride παράγοντα για το μοντέλο, ενώ χάρη στην ισχύ του ο εμπρός τροχός είναι αρκετά "ζωηρός" στις επιταχύνσεις. Το Traction Control αποτρέπει αποτελεσματικά επικίνδυνες ολισθήσεις του πίσω τροχού, κόβει αρκετά απότομα το γκάζι όμως όταν επεμβαίνει, με την απενεργοποίησή του να σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τις πλήρεις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας. Αυτό μάλιστα απενεργοποιείται σε μόλις 2s με το πάτημα του κουμπιού "TC", ακόμα και με την μοτοσυκλέτα σε κίνηση με κλειστό το γκάζι βέβαια. Στην καθημερινότητα, εάν συμβιβαστείς με την επιθετική θέση οδήγησης, το 675SR-R κινείται με μεγάλη ευελιξία, αφού το κόψιμο του τιμονιού είναι ανέλπιστα μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας, εξυπηρετώντας τις κλειστές μανούβρες. Στην εθνική θα κινηθεί ακούραστα με ταχύτητες άνω των 150χλμ/ω μέχρι να χρειαστείς διάλειμμα για ξεκούραση, ενώ στην πίστα είναι που θα ξεδιπλώσει τις αρετές του. Αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός του, να κυνηγά Apex΄s στην πίστα και εάν αποφασίσεις να επιδοθείς σε ένα Track-Day σίγουρα θα σε ανταμείψει.

Το Traction Control αποτρέπει αποτελεσματικά επικίνδυνες ολισθήσεις του πίσω τροχού, κόβει αρκετά απότομα το γκάζι όμως όταν επεμβαίνει, με την απενεργοποίησή του να σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τις πλήρεις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Το Traction Control αποτρέπει αποτελεσματικά επικίνδυνες ολισθήσεις του πίσω τροχού, κόβει αρκετά απότομα το γκάζι όμως όταν επεμβαίνει, με την απενεργοποίησή του να σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τις πλήρεις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Σελίδα 1CFMOTO 675 SR-R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
GORGOLIS