Στο δρόμο

Το άκαμπτο πλαίσιό του είναι αρκετά ελαφρύ και έχει εξαιρετική γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι. Παρά το κοντό μεταξόνιο, διαπιστώσαμε πως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε υψηλ
3 Φωτογραφίες »

Το άκαμπτο πλαίσιό του είναι αρκετά ελαφρύ και έχει εξαιρετική γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι. Παρά το κοντό μεταξόνιο, διαπιστώσαμε πως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε υψηλές ταχύτητες, ενώ δεν παρουσίασε ταλαντώσεις μέσα σε γρήγορες στροφές. Όσο κι αν πλαγιάσεις η μοτοσυκλέτα "πάει κι άλλο" και θα νιώσεις αρκετή σιγουριά με ένα καλό ελαστικό.

Η CFMOTO συνεχίζει να εκπλήσσει με τα μοντέλα της επί παντός εδάφους. Το 675 SR‑R είναι ακριβώς ότι θα περίμενε κανείς από μία streetfighter μοτοσυκλέτα στην μεσαία κατηγορία. Το άκαμπτο πλαίσιό του είναι αρκετά ελαφρύ και έχει εξαιρετική γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι. Παρά το κοντό μεταξόνιο, διαπιστώσαμε πως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε υψηλές ταχύτητες, ενώ δεν παρουσίασε ταλαντώσεις μέσα σε γρήγορες στροφές. Όσο κι αν πλαγιάσεις η μοτοσυκλέτα "πάει κι άλλο" και θα νιώσεις αρκετή σιγουριά με ένα καλό ελαστικό. Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε να έχουν λιγότερη πρόσφυση τα CST S3N πρώτης τοποθέτησης αλλά αποδείχθηκαν αξιοπρεπή, εάν όμως θέλεις να φτάσεις την μοτοσυκλέτα στα όριά της θα προτείναμε την αλλαγή τους. Εξαιρετική λοιπόν η συμπεριφορά του 675 SR‑R σε στριφτερές διαδρομές, είναι ευέλικτο και αλλάζει κατεύθυνση αβίαστα. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σκληρή από το εργοστάσιο και μεταδίδει εξαιρετικό Feedback στον αναβάτη, χωρίς μεγάλα βυθίσματα στις απότομες επιβραδύνσεις, ενώ θα θέλαμε μία πιο σαφή αίσθηση στα φρένα. Το ABS είναι αρκετά ευαίσθητο και επεμβαίνει αρκετά μέχρι να ζεσταθούν καλά τα ελαστικά. Παρόλα αυτά οι επιδόσεις του μοντέλου στο φρενάρισμα έδειξαν ικανοποιητικά νούμερα, με την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω να έρχεται σε 43,5 μέτρα. Στην σπορ οδήγηση μπορείς πολύ εύκολα να τοποθετηθείς στην κατάλληλη θέση και να κρεμάς το σώμα σου από την μία μεριά στην άλλη, ενώ το τιμόνι σου δίνει τον απαραίτητο μοχλό ώστε η μοτοσυκλέτα να έχει ανάλαφρη αίσθηση ακόμα και στην αλλαγή πορείας με υψηλές ταχύτητες.


 Εξαιρετική λοιπόν η συμπεριφορά του 675 SR‑R σε στριφτερές διαδρομές, είναι ευέλικτο και αλλάζει κατεύθυνση αβίαστα. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σκληρή από το εργοστάσιο και μεταδίδει εξαιρετικό Feedback στον αναβάτη, χωρίς μεγάλα βυθίσματα στις απότομες επιβραδύνσεις, ενώ θα θέλαμε μία πιο σαφή αίσθηση στα φρένα.

Εξαιρετική λοιπόν η συμπεριφορά του 675 SR‑R σε στριφτερές διαδρομές, είναι ευέλικτο και αλλάζει κατεύθυνση αβίαστα. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σκληρή από το εργοστάσιο και μεταδίδει εξαιρετικό Feedback στον αναβάτη, χωρίς μεγάλα βυθίσματα στις απότομες επιβραδύνσεις, ενώ θα θέλαμε μία πιο σαφή αίσθηση στα φρένα.

Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά, αλλά ο ψεκασμός χρήζει βελτίωσης στην ρύθμιση, καθώς όταν κρατάς σταθερό το γκάζι παρουσιάζει κάποιες ασάφειες, οι οποίες βέβαια εξαφανίζονται κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση. Όπως διαπιστώσαμε όταν θέταμε σε λειτουργία τον κινητήρα, το μίγμα καυσίμου είναι αρκετά πλούσιο και παρουσιάζει κάποιες ημιτελείς αναφλέξεις. Η ισχύς του όμως αποδίδεται γραμμικά μέχρι τις 6.000σαλ περίπου, ενώ από εκεί και μετά στροφάρει ταχύτερα μέχρι να πλησιάσεις τα κόκκινα. Έχει αρκετή ροπή στα χαμηλά και το Quickshifter είναι εξαιρετικά βοηθητικό στην σπορ οδήγηση, αν και εμφάνισε κάποιες ασάφειες στην αλλαγή 1ης-2ας. Η τελική του 675 SR‑R ξεπερνάει τα 210χλμ/ω, ενώ στις μετρήσεις μας σημείωσε εξαιρετική επίδοση στο 0-100χλμ/ω, αφού χρειάστηκε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα. Η ρεπριζ 60-120χλμ/ω με 4η ήρθε σε 5,2 δευτερόλεπτα. Όπως είπαμε γεωμετρία και κοντό μεταξόνιο ενισχύουν τον Fun to Ride παράγοντα για το μοντέλο, ενώ χάρη στην ισχύ του ο εμπρός τροχός είναι αρκετά "ζωηρός" στις επιταχύνσεις. Το Traction Control αποτρέπει αποτελεσματικά την επικίνδυνη ολίσθηση του πίσω τροχού, επιτρέποντας ένα ασφαλές επίπεδο πλαγιολίσθησης στην θέση 1, κόβει αρκετά απότομα το γκάζι όμως όταν επεμβαίνει.
Στην εθνική το 675 SR‑R θα κάτσει εύκολα σε ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ω, ενώ η κατανάλωσή του στο ταξίδι είναι στα 4,3λ/100χλμ. Στο αστικό περιβάλλον η άνετη θέση οδήγησης θα σου επιτρέψει να κινείσαι με άνεση στην καθημερινότητα, ενώ το κόψιμο του τιμονιού θα θέλαμε να είναι λίγο μεγαλύτερο για αυτές τις δύσκολες μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα. Δεν θα νιώσεις ότι χρειάζεσαι κάτι περισσότερο όμως στις περισσότερες περιπτώσεις ακόμα και στην διήθηση, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική για την κατηγορία.

Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά, αλλά ο ψεκασμός χρήζει βελτίωσης στην ρύθμιση, καθώς όταν κρατάς σταθερό το γκάζι παρουσιάζει κάποιες ασάφειες, οι οποίες βέβαια εξαφανίζονται κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση. Όπως διαπιστώσαμε όταν θέταμε σε λειτουργία τον κινητήρα, το μίγμα καυσίμου είναι αρκετά πλούσιο και παρουσιάζει κάποιες ημιτελείς αναφλέξεις.

Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά, αλλά ο ψεκασμός χρήζει βελτίωσης στην ρύθμιση, καθώς όταν κρατάς σταθερό το γκάζι παρουσιάζει κάποιες ασάφειες, οι οποίες βέβαια εξαφανίζονται κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση. Όπως διαπιστώσαμε όταν θέταμε σε λειτουργία τον κινητήρα, το μίγμα καυσίμου είναι αρκετά πλούσιο και παρουσιάζει κάποιες ημιτελείς αναφλέξεις.

Είναι μία μοτοσυκλέτα ξεκάθαρα σχεδιασμένη για να περνάει και ένα μικρό μέρος της ζωής της στην πίστα όπου μπορεί να χαρίσει γερές δόσεις αδρεναλίνης στον αναβάτη της.
 

Σελίδα 1CFMOTO 675 SR-R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PROION
BEST BUY