CFMOTO 675 SR-R - Test

Το άκαμπτο πλαίσιό του είναι αρκετά ελαφρύ και έχει εξαιρετική γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι. Παρά το κοντό μεταξόνιο, διαπιστώσαμε πως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε υψηλ

Το άκαμπτο πλαίσιό του είναι αρκετά ελαφρύ και έχει εξαιρετική γεωμετρία, ενώ συνεργάζεται άψογα με το αλουμινένιο ψαλίδι. Παρά το κοντό μεταξόνιο, διαπιστώσαμε πως η μοτοσυκλέτα είναι σταθερή σε υψηλές ταχύτητες, ενώ δεν παρουσίασε ταλαντώσεις μέσα σε γρήγορες στροφές. Όσο κι αν πλαγιάσεις η μοτοσυκλέτα "πάει κι άλλο" και θα νιώσεις αρκετή σιγουριά με ένα καλό ελαστικό.

 Εξαιρετική λοιπόν η συμπεριφορά του 675 SR‑R σε στριφτερές διαδρομές, είναι ευέλικτο και αλλάζει κατεύθυνση αβίαστα. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σκληρή από το εργοστάσιο και μεταδίδει

Εξαιρετική λοιπόν η συμπεριφορά του 675 SR‑R σε στριφτερές διαδρομές, είναι ευέλικτο και αλλάζει κατεύθυνση αβίαστα. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σκληρή από το εργοστάσιο και μεταδίδει εξαιρετικό Feedback στον αναβάτη, χωρίς μεγάλα βυθίσματα στις απότομες επιβραδύνσεις, ενώ θα θέλαμε μία πιο σαφή αίσθηση στα φρένα.

Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά, αλλά ο ψεκασμός χρήζει βελτίωσης στην ρύθμιση, καθώς όταν κρατάς σταθερό το γκάζι παρουσιάζει κάποιες ασάφειες, οι οποίες βέβαια εξαφανίζονται κατά την επιτάχυνση κα

Ο κινητήρας λειτουργεί εξαιρετικά, αλλά ο ψεκασμός χρήζει βελτίωσης στην ρύθμιση, καθώς όταν κρατάς σταθερό το γκάζι παρουσιάζει κάποιες ασάφειες, οι οποίες βέβαια εξαφανίζονται κατά την επιτάχυνση και επιβράδυνση. Όπως διαπιστώσαμε όταν θέταμε σε λειτουργία τον κινητήρα, το μίγμα καυσίμου είναι αρκετά πλούσιο και παρουσιάζει κάποιες ημιτελείς αναφλέξεις.