Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες.
Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό. Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 175 κιλά κενή και 189 κιλά πλήρης υγρών.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300χλστ εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ μία λεπτομέρεια που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική σκηνή και κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει, είναι ότι διαθέτει εμπρός αεραγωγούς που κατευθύνουν κρύο αέρα στους δίσκους. Πίσω τοποθετείται ένας δίσκος 240χλστ με δαγκάνα 1 εμβόλου της J.Juan και υπάρχει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα S3N της CST σε διαστάσεις 120/70‑17 εμπρός και 180/55‑17 πίσω.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300χλστ εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ μία λεπτομέρεια που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική σκηνή και κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει, είναι ότι διαθέτει εμπρός αεραγωγούς που κατευθύνουν κρύο αέρα στους δίσκους.