LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Διαβάστηκε από 32.722 αναγνώστες (11/09/2025)
Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.
3 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό. Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 195 κιλά πλήρης υγρών, ένα πολύ λογικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.


Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300χλστ εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ μία λεπτομέρεια που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική σκηνή και κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει, είναι ότι διαθέτει εμπρός αεραγωγούς που κατευθύνουν κρύο αέρα στους δίσκους. Πίσω τοποθετείται ένας δίσκος 240χλστ με δαγκάνα 1 εμβόλου της J.Juan και υπάρχει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα S3N της CST σε διαστάσεις 120/70‑17 εμπρός και 180/55‑17 πίσω.

Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 195 κιλά πλήρης υγρών, ένα πολύ λογικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 195 κιλά πλήρης υγρών, ένα πολύ λογικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Σελίδα 1CFMOTO 675 SR-R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
GORGOLIS