CFMOTO 675 SR-R - Test

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.

Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 195 κιλά πλήρης υγρών, ένα π

Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 195 κιλά πλήρης υγρών, ένα πολύ λογικό νούμερο για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τι

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες.