CFMOTO 675 SR-R - Test

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τι

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshock αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300χλστ εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ μία λεπτομέρεια που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική σκηνή και κάνει το μοντέλο να

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300χλστ εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ μία λεπτομέρεια που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική σκηνή και κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει, είναι ότι διαθέτει εμπρός αεραγωγούς που κατευθύνουν κρύο αέρα στους δίσκους.

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.

Το πλαίσιο του CFMOTO 675 SR‑R είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό.