Το πλαίσιο του CFMOTO 675NK είναι ένα ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό πλαίσιο, που συνδυάζεται με ένα σχεδιασμένο από λευκό χαρτί, ελαφρύ αλουμινένιοψαλίδι με μοχλικό. Με γρήγορη γεωμετρία, μεγάλη ακαμψία και σχετικά κοντόμεταξόνιο στα 1.400χλστ, κάνει την μοτοσυκλέτα εξαιρετικά ευέλικτη, ενώ είναι ταυτόχρονα αρκετά ελαφριά αφού ζυγίζει 175 κιλά κενή και 189κιλάπλήρηςυγρών.
Monoshock αμορτισέρ με μοχλικό και δίσκος 240 χιλιοστών.
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένοπιρούνι41χλστ της KYB εμπρός και ένα monoshockαμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς με τις διαδρομές τους να είναι στα 130χλστ αμφότερες. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύοδίσκους300χλστ εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ μία λεπτομέρεια που έρχεται κατευθείαν από την αγωνιστική σκηνή και κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει, είναι ότι διαθέτει εμπρόςαεραγωγούς που κατευθύνουν κρύοαέρα στους δίσκους. Πίσω τοποθετείται ένας δίσκος240χλστ με δαγκάνα 1 εμβόλου της J.Juan και υπάρχει φυσικά δικάναλη μονάδα ABS. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα S3N της CST σε διαστάσεις 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.