BMW R18: Ο μεγαλύτερος Boxer που κατασκευάστηκε ποτέ

BMW R18: Ο μεγαλύτερος Boxer που κατασκευάστηκε ποτέ

Με χωρητικότητα 1800 κυβικών και 16 κιλά ανεξάντλητης ροπής από το ρελαντί, ο θηριώδης Boxer υπογραμμίζει τη μοναδικότητα του Γερμανικού cruiser R18.

Το  R18 αποτελεί την πρόταση της BMW πρόταση στις cruiser μοτοσυκλέτες. Κεντρική φιλοσοφία του μοντέλου η απλότητα και o boxer χαρακτήρας στο επίκεντρο, με αναφορές στο πάλαι ποτέ R5. Πέρα όμως από την επιβλητική εμφάνιση, η εντυπωσιακή cruiser της BMW είναι εφοδιασμένη με τον μεγαλύτερο σε κυβισμό boxer κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ το Βαυαρικό εργοστάσιο. Με 1.802 κ.εκ. και απόδοση 91 ίππους στις 4.750 στροφές και πάνω από 15,3 kgm ροπής διαθέσιμα μεταξύ 2.000 και 4.000 σ.α.λ., δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Στα ηλεκτρονικά συστήματα, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του 3 riding modes με ονομασίες Rain, Roll και Rock (που αναφέρονται σε τουριστική και σπορ απόδοση), ενώ υπάρχει και σύστημα Traction Control αλλά και ρύθμισης φρένου κινητήρα. Παράλληλα, η R18 εξοπλίζεται με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφορικό δρόμο, ενώ στον extra εξοπλισμό υπάρχει keyless σύστημα εκκίνησης και όπισθεν.



Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και το επίσης ατσάλινο διπλό ψαλίδι δίνουν την εντύπωση μιας παραδοσιακής Hardtail (με ανάρτηση μπροστά αλλά όχι πίσω) κατασκευής. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 49 χιλιοστών είναι δια χειρός Showa και δεν δέχεται ρυθμίσεις, ενώ το οριζόντια τοποθετημένο πίσω αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου με τις διαδρομές να είναι 120 και 190 χιλιοστά εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Για την επιβράδυνση του R18 έχουν επιστρατευτεί διπλά δισκόφρενα 300 χιλιοστών με δαγκάνα 4 εμβόλων της Brembo μπροστά, με την ίδια διάταξη και στον πίσω τροχό αλλά με μονό δίσκο. Οι εντυπωσιακές ακτινωτές ζάντες με διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω, φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 180/65 αντίστοιχα.



Το στυλ της μοτοσυκλέτας είναι σαφέστατα κλασικό και λιτό και αναφέρεται άμεσα στην R5. H σχεδίαση της R18 φυσικά φροντίζει να την καταστήσει «φιλική» ως προς τις μετατροπές, προδιαθέτοντας την να επιτελέσει και ρόλο βάσης για customizing. Ο υποψήφιος αναβάτης της R18 έχει στην διάθεση του πολλές επιλογές εξτρά αξεσουάρ και εξοπλισμού, σε συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης customizer, Roland Sands, ενώ σε στρατηγικές συνεργασίες με αμερικανικά ονόματα, στα αξεσουάρ συμπεριλαμβάνονται σέλες από την Mustang Seat και συστήματα εξάτμισης Vance & Hines.

Η τιμή της BMW R 18 ανέρχεται στα 26.490 ευρώ


Με 1.803 κυβικά «φοράει» τον μεγαλύτερο boxer που κατασκεύασε ποτέ η BMW.
Σκάβει με 16,1 kgm μόλις στις 3.000 σ.α.λ.
3 riding modes, traction control και ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Μόνο 7,1 μέση κατανάλωση για 1.800αρι μοτέρ
Μπορεί ένα Βαυαρικό μοντέλο να εκθρονίσει τον Αμερικάνικο ανταγωνισμό στα cruiser;