BMW R100/7: Η πιο πιστή στο αυθεντικό μοντέλο από ιαπωνικά χέρια
Οι Ιάπωνες της Heiwa MC την ανέλαβαν με δύο στοιχεία: απλότητα και cafe racer
Νέο υποπλαίσιο, πίσω φανάρι και διπλά αμορτισέρ KYB
Χειροποίητο κουτί ηλεκτρονικών, προβολέας 4,5 ιντσών και κοντέρ στο πλάι
Διαχρονική βαφή και reverse cone εξατμίσεις για οπτική & ηχητική αρμονία
Οι Ιάπωνες της Heiwa MC την ανέλαβαν με δύο στοιχεία: απλότητα και cafe racer
Το Heiwa MC από τη Χιροσίμα, με επικεφαλής τον Kengo Kimura, ανέλαβε τη μετατροπή μιας BMW R100/7 του 1978 με δύο βασικές κατευθυντήριες γραμμές: την απλότητα και την έμπνευση από τις cafe racer. Η συγκεκριμένη παραγγελία δεν απαιτούσε ριζικές μετατροπές ή ακραία τεχνική προσέγγιση, αλλά έδινε έμφαση στην καλαισθησία και στη λεπτομέρεια. Ο Kimura επέλεξε να διατηρήσει βασικά αναγνωρίσιμα στοιχεία, όπως το εργοστασιακό ρεζερβουάρ, ενώ αναδιαμόρφωσε κάθε άλλο σημείο της μοτοσυκλέτας με φινέτσα και σύνεση. Η σέλα τριών τετάρτων, κατασκευασμένη από την Ya Seat Custom, υποστηρίζεται από νέο υποπλαίσιο και εδραιώνει την αισθητική των κλασικών street cafe μοντέλων. Το αποτέλεσμα ενσαρκώνει τη φιλοσοφία της Heiwa για ισορροπία ανάμεσα στην παράδοση και τη λιτή σχεδίαση, προσδίδοντας στη R100/7 χαρακτήρα που ξεχωρίζει ανάμεσα στις πολυάριθμες custom εκδόσεις boxer.
Νέο υποπλαίσιο, πίσω φανάρι και διπλά αμορτισέρ KYB
Στο πίσω μέρος της BMW R100/7, η Heiwa MC προχώρησε σε λεπτομερείς παρεμβάσεις για να διαμορφώσει μία αρμονική και ποιοτικά κατασκευασμένη εικόνα. Ο Kimura δημιούργησε ένα κοντό νέο υποπλαίσιο, προσαρμοσμένο μέσω ειδικών στηριγμάτων στο βασικό πλαίσιο. Το υποπλαίσιο καταλήγει σε καμπυλωτό τελείωμα, στο οποίο ενσωματώνονται βάσεις για φλας, ενώ πάνω του τοποθετήθηκε και ένα συμπαγές φτερό. Ο πίσω φωτισμός προέρχεται από την ίδια τη Heiwa MC και ενσωματώνει τεχνολογία LED, ενισχύοντας τη λειτουργικότητα χωρίς να θυσιάζεται η vintage αισθητική. Την εικόνα συμπληρώνει ένα ζεύγος αμορτισέρ ΚΥΒ με προοδευτικά ελατήρια, ανακατασκευασμένα για τη συγκεκριμένη χρήση. Αυτές οι παρεμβάσεις συνδυάζουν βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και διακριτική οπτική αναβάθμιση, επιτυγχάνοντας μια ενότητα που ξεπερνά σε φινίρισμα ακόμη και την εργοστασιακή πρόταση.
Χειροποίητο κουτί ηλεκτρονικών, προβολέας 4,5 ιντσών και κοντέρ στο πλάι
Στην καρδιά της μετατροπής, ανάμεσα στη σέλα και το φίλτρο αέρα του boxer, τοποθετήθηκε ένα χειροποίητο κουτί από αλουμίνιο για την προστασία των ηλεκτρονικών. Ο Kengo Kimura το σχεδίασε, έκοψε, διαμόρφωσε και συγκόλλησε μόνος του, πριν το επεξεργαστεί με αμμοβολή ώστε να αποδώσει την όψη χυτοσιδήρου, εναρμονισμένη με τα καπάκια του κινητήρα. Το κουτί στεγάζει τη μπαταρία, βασικά ηλεκτρικά εξαρτήματα και τη μονάδα του συστήματος ηλεκτρονικής διέλευσης διοδίων της Ιαπωνίας, ενώ στην αριστερή του πλευρά φιλοξενεί τη μίζα. Στο εμπρός μέρος, ένας στρογγυλός προβολέας διαμέτρου 4,5 ινστών στερεώνεται μέσω ειδικά γυαλισμένης βάσης κάτω από την άνω τιμονόπλακα. Πίσω του, ένα μικρό στροφόμετρο τοποθετημένο στο πλάι και χειροποίητo drag bar τιμόνι με vintage διακόπτες ολοκληρώνουν την εικόνα ενός λεπτομερώς σχεδιασμένου cockpit.
Διαχρονική βαφή και reverse cone εξατμίσεις για οπτική & ηχητική αρμονία
Η τελική αισθητική του project αποδίδεται με τη χαρακτηριστική προσοχή στη λεπτομέρεια που διακρίνει τη Heiwa MC. Η βαφή, υλοποιημένη από την N2 Auto, συνδυάζει την κλασική απόχρωση sand beige με μαύρες λεπτές γραμμές, συνθέτοντας μία διαχρονική και κομψή εικόνα. Το ρεζερβουάρ φέρει το λογότυπο της Heiwa – το εμβληματικό "περιστέρι που πετά" – ενώ το πλαίσιο έχει βαφτεί με μαύρο ματ χρώμα για μέγιστη αντοχή και αισθητική συνέπεια. Στην απόληξη του συνόλου, τοποθετήθηκαν λεπτές εξατμίσεις τύπου reverse cone, οι οποίες κατασκευάστηκαν εξαρχής για να ευθυγραμμίζονται με τις γραμμές της μοτοσυκλέτας. Εκτός από την οπτική αρμονία, συμβάλλουν και στον ηχητικό χαρακτήρα της R100/7, ολοκληρώνοντας την αίσθηση ενός ενιαίου, απόλυτα ισορροπημένου restomod. Το αποτέλεσμα επιβεβαιώνει την ικανότητα της Heiwa να συνδυάζει τεχνική αρτιότητα με κλασική αισθητική.