Μια χαρά και για τους δύο η σέλα του G 310 R, το οποίο ως BMW που σέβεται τον εαυτό του, επενδύει πολλά στην άνεση.

    Aνεση – Εργονομία: Εξαιρετικά βολική

    Το G 310 R μπορεί να είναι μικρού κυβισμού μοτοσικλέτα, αλλά σε ό,τι αφορά στην άνεση που προσφέρει, θυμίζει μοντέλα με διπλάσιο (και βάλε κυβισμό). Χωρίς να είναι ανοικονόμητη διαστασιακά, προσφέρει επάρκεια χώρου ακόμα και για ψηλούς αναβάτες, οι οποίοι δεν θα χρειαστεί να διπλώσουν τα άκρα τους σε κλειστές γωνίες οδηγώντας την μοτοσικλέτα. Η σέλα, της οποίας το ύψος βρίσκεται στα 785 χλστ. και στο σχήμα της λεπταίνει αρκετά στο μπροστινό μέρος, επιτρέπει σε βραχύσωμους αναβάτες και σε εκπροσώπους του “ασθενούς φύλου”, να πατάνε και τα δύο πόδια σταθερά στο έδαφος χωρίς πρόβλημα.

    Η δε άνεση που προσφέρει είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που... υπαινίσσεται το σχήμα και το πάχος της, αφού μπορεί να σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμα και σε πολύωρη παραμονή επάνω της. Το ίδιο, αναλογικά, συμβαίνει και με την θέση του συνεπιβάτη, που για τα δεδομένα της κατηγορίας που ανήκει το G 310 R, χαρακτηρίζεται ως εξαιρετική! Σχετικά μεγάλες διαστάσεις, εργονομικές χειρολαβές, αλλά και μαρσπιέ σε θέσεις που δεν κουράζουν τα πόδια, έχουν ως αποτέλεσμα την δυνατότητα ακόμα και μικρών ταξιδιών με συνεπιβάτη.