• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τρεις πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες, που δεν υπέκυψαν στην τάση της υπερβολής, αλλά επιδεικνύουν ουσία και ικανότητα πολλαπλών ρόλων!

3 On-Off στα 1000 κ.εκ.

Η κατηγορία των 1000 κ.εκ. μπορεί να έχει χάσει τα πρωτεία σε ότι αφορά στην χωρητικότητα των κινητήρων δεν μπορεί όμως σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί «μικρή». Συγκεντρώνει μάλιστα το ενδιαφέρον, καθότι οι εκπρόσωποι της είναι απαλλαγμένοι από το κυνήγι του κυβισμού, της ισχύος, του όγκου και του υπερβολικού εξοπλισμού, ζητήματα που απασχολούν τα 1200+ κ.εκ. δηλαδή. Έτσι υπάρχουν προτάσεις που «επενδύουν» σε διαφορετικούς τομείς, προκειμένου να δελεάσουν τους υποψήφιους αγοραστές. Τρεις από αυτές τις προτάσεις εξετάζουμε στο συγκεκριμένο αγοραστικό θέμα, αναλύοντας το τι αυτές προσφέρουν και σε ποιους απευθύνονται.

 
Suzuki V-Strom 1000

Τιμή: 12.995 ευρώ

+:Ανεση, τουριστικές δυνατότητες, τιμή * 
-: Off – Road δυνατότητες, επίπεδο 
και ρυθμισιμότητα ηλεκτρονικού εξοπλισμού

* λαμβάνοντας υπόψιν την προσφορά της Suzuki για 
πενταετές δωρεάν service  


Honda CRF1000L Africa Twin

Τιμή: 14.990 ευρώ (βασική έκδοση: 13.990 ευρώ) 

+: Zύγισμα, Off – Road δυνατότητες, Ποιότητα 
-: Ανεση (συγκριτικά με τα άλλα δύο), τιμή αγοράς 


KTM 1050 Adventure 

Τιμή: 12.980 ευρώ 

+: Ευελιξία, οδηγική συμπεριφορά, fun χαρακτήρας 
-: Μη ρυθμιζόμενο πιρούνι, φλατ απόδοση κινητήρα στις υψηλές στροφές 

Bρε πως μεγάλωσαν έτσι; Σαν εχθές τα θυμόμουν στα 500 -650 κ.εκ.!»… θα μπορούσε να πει κάποιος που έχει παρακολουθήσει την εξέλιξη της κατηγορίας των On-Off, της οποίας το γενεαλογικό δένδρο έχει τις ρίζες του στο Paris – Dakar και στο θρυλικό ΧΤ500. 
Τα χρόνια πέρασαν, οι κυβισμοί αυξήθηκαν και κάπως έτσι έχουμε φτάσει σήμερα στα 1200 κ.εκ., με 150 ίππους και –απαραίτητα- ηλεκτρονικά βοηθήματα που προσδίδουν χαμαιλεόντια προσαρμοστικότητα σε οποιοδήποτε τερέν. 

Το αντίτιμο σε όλα αυτά όμως, είναι βάρος, πολυπλοκότητα και μια γενικότερη υπερβολή, στοιχεία που δεν συνάδουν και πολύ με την πραγματική Adventure φύση ενώ και οι τιμές των μοντέλων αυτών έχουν εκτιναχτεί στα ύψη. 
Υπάρχουν ωστόσο ακόμη στην αγορά μοτοσικλέτες της κατηγορίας, οι οποίες «συνειδητά» δεν έχουν ξεπεράσει το κατώφλι των 1000 κ.εκ., επιχειρώντας μια πιο μετρημένη προσέγγιση. Με ιπποδύναμη που δεν ξεπερνά τους 100 ίππους και τιμές πιο λογικές, τα σημερινά 1000άρια On-Off αποτελούν προτάσεις ικανές να καλύψουν στο 100% τις ανάγκες ενός κατασταλαγμένου αναβάτη. 
Απουσιάζει βέβαια το θελκτικότατο στοιχείο του «bigger is better», αλλά ας μην γελιόμαστε, μόλις πριν λίγα χρόνια, το λίτρο ήταν το «ταβάνι» του κυβισμού στα On-Off! 
 


 
  • Χρήστος

    Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!

     
  • Μιχάλης

    Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000

       
  • Xristos

    Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!

        1

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ