• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kymco X-Town

Yamaha XMAX 300

Honda SH300i

SYM Cruisym

Οι βασιλιάδες της άνεσης

 

Η κατηγορία των Scooter, είναι μία κατηγορία λατρεμένη από πολλούς αναβάτες ανά τον κόσμο λόγω της χρηστικότητας και της άνεσης τους. Οι χώροι και οι ευκολίες που παρέχουν αλλά και η ξεκούραστη μετακίνηση που προσφέρουν, τα καθιστούν πρώτη επιλογή για αυτούς που ψάχνουν έναν καθημερινό σύμμαχο στην μετακίνηση τους.

Τα scooter έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των αναβατών, οι οποίοι τα επιλέγουν για την καθημερινή τους μετακίνηση, καθώς επιτελούν πολλαπλούς ρόλους. Είναι οικονομικά, άνετα και έχουν αποθηκευτικούς χώρους. Συνδυάζουν την ευελιξία, την άνεση χώρων, την δύναμη του και όλα αυτά χωρίς να πρέπει να θυσιάζει στον βωμό της βενζίνης πολλά ευρώ. Ο συνδυασμός όλων αυτών των χαρακτηριστικών κάνει την αγορά τους θελκτική. Η δημοφιλέστερη κατηγορία είναι αυτή των 300 κυβικών, καθώς Οι αστικές μετακινήσεις αλλά και τα πολύωρα ταξίδια δεν θα σταθούν εμπόδιο σε ένα scooter αυτής της κατηγορίας λόγω των ισχυρών κινητήρων αλλά και του αεροδυναμικού σχεδιασμού. Επιλέξαμε 4 μοντέλα τα οποία είναι έτοιμα να ικανοποιήσουν ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων του αναβάτη, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου άνεση, ικανοποιητικές επιδόσεις και ευκολία στη χρήση εντός και εκτός πόλης!

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Η σχεδίαση του SH300i εισάγει σύγχρονα στοιχεία, χωρίς όμως υπερβολές προς χάριν άσκοπου εντυπωσιασμού. Παραμένει δυναμικό, εκπέμποντας παράλληλα έναν luxury αέρα. Η ποιότητα κατασκευής είναι κλασική Honda. «Φωνάζει» ποιότητα όπου και αν το κοιτάξεις, από τα υλικά κατασκευής μέχρι την συναρμογή των πλαστικών και από την βαφή, μέχρι... τις βίδες και τα παξιμάδια που έχουν χρησιμοποιηθεί. Το XMAX διαθέτει αιχμηρή σχεδίαση και χαρακτηρίζεται από την επιθετική όψη τόσο του εμπρός όσο και του πίσω μέρους, με τις έντονες γωνίες να πρωταγωνιστούν. Οι εμπρόσθιοι LED προβολείς εκπέμπουν δυναμισμό και κάνουν το XMAX να δείχνει σύγχρονο και να ξεχωρίζει από μακριά ακόμα και το βράδυ. Όσον αφορά την ποιότητα, η Yamaha θέτει πολύ υψηλά στάνταρτ που τα συναντάς μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Στην περίπτωση του X-Town, οι δυναμικοί προβολείς, και  η  «γωνιώδης» σχεδίαση των πλαστικών, προσδίδουν μια πολύ sport και χαρακτηριστική ταυτότητα στο scooter. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και εύπεπτη χωρίς να καταφεύγει στο ακραίο για... «τζάμπα» εντυπωσιασμό. Η ποιότητα κατασκευής  βρίσκεται στα συνήθη standard που μας έχει συνηθίσει η KYMCO, με τα υλικά και την βαφή να είναι πολύ καλής ποιότητας. Τέλος, το Cruisym διαθέτει μακρόστενη σιλουέτα που διαθέτει αρκετές σπορ πινελιές και διαμορφώνει μια μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση. Αιχμηρές γωνίες και επιθετικότητα, είναι διάχυτες σε όλο το σώμα της κατασκευής. Ποιοτικά, έχουμε να κάνουμε με ένα απόλυτα συμπαγές σύνολο, το οποίο διακρίνεται για την άψογη συναρμογή όλων των πλαστικών μερών του και την πολύ καλή βαφή του. 

Aνεση – Εργονομία
Στο ΧΜΑΧ η θέση οδήγησης είναι όσο άνετη θα περίμενες βλέποντας την μεγαλοπρεπή σέλα, που παρέχει άπλετο χώρο τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη. Από κάτω της,  μπορεί να φιλοξενήσει δύο full face κράνη και σε συνδυασμό με τα πρακτικά ντουλαπάκια στην ποδιά, σε κάνει να αφήσεις το αυτοκίνητο στο σπίτι, την επόμενη φορά που θα πας στο super market. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα παρέχει επαρκή κάλυψη από τον αέρα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ την ευκολία στην καθημερινότητα ολοκληρώνει το σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (smart key). Με το που κάτσεις στο SH300i νομίζεις ότι κάποιοι σχολαστικοί Ιάπωνες το έφτιαξαν custom made για σένα και μόνο. Όλα πέφτουν εκεί που θέλεις, η σέλα έχει μια χαρά ύψος, ο χώρος για τα πόδια χωρίς να είναι τεράστιος είναι ικανοποιητικός. Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, είναι ικανός να «καταπιεί» ένα XXL full face κράνος! Σε συνδυασμό με τo Τοp Box που ανήκει στον standard εξοπλισμό, το SH300i ισοφαρίζει και με το παραπάνω τις όποιες ελλείψεις χώρου υπάρχουν σε ποδιά και ντουλαπάκι. Εξαιρετική η σέλα του X-Town, με μπόλικο αφρώδες, ικανή να φιλοξενήσει επί ώρες τα μαλακά μέρη του αναβάτη χωρίς πρόβλημα. Κάτω από την σέλα, χωράει ένα Full Face κράνος (XXL!) μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα, ενώ μικροπράγματα  μπορούν να τοποθετηθούν και στο ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς. Στο ντουλαπάκι αυτό, υπάρχει επίσης παροχή USB για φόρτιση. Το Cruisym διαθέτει ευρύχωρη σέλα, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από αυτή επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη. Στο εμπρός μέρος υπάρχει ένα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα, στο εσωτερικό του οποίου βρίσκεται μια υποδοχή για USB και μια υποδοχή 12V για φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών. Ο ανεμοθώρακας ρυθμίζεται σε 2 θέσεις για να προσφέρει προστασία σε όλους τους τύπους αναβατών. 

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα 
Το πλαίσιο του X-Town είναι μια κατασκευή με την κλασσική GT φόρμα της “γόνδολας”, κατασκευασμένη από ατσάλι.  Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά έχουμε  ένα συμβατικό πιρούνι, ενώ πίσω, δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στα φρένα, μονός “wave” δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και... το ίδιο ακριβώς αλλά με δίσκο 240 χλστ. πίσω. Τα σωληνάκια είναι υψηλής πίεσης, ενώ μια τελευταίας γενιάς μονάδα ABS της Bosch, αποτελεί την δικλείδα ασφαλείας στο φρενάρισμα. Το Cruisym διαθέτει ενισχυμένο άκαμπτο πλαίσιο που προσφέρει βελτιωμένο έλεγχο και σταθερότητα στον αναβάτη. Οι ρυθμίσεις της ανάρτησης ισορροπούν μεταξύ της άνεσης και της σπορ οδικής συμπεριφοράς. Στην μπροστινή ανάρτηση διαθέτει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ πίσω έχουν τοποθετηθεί διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε 5 θέσεις. Στον τομέα της πέδησης, οι λύσεις, που έχουν επιλεχθεί, είναι ένας κυματιστός δίσκος 260 χιλιοστών για τον εμπρός άξονα και ένας κυματιστός δίσκος 240 χιλιοστών για τον πίσω, οι οποίοι συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα αντί-μπλοκαρίσματος τροχών (ABS). Το πλαίσιο του SH300i είναι νέο, ωστόσο παραμένει τύπου ραχοκοκαλιάς και κατασκευασμένο από ατσάλι. Ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35χιλ μπροστά και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση πίσω, αποτελούν τις επιλεγμένες λύσεις στην ανάρτηση. Σε ότι αφορά στα φρένα, οι δίσκοι των 265 χλστ. συνεργάζονται με ABS. Για το ΧΜΑΧ το πλαίσιο έχει νέα σχεδίαση με σκοπό να είναι άκαμπτο και ελαφρύ, ώστε να συμβάλλει στη σταθερότητα και τη σπορ συμπεριφορά του μοντέλου. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας με μεγάλη διαδρομή (εφαρμογή που είχαμε δει και στο TMAX), ενώ πίσω βλέπουμε δύο αμορτισέρ με ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267 χιλ. μπροστά και ένας 245 χιλ. πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS. 

Κινητήρας
Ο υγρόψυκτος κινητήρας 292 κ.εκ Blue Core του ΧΜΑΧ, χάρη στις βαλβίδες νέου σχεδιασμού, το νέο θάλαμο καύσης και τον βελτιστοποιημένο χρονισμό, αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2.95 κιλά ροπής στις 5.750 σ.α.λ.  Euro 4, ελαστικός, οικονομικός, αθόρυβος και δυνατός, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους της κατηγορίας. Το μοντέλο εφοδιάζεται με σύστημα traction control, που μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το SH μετά τις τελευταίες αλλαγές, αύξησε τη ροπή του στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας, με αντίτιμο λίγη ισχύ από ψηλά. Αποδίδει 25 ίππους στις 8.500 σαλ με ροπή 2,6 κιλά στις 5.000 σαλ. Στο δρόμο αποδεικνύεται πως αυτή η κίνηση ήταν σωστή, καθώς το scooter έχει γεμάτη και πειστική απόδοση στις στροφές λειτουργίας του κινητήρα όπου είναι χρήσιμες για κίνηση στην πόλη. 
Η καρδία του Sym CruiSym, είναι ο γνωστός μας από τη θητεία του στα Citycom και GTS, μονοκύλινδρoς, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας, χωρητικότητας 278 κυβικών εκατοστών, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές Euro4. Αποδίδει 27,5 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 2,78 κιλά ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, αλλά παράλληλα οικονομικός σε κατανάλωση. Το X-Town αναλαμβάνει να κινήσει ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και συμβατός με τις Euro4 προδιαγραφές κινητήρας. Τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, με δύο βαλβίδες οδηγούμενες από μονό εκκεντροφόρο στην κεφαλή, αποδίδει 24,5 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2,5 kg-m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας είναι υπερτετράγωνος ευνοώντας την ευστροφία, ενώ η “ήπια”  συμπίεση με λόγο 10,6:1 είναι σοφή επιλογή για ένα μοτέρ που θα λειτουργεί καθημερινά και πολύ συχνά κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Οδηγώντας
Το Cruisym αποτελεί την ζωντανή απόδειξη, ότι η μετακίνηση μπορεί να μετατραπεί σε μια άνετη απολαυστική διαδικασία, που θέλεις να την επαναλαμβάνεις καθημερινά. Η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο. Η κινητήριος δύναμη, είναι ο αποδοτικός F4,  ο οποίος ξεκινάει συγκρατημένα και ελεγχόμενα στα πρώτα 20χλμ/ώρα και από εκεί και πάνω διαθέτει αρκετή δύναμη για να προσφέρει ικανοποιητικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ. Το cruising στον αυτοκινητόδρομο είναι βούτυρο στο ψωμί του Cruisym. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι απόλυτα σταθερό. Στο X-Town δύο πράγματα γίνονται άμεσα αντιληπτά: Το πρώτο είναι η “παχιά μοκέτα” που φροντίζουν να στρώνουν οι αναρτήσεις όπου και αν κινείται το scooter. Το δεύτερο είναι η απίστευτη ευελιξία του X-Town! Το X-Town αποτελεί το πλέον... “αμάσητο” GT scooter σε συνθήκες πυκνής κίνησης. Στον ανοικτό δρόμο είναι σταθερό, κάτι που σε συνδυασμό με την πολύ καλή κάλυψη που προσφέρει η ζελατίνα και η ποδιά και τα υψηλά επίπεδα άνεσης για οδηγό και συνεπιβάτη, ακόμη και ταξίδια μικρού και μέσου βεληνεκούς θα μπορέσουν να πραγματοποιηθούν με το X-Town. Το δυνατό του σημείο του ΧΜΑΧ, είναι να κρατά με άνεση ταχύτητες 100- 120χλμ/ώρα, αφού συνεχίζει να δίνει το αίσθημα της επιτάχυνσης ακόμα και κοντά στα 150χλμ/ώρα που δείχνει το κοντέρ όταν το πιέσεις. Χάρη στο σωστό ζύγισμα, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και τους όμορφους καθρέπτες που δεν εξέχουν, το XMAX αποδεικνύεται ιδανικός σύντροφος στην καθημερινή μετακίνηση. Απόλυτα σταθερό, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες, ενώ σε δρόμο με καλή άσφαλτο, το μόνο που θα σε περιορίζει είναι ο ήχος του σταντ, που ξύνει το οδόστρωμα. Ανοίγοντας το γκάζι το SH300i πετιέται μπροστά πολύ πρόθυμα, με την μετάδοση να «αρπάζει» άμεσα και να συνεχίζει να επιταχύνει το scooter γραμμικά μεν, γρήγορα δε. Σε κάθε περίπτωση το SH300i είναι πολύ πιο γρήγορο από την αίσθηση που σου αφήνει, καθώς ο γραμμικός τρόπος απόδοσης της ισχύος του, δεν δημιουργεί τις κορώνες εκείνες και τα ξεσπάσματα που απαιτούνται για το «wow». Το SH300i ελίσσεται απροβλημάτιστα και επιταχύνει άμεσα, απεμπλεκόμενο εύκολα από οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση. 

Συμπέρασμα
Και οι 4 προτάσεις είναι ικανές καλύψουν τις απαιτήσεις του αναβάτη για άνετη καθημερνή μετακίνηση. Tο X-Town είναι ένα καθημερινό και οικονομικό δίτροχο, το οποίο συνδυάζει άνεση και ευελιξία και βγάζει εις πέρας με επιτυχία τις αστικές του υποχρεώσεις. Το SH ξεχωρίζει με μεγαλύτερα του πλεονεκτήματα, την απίστευτη ευελιξία του, καθώς και η ομοιογένεια του.. Η τιμή του δεν είναι χαμηλή, αλλά σε αυτά τα χρήματα παίρνει κανείς πολύ πλούσιο εξοπλισμό και την σιγουριά μιας επί μακρόν απροβλημάτιστης συμβίωσης. XMAX 300 σημαίνει δυναμικός σχεδιασμός, άνεση, χώροι, ηλεκτρονικά βοηθήματα και σπορ συμπεριφορά, τα οποία καλύπτονται από ένα πέπλο ποιότητας που δεν συναντάς συχνά. Το Cruisym ένα άνετο καθημερινό scooter. Μοντέρνο και απολαυστικό σε όλους τους τομείς, θα καταφέρει να καλύψει τις ανάγκες για μετακίνηση, ανεξάρτητα από το πεδίο χρήσης.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Bajaj Dominar 400
Bajaj Dominar 400
Το Dominar έρχεται ως καταιγίδα στην ανομβρία, σε μια κατηγο...

περισσότερα »