Aprilia RSV4 1100 2021

Aprilia RSV4 2021: Αποκαλύφθηκε - Μεγάλες αλλαγές!

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση του Aprilia RSV4 για το 2021, όπως αποκάλυψαν διεθνή μέσα με τις εικόνες του μοντέλου. Δείτε περισσότερα.

H Aprilia παρουσίασε επίσημα, το νέο RSV4 για το 2021. H νέα μοτοσυκλέτα επιβεβαιώνεται τόσο από τα μέσα ενημέρωσης, όσο και από την επίσημη ιστοσελίδα της Aprilia, ενώ μαζί της αποκαλύπτεται και το Tuono 1100 για το 2021 –για το οποίο θα διαβάσετε σε ξεχωριστό άρθρο.
 
Η Aprilia δεν έχει αποκαλύψει ακόμα, τις πλήρεις τεχνικές πληροφορίες για το μοντέλο, ωστόσο ανακοίνωσε ότι το RSV4 λαμβάνει πλέον νέο κινητήρα, με τον κυβισμό του να αυξάνεται από τα 1.077 κυβικά στα 1.099. Αυτή η μικρή αύξηση είναι σημαντική για την διατήρηση επιπέδου ισχύος στους 217 ίππους, με την ταυτόχρονη συμμόρφωση του κινητήρα στο Euro 5.
 
H RSV4 λαμβάνει επίσης ανανέωση σε επίπεδο ηλεκτρονικών για το 2021 με έναν νέο εγκέφαλο Marelli 11MP και νέο αισθητήρα IMU 6 αξόνων, αμφότερα βελτιωμένα εξαρτήματα και ισχυρότερα σε σχέση με τα απερχόμενα. Το μοντέλο θα φέρει ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα σε πολλαπλά επίπεδα, 6 riding modes (3 για την πίστα, 3 για το δρόμο, με 2 και 1 χαρτογραφήσεις αντίστοιχα να είναι πλήρως προγραμματιζόμενες).
 
Νέο είναι το ψαλίδι για το μοντέλο, το οποίο φέρει την ενίσχυση στο κάτω μέρος του στα πρότυπα της RS-GP, ενώ το πλαίσιο έχει «επαναρυθμιστεί» με στόχο την καταλληλότητα με πολλούς σωματότυπους αναβατών. Η εργονομία, για αυτό τον λόγο, είναι ανανεωμένη με νέο ρεζερβουάρ καυσίμου και σέλα, αυξάνοντας τον διαθέσιμο χώρο για τον αναβάτη και κάνοντας την θέση οδήγησης πιο «φυσική», όπως χαρακτηριστικά λέγεται από την Aprilia.
 
Μεγάλη είναι και η αλλαγή στην σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, με την RSV4 2021 να ακολουθεί το μονοπάτι που χάραξε το RS 660. Η σχεδίαση έχει γίνει με την αεροδυναμική απόδοση στο προσκήνιο, αξιοποιώντας τα αποτελέσματα των δοκιμών σε αεροδυναμικές σήραγγες. H Aprilia δηλώνει ότι, με την ενσωμάτωση των πτερυγίων στα ίδια τα fairing, έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη σταθερότητα στην ευθεία, καλύτερη ψύξη του κινητήρα λόγω βελτιωμένης ροής αέρα και φυσικά πιο ισορροπημένη σχεδίαση, ενώ δηλώνει πως το νέο RSV4 έχει εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης και αύξηση της πίεσης του αέρα στο φιλτροκούτι. 

Το νέο φωτιστικό εμπρός είναι LED και φέρει λειτουργία ημέρας DRL, ενώ φέρει ειδικά φωτιστικά στοιχεία για τον καλύτερο φωτισμό των στροφών κατά την οδήγηση σε ανάλογες διαδρομές. 
 
Η RSV4 θα γίνει διαθέσιμη σε «απλή» έκδοση και έκδοση Factory, με την δεύτερη να αποκτά σφυρήλατους τροχούς αλουμινίου, ημιενεργητικές αναρτήσεις Ohlins EC 2.0 και δαγκάνες φρένων Brembo Stylema.