Aprilia RS 457: Supersport επιδόσεις στα όρια της Α2 με τιμή 7.199 ευρώ

Aprilia RS 457
8 Φωτογραφίες »

Aprilia RS 457

Δικύλινδρος κινητήρας με 47,6 άλογα και τελική πάνω από 180χλμ/ώρα.
Επιθετική σχεδίαση που θυμίζει το RS660.
Πολεμική θέση οδήγησης με τρία Riding Modes.
175 κιλά γεμάτο και φρενάρει τα 100-0 χλμ./ώρα στα 47,6 μέτρα.

mototriti Team

Δικύλινδρος κινητήρας με 47,6 άλογα και τελική πάνω από 180χλμ/ώρα


Στο κέντρο της ταυτότητας του Aprilia RS 457 βρίσκεται ο νέος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 457 κ.εκ., με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Η ισχύς του φτάνει τους 47,6 ίππους στις 9.400 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 43,5 Nm στις 6.700 σ.α.λ.. Η διάταξη ανάφλεξης 270° και η εξάτμιση 2-1 χαρίζουν έναν γεμάτο, χαρακτηριστικό ήχο που παραπέμπει σε μεγαλύτερο δικύλινδρο. Η λειτουργία είναι γραμμική, με άφθονη δύναμη από χαμηλά, και η απόδοση παραμένει σταθερά βελούδινη μέχρι τον κόφτη. Στις μετρήσεις μας το RS 457 απέδειξε τις δυνατότητές του: τα 50 χλμ./ώρα ήρθαν σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, τα 100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα, ενώ η ρεπρίζ 60–120 χλμ./ώρα με 4η σχέση ολοκληρώθηκε σε 6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ξεπέρασε τα 180 χλμ./ώρα, καθιστώντας το RS 457 μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της Α2 κατηγορίας. Η κατανάλωση σε μικτές συνθήκες μετρήθηκε στα 4,6 λτ./100 χλμ., με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων να εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων.
 

Επιθετική σχεδίαση που θυμίζει το RS660


Η σχεδίαση του RS 457 ακολουθεί τη γνώριμη φιλοσοφία της οικογένειας RS, με τριπλούς προβολείς και φωτιστικά σώματα LED που θυμίζουν το μεγαλύτερο RS 660. Οι χρωματικοί συνδυασμοί περιλαμβάνουν δύο παραλλαγές σε μαύρο και μία σε λευκό, όλες με κόκκινες λεπτομέρειες που αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα, ειδικά στις εκδόσεις με κόκκινους τροχούς. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλού επιπέδου, με στιβαρή συναρμογή πλαστικών και απουσία τριγμών. Η premium αίσθηση ενισχύεται από λεπτομέρειες όπως οι φωτιζόμενοι διακόπτες και τα προσεγμένα γκριπ στο τιμόνι, στοιχεία που συνήθως συναντώνται σε ανώτερες κατηγορίες.

 

Πολεμική θέση οδήγησης με τρία Riding Modes

Η θέση οδήγησης του RS 457 είναι πολεμική, με clip-on τιμόνι που τοποθετεί τον αναβάτη σε σκυφτή στάση και μαρσπιέ που φέρνουν τα πόδια ψηλά και προς τα πίσω. Η σέλα είναι σκληρή αλλά σωστά διαμορφωμένη, ενώ για τον συνεπιβάτη υπάρχει ανέλπιστα καλή άνεση με ενσωματωμένες χειρολαβές. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, που ελέγχεται μέσω joystick και παρέχει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία Riding Modes (Sport, Rain, Eco) και να ρυθμίσει το Traction Control σε τρία επίπεδα ή να το απενεργοποιήσει πλήρως. Το σύστημα Ride by Wire χαρίζει άμεση απόκριση στο γκάζι, ενώ το Lap Timer στην οθόνη ενισχύει τη σπορ ταυτότητα του μοντέλου.

 

175 κιλά γεμάτο και φρενάρει τα 100-0 χλμ./ώρα στα 47,6 μέτρα

Το πλαίσιο δύο δοκών από χυτό αλουμίνιο έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το RS 457 και συνεργάζεται με αλουμινένιο δίμπρατσο ψαλίδι, διατηρώντας το βάρος χαμηλά στα 175 κιλά γεμάτο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ. εμπρός με διαδρομή 120 χλστ. και monoshock πίσω με διαδρομή 130 χλστ., και οι δύο με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Η συμπεριφορά είναι σπορ και ακριβής, με έμφαση στη σταθερότητα και την πληροφόρηση στον αναβάτη. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν πλευστό δίσκο 320 χλστ. εμπρός με τετραπίστονη δαγκάνα της ByBre και έναν δίσκο 220 χλστ. πίσω με δαγκάνα δύο εμβόλων. Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στη σπορ οδήγηση. Στις μετρήσεις μας, το RS 457 χρειάστηκε 47,6 μέτρα για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση, επίδοση που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του συστήματος. Στην πίστα των Μεγάρων, η μοτοσυκλέτα έδειξε την ισορροπία της, με γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ακριβή φρένα και εύκολο πλάγιασμα, αναδεικνύοντας τον χαρακτήρα της ως ένα αυθεντικό supersport για την κατηγορία Α2. Με τιμή 7.199 ευρώ, το Aprilia RS 457 αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις της αγοράς, συνδυάζοντας τεχνολογία, υψηλές επιδόσεις και premium ποιότητα, φέρνοντας το μότο της ιταλικής εταιρείας «Be a Racer» στα μέτρα μιας ευρύτερης κατηγορίας αναβατών.
 

HUSQVARNA
BEST BUY