Ανεση: Με το βλέμμα στην αστική μετακίνηση
Στην περίπτωση του SYM Wolf, η θέση οδήγησης είναι πιο άνετη στην καθημερινή χρήση, ειδικά για το πάνω μέρος του σώματος.
Οι γωνίες που σχηματίζουν οι αγκώνες είναι φυσιολογικές, τα χέρια πέφτουν φυσικά στα γκριπ και οι καρποί δεν θα κουραστούν ποτέ.
Η σέλα έχει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, επιτρέπει μία μικρή κίνηση μπρος-πίσω, ακόμη και αν είστε μεγαλόσωμος, και φέρει αρκετά σκληρό αφρώδες.
Τα πόδια φτάνουν κάτω με ευκολία και ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα νιώσουν ποτέ τη σχετική ανασφάλεια.
Έξω από την πόλη, όμως, ο αέρας θα φανεί και πάλι αμείλικτος.
Φρένα: Φιλικότητα και ασφάλεια
Tο σύστημα πέδησης του Wolf ακολουθεί την υπόλοιπη φιλοσοφία της μοτοσικλέτας. Μπροστά, μία τετραπίστονη και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα συνδυάζεται με μία κυματιστή δισκόπλακα διαμέτρου 288 χλστ. Στο πίσω μέρος, βλέπουμε έναν επίσης wave δίσκο 222 χλστ. και μία μονοπίστονη δαγκάνα.
Η δύναμη που παράγουν τα φρένα του Wolf, επαρκεί για να σταματήσει γρήγορα τη μοτοσικλέτα ακόμη και από την τελική της ταχύτητα. Αρχικό δάγκωμα δεν υπάρχει, κάτι που θα βοηθήσει τον αρχάριο αναβάτη να εκμεταλλευτεί την ισχύ τους χωρίς να φοβηθεί.
Η αίσθηση που προσφέρουν βρίσκεται επίσης σε καλά επίπεδα. Το μπλοκάρισμα, τόσο του εμπρόσθιου, όσο και του πίσω τροχού, έρχεται μόνο κατόπιν αίτησης του αναβάτη και ποτέ απροειδοποίητα.
Οδηγώντας: Πραγματικές μοτοσικλέτες
Το Wolf, από την άλλη θα ικανοποιήσει από χαμηλά, όχι μόνο λόγω κινητήρα, αλλά και λόγω ευελιξίας και σταθερότητας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση.
Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, τέλος, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού.
Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.
Zeno Emara: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με μόλις 1.200 ευρώ
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
Test μποτάκι IXON Bull Vented: Καλοκαιρινό, αναπνέον & πανεύκολο στο βάλε-βγάλε
Νέα όρια ταχύτητας ανάλογα το όχημα και πρόστιμα μέχρι 2000 ευρώ
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr