Ανεση: Με το βλέμμα στην αστική μετακίνηση
Στην περίπτωση του SYM Wolf, η θέση οδήγησης είναι πιο άνετη στην καθημερινή χρήση, ειδικά για το πάνω μέρος του σώματος.
Οι γωνίες που σχηματίζουν οι αγκώνες είναι φυσιολογικές, τα χέρια πέφτουν φυσικά στα γκριπ και οι καρποί δεν θα κουραστούν ποτέ.
Η σέλα έχει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, επιτρέπει μία μικρή κίνηση μπρος-πίσω, ακόμη και αν είστε μεγαλόσωμος, και φέρει αρκετά σκληρό αφρώδες.
Τα πόδια φτάνουν κάτω με ευκολία και ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα νιώσουν ποτέ τη σχετική ανασφάλεια.
Έξω από την πόλη, όμως, ο αέρας θα φανεί και πάλι αμείλικτος.
Φρένα: Φιλικότητα και ασφάλεια
Tο σύστημα πέδησης του Wolf ακολουθεί την υπόλοιπη φιλοσοφία της μοτοσικλέτας. Μπροστά, μία τετραπίστονη και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα συνδυάζεται με μία κυματιστή δισκόπλακα διαμέτρου 288 χλστ. Στο πίσω μέρος, βλέπουμε έναν επίσης wave δίσκο 222 χλστ. και μία μονοπίστονη δαγκάνα.
Η δύναμη που παράγουν τα φρένα του Wolf, επαρκεί για να σταματήσει γρήγορα τη μοτοσικλέτα ακόμη και από την τελική της ταχύτητα. Αρχικό δάγκωμα δεν υπάρχει, κάτι που θα βοηθήσει τον αρχάριο αναβάτη να εκμεταλλευτεί την ισχύ τους χωρίς να φοβηθεί.
Η αίσθηση που προσφέρουν βρίσκεται επίσης σε καλά επίπεδα. Το μπλοκάρισμα, τόσο του εμπρόσθιου, όσο και του πίσω τροχού, έρχεται μόνο κατόπιν αίτησης του αναβάτη και ποτέ απροειδοποίητα.
Οδηγώντας: Πραγματικές μοτοσικλέτες
Το Wolf, από την άλλη θα ικανοποιήσει από χαμηλά, όχι μόνο λόγω κινητήρα, αλλά και λόγω ευελιξίας και σταθερότητας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι, αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση.
Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, τέλος, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού.
Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025