Τιμή: 6.195 ευρώ
Το 350D είναι το πιο πρόσφατο τρίκυκλο scooter της αγοράς, το οποίο χρησιμοποιεί ριζοσπαστικά συστήματα για να αυξήσει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Το scooter της Quadro είναι εφοδιασμένο με το υψηλής τεχνολογίας υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης HTS (Hydraulic Tilting System), μία παγκόσμια καινοτομία που προσδίδει στο όχημα σταθερότητα, ικανότητα ελιγμών, ασφάλεια και οδηγική απόλαυση, καθώς επιτρέπει και στους δύο εμπρόσθιους τροχούς να γέρνουν ταυτόχρονα και να προσαρμόζονται διαρκώς στην επιφάνεια του δρόμου. Επιπλέον, η αισθητική του είναι μοναδική και διαθέτει αρκετά επιθετικά στοιχεία, ο κινητήρας είναι αρκετά ισχυρός για διαδρομές εντός και εκτός πόλης και φρένα και αναρτήσεις συμπληρώνουν την πολύ καλή εικόνα που σου δίνει το scooter, είτε κινείσαι χαλαρά είτε το πιέζεις.
Αισθητική: Επιβλητικό!
Το Quadro 350D διαθέτει έντονες αιχμηρές γραμμές στα λιγοστά πλαστικά του και ο σχεδιασμός του μπορεί με βεβαιότητα να χαρακτηριστεί ως επιθετικός. Η μάσκα είναι ανασηκωμένη και αφήνει ακάλυπτο το μπροστινό σύστημα αναρτήσεων, με μια λεπτή καρίνα να οριοθετεί τις περιοχές ανάμεσα στους δύο τροχούς. Το μπροστινό μέρος είναι και το πιο επιθετικό του scooter και σε αυτό δεσπόζουν ένα σετ αιχμηρών προβολέων και η έντονα γωνιώδης φιμέ ζελατίνα. Η ποδιά συνεχίζει το επιθετικό κρεσέντο του σχεδιασμού, καθώς παραμένει ανασηκωμένη, ώστε να επιτρέπει στα βλέμματα να καρφωθούν πάνω στο σύστημα αναρτήσεων και καταλήγει κοφτά στο χώρο που προορίζεται για τα πόδια του αναβάτη.
Στο πίσω μέρος, οι διαστάσεις είναι λίγο μεγαλύτερες, ώστε να ενισχύεται η πρακτικότητα του 350D με υψηλά επίπεδα άνεσης και ικανούς αποθηκευτικούς χώρους. Ωστόσο, ο αιχμηρός σχεδιασμός παραμένει.
Οδηγώντας: Μοναδικό στο είδος του
Τα χαρακτηριστικά οδήγησης του Quadro 350D δεν θυμίζουν κανένα άλλο όχημα. Αυτά, καθώς προέρχονται κυρίως από το σύστημα HTS, εμπεριέχουν μερικά απίστευτα πλεονεκτήματα, αλλά και μερικά μειονεκτήματα. Μετά τους πρώτους ελιγμούς, ανακαλύπτεις πως πρέπει να βάζεις περισσότερη δύναμη από ό,τι περίμενες για να πάρει την επιθυμητή κλίση το scooter, ενώ πρέπει να βρίσκεσαι σε εγρήγορση, ώστε να αλλάζεις αυτή την κλίση την κατάλληλη στιγμή, διατηρώντας την επιθυμητή πορεία. Παράλληλα, η ευελιξία του σε συνθήκες ακραίου μποτιλιαρίσματος είναι σχετικά περιορισμένη.
Μόλις όμως ξεφύγει από το πυκνότερο μποτιλιάρισμα, το 350D αρχίζει να δείχνει την αξία του, αφού παρά το πλάτος του κινείται ταχύτατα στο κλεινόν άστυ, ενώ εντυπωσιακή είναι η ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει απροβλημάτιστα το Quadro στη στροφή. Η λειτουργία του συστήματος υπό έντονη πίεση είναι πραγματικά αξεπέραστη, υπερβαίνοντας κατά πολύ εκείνη του ανταγωνισμού.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 313
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 22/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,4/6.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,5
Βάρος (κιλά) 210
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 135
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V-twin κινητήρα 90 μοιρών
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο <<σπίρτο>> της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
SYM Symphony ST 200: Με top-box στο βασικό εξοπλισμό το Best-Seller
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr