LIVE: κίνηση στους δρόμους

Aprilia Shiver 750

Ο ανταγωνιστής: Honda CB 600 Hornet

Ο V2, πέρα από ξεχωριστό ήχο, προσφέρει και την απαραίτητη ροπή.

Μεταχειρισμένο: Aprilia Shiver 750

Tο Shiver είναι μια μοτοσικλέτα που ξεχωρίζει για την αισθητική αλλά και για τον χαρακτήρα της και αποτελεί ένα ολοκληρωμένο γυμνό που θα τα καταφέρει εξαιρετικά και στην καθημερινή μετακίνηση.

 
Το μοντέλο της ιταλικής εταιρίας βρίσκεται στην αγορά εδώ και πέντε περίπου χρόνια. Από τότε που παρουσιάστηκε διακρίνεται για την ξεχωριστή αισθητική του η οποία έχει αλλάξει ελάχιστα στο πέρασμα του χρόνου. Ουσιαστικά μόνο η μικρή μάσκα που τοποθετήθηκε στα μοντέλα από το 2010 και μετά είναι αυτή που το ξεχωρίζει από τις παλαιότερες εκδόσεις. Από αυτή την έκδοση και έπειτα έχουμε και μικρές αλλαγές στη θέση οδήγησης της μοτοσικλέτας. Με την τοποθέτηση τον μαρσπιέ λίγο πιο πίσω, τη χαμηλότερη κατά 50 χλστ. σέλα και το διαφορετικής σχεδίασης τιμόνι το Shiver απέκτησε μία λίγο πιο σπορ αίσθηση χωρίς όμως να χάσει πόντους στον τομέα της πρακτικότητας. Το προηγούμενο μοντέλο πάντως θα ταιριάξει καλύτερα στους ψηλότερους.

Στο δρόμο 

Το Shiver μπορεί να παίξει με άνεση το ρόλο τη καθημερινή μοτοσικλέτας. Ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα χωρίς να προβληματίζει και ο V2  κινητήρας αποδίδει γραμμικά την ισχύ του με τη ροπή να κάνει έντονη την παρουσία της από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και μετά. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και αποδίδουν άμεσα την ισχύ τους. Στα μοντέλα που δεν έχουν ABS αυτό σημαίνει ότι ο αναβάτης θα πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτικός στους δρόμους της πόλης για να αποφύγει τα ανεπιθύμητα μπλοκαρίσματα. Στον επαρχιακό το ιταλικό μονοκύλινδρο θα κινηθεί με σβέλτο ρυθμό ικανοποιώντας τον αναβάτη του όσο ο δρόμος δεν έχει έντονες ανωμαλίες. Στην τελευταία περίπτωση το αμορτισέρ θα παρουσιάσει έλλειψη προοδευτικότητας.

Συμπέρασμα

Το Shiver καταφέρνει να ξεχωρίζει μεταξύ των μεσαίων γυμνών street χάρη στην αισθητική του με τις πολλές και προσεγμένες λεπτομέρειες. Στην καθημερινή μετακίνηση θα ικανοποιήσει με τον V2 να προσφέρει απλόχερα ροπή και τη θέση οδήγησης να μην κουράζει ακόμη και μετά από αρκετή ώρα οδήγησης. Ικανοποιητικό και στον επαρχιακό με τα φρένα να ξεχωρίζουν για την απόδοσή τους.

Ο ανταγωνισμός

Honda CB 600 Hornet

To μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας είναι ένας κλασικός εκπρόσωπος των γυμνών που τα καταφέρνει παντού καλά. Θα κινηθεί με ιδιαίτερα σβέλτο ρυθμό στον επαρχιακό προτάσσοντας φιλικότερα και προοδευτικότητα στις αντιδράσεις του. Ξεκούραστο και ευέλικτο και στην πόλη αν και ο 4κύλινδρος κινητήρας του δεν θα ενθουσιάσει σε αυτό το πεδίο λόγω έλλειψης ροπής χαμηλά.

Τι να προσέξετε
Η νευρική απόδοση του ride by wire ψεκασμού ήταν αυτό που απασχόλησε τους κατόχους Shiver στο λανσάρισμα του. Η Aprilia προχώρησε άμεσα στη βελτίωσή του λογισμικού το οποίο φυσικά τοποθετήθηκε και στα ήδη αγορασμένα μοντέλα. Χωρίς πρόβλημα στα μηχανικά του μέρη.

Τι να αλλάξετε
Τα ταξίδια φυσικά και περιλαμβάνονται στο μενού της ιταλικής μοτοσικλέτας. Αν αρέσκεστε να ταξιδεύετε με υψηλές ταχύτητες τότε η τοποθέτηση μιας ψηλής ζελατίνας θεωρείται απαραίτητη για να μπορέσετε να κρατήσετε ανοιχτό το γκάζι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, V2, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.) 749,9
Ιπποδύναμη (ίπποι/σ.α.λ.) 95/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,2/7.000
Τροφοδοσία ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,8
Τελική (χλμ./ώρα) 210
Εκκίνηση Μίζα 
Μήκος (χλστ.) 2.265
Πλάτος (χλστ.) 810
Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.440
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Ελαστικό μπροστά 120-70/17
Ελαστικό πίσω 180/55-17
Φρένα μπροστά 2Δ, 320 χλστ.
Φρένα πίσω Δίσκος, 240 χλστ.
Τιμή 4.500-7.200 ευρώ

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ