+ Πλαίσιο, αναρτήσεις, look
- Απόδοση μοτέρ, κραδασμοί
Τιμή: 7.470 ευρώ
Το ΤΕ 630 αποτελεί την on-off πρόταση της ιταλικής εταιρίας στα 600 κ.εκ. Μια μοτοσικλέτα για καθημερινή χρήση, με έντονο χαρακτήρα αγωνιστικού enduro. Σπαρτιάτικη και επιβλητική, με πολλές off-road δυνατότητες.
Πλαίσιο-αναρτήσεις
Ένα από τα στοιχεία για τα οποία μπορεί να περηφανεύεται η Husqvarna, είναι η συμπεριφορά των μοτοσικλετών της. Αιτία είναι τα πολύ καλά πλαίσια που χρησιμοποιεί, καθώς και το σωστό σετάρισμα των αναρτήσεων. Έτσι και στην περίπτωση του ΤΕ 630, χρησιμοποιεί ένα ατσάλινο πλαίσιο μονής δοκού, ενισχυμένο για τις ανάγκες της μοτοσικλέτας. Οι αναρτήσεις είναι της Marzocchi, με μονό αμορτισέρ που διαθέτει μοχλισμό και πιρούνι διαμέτρου 45 χλστ., παρόμοιο με αυτό που φορούν τα αγωνιστικά ΤΕ 450 & 510. Μάλιστα, έχει επικάλυψη νιτριδίων τιτανίου για λιγότερες τριβές και καλύτερη λειτουργία, κάτι που συναντάμε μόνο σε αγωνιστικές μοτοσικλέτες και όχι σε on-off κατασκευές.
Οδηγώντας
Κατασκευασμένο με γνώμονα κυρίως την οδήγηση στην πόλη και τις χωμάτινες εξορμήσεις το Σαββατοκύριακο, το TE 630 έχει να επιδείξει μια καλή θέση οδήγησης, με τα πόδια να «κουμπώνουν» σωστά στα πλαϊνά πλαστικά καπάκια. Η σέλα είναι αρκετά σκληρή και απαιτεί μια κάποια εξοικείωση για πολύωρη οδήγηση, ενώ σωστές είναι οι λαβές στο ποιοτικό αλουμινένιο τιμόνι της Magura. Εν κινήσει, το μακρύ γρανάζωμα «απλώνει» αρκετά τη δύναμη του μοτέρ που διαθέτει πλούσια ροπή από χαμηλά. Το ΤΕ 630 στρίβει με ακρίβεια και φρενάρει σωστά. Κινείται σβέλτα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αδιαφορώντας επιδεικτικά για τις λακκούβες και τις κακοτεχνίες των δρόμων, αφού πλαίσιο και αναρτήσεις λειτουργούν αρμονικά και είναι όσο στιβαρά χρειάζεται. Από την απόδοση του μοτέρ λείπει το νεύρο και για αυτό ευθύνεται κυρίως ο ψεκασμός, καθώς είναι ρυθμισμένος για να αναδείξει το φιλικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Σε ανοιχτούς δρόμους και οδήγηση με 6η στο κιβώτιο, το ΤΕ φορτώνει αργά τα χιλιόμετρα, ενώ πάνω από τα 135-140 χλμ./ώρα ανεβάζει αργά στροφές και δύσκολα θα περάσει τα 145. Αυτό που γίνεται αντιληπτό κατά την οδήγηση και περισσότερο στα χέρια, είναι οι κραδασμοί που συνοδεύουν τον αναβάτη. Οι πιο σκληροτράχηλοι θα αδιαφορήσουν. Όμως, οι λιγότερο συνηθισμένοι θα προβληματιστούν.
Απολαυστικό και εκτός
Εκτός δρόμου το Husqvarna έχει πολλές δυνατότητες και τα ελαστικά Karoo της Metzeler, ενώ στην άσφαλτο μειονεκτούν, στο χώμα αισθάνονται σαν στο σπίτι τους χαρίζοντας πολύ καλή πρόσφυση. Το ΤΕ 630 δεν είναι καθαρόαιμο. Ωστόσο, η οδήγηση σε χωματόδρομους είναι απολαυστική, ενώ δεν θα πει όχι και σε μονοπάτια, αρκεί να μην είναι πολύ extreme. Δεν θα κολλήσει πουθενά και θα περάσει από πολλά δύσκολα περάσματα με ασφάλεια. Πλαίσιο και αναρτήσεις λειτουργούν πολύ καλά, διατηρώντας το ΤΕ 630 ακλόνητο στην πορεία του. Αν το παρακάνεις, οι αναρτήσεις θα τερματίσουν, αλλά επαναλαμβάνουμε ότι δεν είναι καθαρόαιμο Enduro. Είναι όμως ένα από τα καλύτερα on-off της αγοράς.
Bαθμολογία: 7,63
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr