Η δημοφιλέστερη enduro μοτοσικλέτα, το 450 EXC, δέχτηκε σημαντικές βελτιώσεις για φέτος. Το νέο πλαίσιο έδωσε άλλον αέρα στον τρόπο που οδηγείται η μοτοσικλέτα, με τους χειρισμούς και τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται πιο εύκολα από ποτέ! Χάρη στις πιο μαζεμένες διαστάσεις στο επάνω μέρος του πλαισίου, η θέση οδήγησης βελτιώθηκε σημαντικά. Τα μεγάλα νέα όμως, αφορούν στον κινητήρα. Δέχτηκε εκτενείς αλλαγές, με το συνολικό όφελος σε βάρος να φτάνει τα 2,5 κιλά σε σύγκριση με το περσινό μοντέλο! Νούμερο εντυπωσιακό, καθώς μείωσε το βάρος της μοτοσικλέτας κατά 2,9 κιλά σε σχέση με το μοντέλο 2011. Οι μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις του μοτέρ, επέτρεψαν στο κάτω μέρος του πλαισίου να είναι πιο μαζεμένο, με μεγαλύτερη απόσταση απ’ το έδαφος. Κύλινδρος και κεφαλή ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία με το περσινό, με έναν εκκεντροφόρο και τέσσερις βαλβίδες, όμως η εσωτερική σχεδίαση είναι εντελώς καινούργια. Έχει ένα κύκλωμα λίπανσης (το περσινό είχε δύο κυκλώματα), με καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά στην ψύξη και θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα. Το πιστόνι έχει την ίδια διάμετρο, είναι όμως ελαφρύτερο επιφέροντας λιγότερους κραδασμούς. Ο τεντωτήρας του εκκεντροφόρου είναι μηχανικός αντί για υδραυλικός, με νέο οδηγό αλυσίδας. Το καρμπιρατέρ έδωσε τη θέση του στον ψεκασμό της Keihin και το αποτέλεσμα είναι πιο άμεση απόκριση στο γκάζι και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η δύναμη περνάει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο έδαφος και το 450 EXC κάνει την οδήγηση απολαυστική και αποτελεσματική.
Η Morbidelli φέρνει 4 νέα μοντέλα στην Ελλάδα! - Πρεμιέρα στις επόμενες μέρες
Retro Μοτοσυκλέτες Α κατηγορίας με τα καλύτερα φρένα
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Kawasaki Z650 S 2026: Έρχεται το νέο naked με 67 άλογα και ανανεωμένη θέση οδήγησης
Μπαγκαζιέρα Monolock ή Monokey;
Η νέα εποχή της Royal Enfield ξεκινά: Έρχεται η Flying Flea & το νέο Adventure
Ducati Monster 2026: Το νέο «τέρας» ετοιμάζεται να ξυπνήσει στις 23/10
Test μπουφάν IXON Eddas: Έχει πάνω, την μάνα του και τον πατέρα του
Κράνη ECE 22.06: Τι έχει αλλάξει ως προς την ασφάλεια που προσφέρουν και γιατί «πάχυναν»;
Yamaha R1 & R9 70 Years Edition: Επετειακή εμφάνιση στο WorldSBK Jerez
CFMOTO 250DUAL On Tour: Το νέο dualsport θα παρουσιαστεί στη Βόρεια Ελλάδα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.