net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Θολωμένη ζελατίνα: Ορατότης μηδέν!
Διαβάστηκε από 3952 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2011
Ως γνωστόν, αν δε βλέπεις δεν μπορείς και να οδηγήσεις! Εδώ θα βρείτε ορισμένες απλές λύσεις που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Η πιο απλή λύση φυσικά είναι να αφήσετε τη ζελατίνα του κράνους σας 1 χιλιοστό ανοιχτή. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να μη θολώσει ποτέ, είναι ο πιο γρήγορος, ο φθηνότερος αλλά και ο πιο αποδεκτός απΆ όλους.

Μέχρι όμως να αρχίσει να βρέχει… Το επόμενο βήμα είναι να τοποθετήσετε ένα επιρρύνιο, το οποίο στέλνει τον αέρα που εκπνέετε προς τα κάτω, μακριά από τη ζελατίνα. Πολλά κράνη διατίθενται με επιρρύνια μέσα στη συσκευασία τους. Θα σας προσφέρει επίσης έξτρα προστασία σε περίπτωση που αφήσετε τη ζελατίνα λίγο ανοιχτή ακόμα και όταν βρέχει. Καλό θα είναι να βρείτε ένα μεγάλο, όπως αυτά της Shark. ¶λλη μία λύση είναι οι αυτοκόλλητες ταινίες οι οποίες τοποθετούνται εσωτερικά της ζελατίνας και υπόσχονται εικόνα χωρίς θολώματα! Το μοναδικό πρόβλημα που θα παρουσιάσουν είναι ελαφρώς παραμορφωμένη εικόνα το βράδυ.

Η Nolan επίσης διαθέτει ένα σύστημα το οποίο ονομάζει Pinlock. Πρόκειται για μία δεύτερη μικρότερη ζελατίνα την οποία τοποθετούμε μέσα από τη ζελατίνα του κράνους μας και η οποία χρησιμοποιεί τη σύστασή της για να απομακρύνει τα χνώτα της ανάσας μας. Και μόνο του αλλά και σε συνδυασμό με επιρρύνιο, κάνει πολύ καλή δουλειά.

Αν δε θέλετε να κάνετε τίποτα από αυτά, κυκλοφορούν ένα σωρό υγρά επικάλυψης της ζελατίνας τα οποία εφαρμόζονται από την εσωτερική πλευρά και υπόσχονται απομάκρυνση των χνώτων. Θα πρέπει να πειραματιστείτε με τις διάφορες μάρκες.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph: Πώς η βρετανική εταιρεία σώθηκε από τους ίδιους της τους εργάτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
1.000.000 χιλιόμετρα έχουν διανυθεί με Himalayan πριν βγουν στην παραγωγή | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
Οι μοτοσυκλέτες του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου | ΔΙΑΦΟΡΑ
Χιλιομετροφάγος ή «αργά βαδίζω, ζωή κερδίζω»; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Honda Super Cub: Το παπί που άφησε ιστορία | ΔΙΑΦΟΡΑ
Emilio Scotto - Ο άνθρωπος που γύρισε τον κόσμο με μια Goldwing | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ