Η ποιότητα κατασκευής της Bonneville είναι κορυφαία, με τη συναρμογή μεταλλικών και πλαστικών μερών να είναι άριστες. Η βαφή είναι βαθιά, τα πλαστικά ανθεκτικά σε πτώσεις και στρεβλώσεις (η Triumph περηφανεύεται για τα πλαστικά της), ενώ η προσπάθεια προσομοίωσης του παλιού-καλού και θρυλικού Bonneville φτάνει σε τρελά ύψη δημιουργικότητας. Φανταστείτε πως έχουμε ακόμα και… «κουφάρια» σε μορφή καρμπιρατέρ, μέσα στα οποία βρίσκεται ο… ψεκασμός, αλλά και ψεύτικα… ωστήρια! Eκπληκτικής απόδοσης είναι οι «κάσες» του κινητήρα, τα κάρτερ δηλαδή, με την παλιά τους ονομασία. Το σχήμα τους είναι ονειρικό, γλυπτό, παλιό και σμιλευμένο με τέχνη, ενώ το μέταλλο που έχει χρησιμοποιηθεί έχει μια «παλαιωμένη» θαμπάδα, που σου ζεσταίνει την καρδιά. Χαζέψτε και τις λεπτομέρειες. Το κλασσικό logo της Triumph στο δίχρωμο ρεζερβουάρ με το φιλετάκι, logo που θα βρείτε και στο πίσω μέρος της σέλας.
Με το που καβαλήσεις τη μοτοσικλέτα, καταλαβαίνεις αμέσως πως οι τεχνικοί που την έφτιαξαν είχαν στο μυαλό τους το μεγαλόσωμο ευρωπαίο αναβάτη. Η σέλα είναι ιδιαίτερα πλατιά και μακριά, άνετη για φιλοξενία ενός ιδιαίτερα μεγαλόσωμου αναβάτη. Επιπλέον, τα χειριστήρια, και ειδικά τα ποδοστήρια έχουν απόσταση από τα μαρσπιέ, και είναι ικανά να κάνουν αναβάτη με νούμερο μπότας 50 να νιώσει σαν στο σπίτι του.
Ο κινητήρας τραβάει δυνατά από χαμηλά, με το συμπλέκτη να είναι μαλακός σε αίσθηση και το κιβώτιο άψογο σε λειτουργία, αθόρυβο και ακριβές. Ο ήχος του κινητήρα τώρα, δυστυχώς δεν εξιτάρει, όπως δεν εξιτάρει ούτε και ο τρόπος απόδοσης. Η δύναμη αποδίδεται ηλεκτρικά δίχως ξεσπάσματα, κάνοντας τον αναβάτη να αποζητά απεγνωσμένα μια δόση classic χαρακτήρα, και λίγες ακόμα… τρίχες στο στέρνο του Bonneville.
Σταθερή, ευέλικτη, με το βάρος συγκεντρωμένο πολύ χαμηλά, χαράζει συνεχώς χαμόγελα στον αναβάτη της. Ακόμα και με ταχύτητες πέρα από τα 150χλμ/ώρα θα στρίψετε σα διαβήτες, χαράζοντας απροβλημάτιστα όποια πορεία επιθυμείτε, χωρίς κουνήματα, και άλλες ατασθαλίες. Επιπλέον bonus, η φοβερά ευχάριστη και άνετη διαβίωση με ένα classic όχημα στην πόλη.
Τιμή: 8.490 ευρώ
Κινητήρας 4T, 2Κ, A/Ψ, 2B
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 865
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 67/7500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 7/5800
Βάρος (κιλά) 225
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr