net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ετοιμάζεται το «come-back» της Horex

Ύστερα από «σιγή» 50 ετών, η Horex επιστρέφει και θα το κάνει με ένα μάλλον «εκκωφαντικό» τρόπο. Το μοντέλο που εξελίσσεται με μυστικότητα εδώ και αρκετό καιρό, αναμένεται στην αγορά το 2011 και πρόσφατα δόθηκε στη δημοσιότητα ένα video από τον μοναδικό εξακύλινδρο κινητήρα του στο δυναμόμετρο.

 
Με αισθητική muscle, το πρώτο μοντέλο της Horex εντυπωσιάζει κυρίως με τον κινητήρα του, που ακολουθεί τα πρότυπα διάταξης του VR6 της VW. Πρόκειται για εξακύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο, με τη περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων, να βρίσκεται στις 15 μοίρες. Οι δύο ομάδες των τριών κυλίνδρων μοιράζονται το ίδιο μπλόκ και την ίδια κεφαλή, ενώ οι εκκεντροφόροι είναι τρεις στον αριθμό, με τον μεσαίο να δίνει κίνηση στις βαλβίδες εισαγωγής των μπροστινών κυλίνδρων και στις βαλβίδες εξαγωγής των πίσω κυλίνδρων. Με αυτή τη διάταξη, ο εξακύλινδρος κινητήρας της Horex είναι εξαιρετικά «μαζεμένος» σε διαστάσεις, σχεδόν όσο πλατύς είναι ένας αντίστοιχου κυβισμού τετρακύλινδρος κινητήρας. Η χωρητικότητα του VR6 μοτέρ της Horex είναι 1200 κ.εκ. και με τη χρήση υπερτροφοδότη η ισχύς αγγίζει τους 200 ίππους, ενώ σύμφωνα με τους κατασκευαστές του, τα άλογα αυτά αποδίδονται με πολύ ομαλό τρόπο.

Παρ΄ όλο που ένα τέτοιο project φαντάζε πολύ φιλόδοξο για να μπει στη παραγωγή, οι άνθρωποι της Horex διαβεβαιώνουν πως έχουν εξασφαλιστεί οι οικονομικοί πόροι που θα επιτρέψουν κάτι τέτοιο. Είναι απόλυτοι δε σε ότι αφορά στο χρονοδιάγραμμα τους, που προβλέπει πως το 2011 η μοτοσικλέτα θα διατεθεί αρχικά στις αγορές της Γερμανίας, της Ελβετίας και της Αυστρίας, ενώ στη συνέχεια του ίδιου έτους σε όλη την Ευρώπη και στις Η.Π.Α. Σίγουρα πάντα είμαστε επιφυλακτικοί σε τέτοιου είδους προβλέψεις, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για Γερμανούς, οι οποίοι μάλιστα δηλώνουν και σίγουροι. Δεν είναι και λίγο αυτό…

 

SCOOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ