Το μισό λίτρο πιστέψαμε ότι θα αποτελούσε το όριο στον κυβισμό των scooter, αλλά τελικά κάναμε μεγάλο λάθος! Μετά από τη παρουσίαση του πρώτoυ scooter στα 500κ.εκ., η κατηγορία απέκτησε σύντομα πολλούς εκπροσώπους, ενώ στη συνέχεια η «οροφή» του κυβισμού ανέβηκε σταδιακά στα 600, 650 και 800κ.εκ. Το σίγουρο είναι πως αποτελεί πλέον ζήτημα χρόνου μέχρι που να παρουσιαστεί scooter με κινητήρα του λίτρου, ενώ αυτά που μας επιφυλάσσουν στο μέλλον οι κατασκευαστές, ξεπερνούν κάθε φαντασία! Έχει νόημα όμως, δίκυκλα που -στα χαρτιά τουλάχιστον- ανήκουν σε μια κατηγορία που…εφευρέθηκε με σκοπό την οικονομική και απροβλημάτιστη μετακίνηση στις πόλεις, να πλησιάζουν επικίνδυνα σε επιδόσεις πολλές μοτοσικλέτες; Ναι είναι η απάντηση, καθότι εφ ενός δεν μπορεί κανείς να βάλει φρένο στην εξέλιξη και εφ ετέρου η απήχηση των mega scooter στο αγοραστικό κοινό είναι τέτοια, που κάνει τις όποιες ενστάσεις και διαφωνίες σχετικά με την ύπαρξη αυτών των δικύκλων να φαντάζουν αστείες. Επί της ουσίας, αυτό που προσφέρουν τα mega scooter των 500+ κ.εκ. είναι μια νέα αντίληψη και αίσθηση της δίτροχης μετακίνησης. Το να απολαμβάνεις βασιλική άνεση, γκάζια και άνω του μέσου όρου οδική συμπεριφορά ανοιγοκλείνοντας απλώς το γκάζι, είναι κάτι που πρέπει να βιώσουν όλοι οι μοτοσικλετιστές που προβάλλουν σθεναρές αντιστάσεις. Αν τα παραπάνω συνδυαστούν με τη πρακτικότητα και τους χώρους που προσφέρουν αυτά τα δίκυκλα, γίνεται ξεκάθαρο πως μιλάμε πλέον όχι απλώς για μια νέα τάση, αλλά για μια εντελώς διαφορετική θεώρηση της μοτοσικλέτας.
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Test LS2 Challenger II: Ελαφρύ και άνετο τουριστικό κράνος με HPFC κέλυφος
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.