Και τα τρία maxi scooters έχουν τα δικά τους δυνατά στοιχεία να προτείνουν. Ωστόσο εκείνο που καταφέρνει να πλησιάζει περισσότερο σαν αίσθηση τον κόσμο των μοτοσικλετών είναι το Honda Integra με τους 17ρηδες τροχούς του και το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Honda Integra | Suzuki Burgman 650 | Yamaha TMAX | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 745 | 638 | 530 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 77X80 | 75,5x71,3 | 68x73 |
Συμπίεση (:1) | 10,7 | 11,2 | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 54/6.250 | 56/7.000 | 46/6.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,9/4.750 | 6,32/5.000 | 5,33 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λτ.) | 14,1 | 15 | 15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 4,6 | 5,2 | 5,6 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 237 | 277 | 222 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 185 | 188 | 180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
| ||
Τύπος | |||
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. | Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. | Ανεστραμμένο, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 110 | 120 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή | 120 | 100 | 116 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 320, 2Ε, ABS | 2Δ, 260 2Ε, ABS | 2Δ, 267, 4E, 267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 240, 1Ε, ABS | Δ, 250, 2Ε, ABS | Δ, 282, 2Ε |
Τροχοί-Ελαστικά | |||
Ελαστικό Ε | 120/70-17΄΄ | 120/70-15΄΄ | 120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π | 160/60-17΄΄ | 160/60-14΄΄ | 160/60-15΄΄ |
Διαστάσεις | |||
Μήκος (χλστ.) | 2.195 | 2.265 | 2.200 |
Πλάτος (τιμόνι-χλστ.) | 810 | 810 | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.525 | 1.585 | 1.580 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 | 760 | 800 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. | Υ/Ν | Υ/Ν | Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. | Ν / Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Υ | Υ | Υ |
Immobiliser | Y | Y | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Y | Y | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y | Y | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y | Y | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y | Y | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y | Y | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/ Ν | Υ/Υ | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Α/Δ | Υ/Υ | Υ/Υ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y | Y | Y |
Κεντρικό σταντ | Y | Y | Y |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/ Ν | Υ/Ν | Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ν /Υ | Ν/Υ | Ν/Υ |
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.