net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

10 λάθη που καλό είναι να αποφύγετε, στην συμβίωση με τη μοτοσυκλέτα σας!

10 λάθη προς αποφυγήν!

Σκέφτεστε να κάνετε ένα από τα πράγματα της λίστας; Ξανασκεφτείτε το! Διαβάστε το άρθρο μας και δείτε το γιατί!

 
Κατά την συμβίωση με τη μοτοσυκλέτα μας, πολλοί, λόγω απειρίας, ενθουσιασμού, βιασύνης ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, κάνουν κάποια λάθη τα οποία αργότερα μπορεί να τα...μετανιώσουν! Από κακό φόρτωμα της μοτοσυκλέτας στα ταξίδια μέχρι λανθασμένη συντήρηση και επιλογές που ρίχνουν την μεταπωλητική αξία της καλής μας, υπάρχουν αρκετά πράγματα τα οποία μπορούμε να αποφύγουμε! Ας δούμε ποια είναι αυτά.

1) Μην αμελείτε την συντήρηση της αλυσίδας σας: Πάρα πολλοί είναι οι αναβάτες που δεν συντηρούν σωστά την αλυσίδα της μοτοσυκλέτας τους, μην την τεντώνοντας όπως πρέπει ή αμελώντας το λάδωμά της. Και όμως, μια φθαρμένη αλυσίδα μπορεί να δημιουργήσει πολύ προφανή προβλήματα, τόσο στην οδήγηση όσο και μηχανικά! Από έναν απλό θόρυβο, μπορεί κανείς να φτάσει μέχρι και στο σπάσιμο εν κινήσει! Για αυτό, μην αμελείτε την αλυσίδα σας ποτέ. Και για του λόγου το αληθές...έχετε προσέξει πόσο μεγάλη διαφορά έχει στην λειτουργία μια καθαρή, λαδωμένη αλυσίδα σε σχέση με μια στεγνή και βρώμικη; 

2) Μην βάψετε την μοτοσυκλέτα σας, αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο! Πολλοί απο εμάς γοητευόμαστε στην ιδέα της τροποποίησης της μηχανής μας με ένα εξεζητημένο βάψιμο στα χρώματα του αγαπημένου μας αγωνιζόμενου ή φιλοδοξούμε να γίνουμε...σκοτεινοί ιππότες, πλακώνοντας την μοτοσυκλέτα μας στο μαύρο μέχρι το τελευταίο χιλιοστό. Ωστόσο, η aftermarket βαφή είναι κάτι που πάντα ρίχνει την αξία της μοτοσυκλέτας, ενώ τις περισσότερες φορές κοστίζει πάρα πολύ και δεν δίνει τα χρήματά της πίσω-εκτός φυσικά, αν πέσετε στην περίπτωση...Πέρα απο αυτό, οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές υποψιάζονται άμεσα ζημιά απο πτώση, μόλις δουν βαμμένη μοτοσυκλέτα...

3) Μην σφίγγετε υπερβολικά τις βίδες! Πολλοί αναβάτες που πραγματοποιούν ένα βαθμό συντήρησης μόνοι τους, κάνουν το λάθος να σφίξουν υπερβολικά τις βίδες. Αυτό πολλές φορές δημιουργεί δυσάρεστες καταστάσεις με «κλωτσημένα σπειρώματα», μιας και πολλά τμήματα των μοτοσυκλετών είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, το οποίο είναι σχετικά μαλακό! Και πιστέψτε μας, δεν υπάρχουν πολλά πράγματα πιο εκνευριστικά για έναν επαγγελματία μηχανικό, από το να αφαιρεί κατεστραμμένες βίδες από λάθος του χρήστη!

4) Μην αμελείτε το πλύσιμο: Πέρα από τα προφανή εμφανισιακά οφέλη, το συχνό πλύσιμο της μοτοσυκλέτας απομακρύνει τη σκόνη, τους ρύπους από την καθημερινή χρήση και διατηρεί το χρώμα σε καλή κατάσταση. Ακόμη ένας παράγοντας που θα κρατήσει την αξία της μοτοσυκλέτας σε καλό επίπεδο. 

5) Προσοχή στα εργαλεία: Φθηνά εργαλεία ή λανθασμένα μεγέθη μπορεί να προκαλέσουν μεγάλες ζημιές, αν αποπειραθείτε να κάνετε μια εργασία μόνοι σας. Αν αγοράσετε εργαλεία, επιλέξτε τα καλύτερα τα οποία μπορείτε να πληρώσετε. Πρόκειται για ανεκτίμητη επένδυση! 

6) Μην οδηγείτε με φθαρμένα λάστιχα και λάθος πιέσεις! Προφανείς οι συνέπειες που μπορούν να επέλθουν. Τα λάστιχα είναι τα μόνα μας σημεία επαφής με το δρόμο, και η κατάστασή τους επηρεάζει δραματικά την οδική συμπεριφορά. Μην αμελείτε λοιπόν την τήρηση της πίεσης στο σωστό επίπεδο, αλλά και την αλλαγή τους όταν χρειάζεται. 

7) Μην παρκάρετε σε επικίνδυνα σημεία! Ναι, πολλές φορές δεν εκτιμούμε σωστά τον κίνδυνο και παρκάτουμε την μοτοσυκλέτα μας σε σημεία επισφαλή. Πάντα να είστε σίγουροι ότι το σταντ είναι σωστά κατεβασμένο και πατάει με σταθερότητα στο έδαφος, ενώ αποφύγετε να παρκάρετε πολυ κοντά σε αυτοκίνητα. Ιδιαίτερη προσοχή θέλει και το παρκάρισμα ομάδας μοτοσυκλετιστών, καθώς μια λάθος κίνηση μπορεί να οδηγήσει σε...ντόμινο! 

8) Μην φορτώνετε την μοτοσυκλέτα επιπόλαια: Ναι, είστε ενθουσιασμένοι που φεύγετε για διακοπές, το καταλαβαίνουμε. Ωστόσο, δεν πρέπει να βιαζόμαστε όταν φορτώνουμε την μοτοσυκλέτα μας, διότι μπορεί να δημιουργήσουμε αστάθειες και λάθος κατανομή βάρους. Καλό είναι να κάνουμε «πρόβες» στο φόρτωμα μια η δύο μέρες πριν την τελική πρόσδεση, έτσι ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι όλα θα πάνε καλά. 

9) Μην πουλήσετε τα «μαμά» εξαρτήματα! Μπορεί να θέλετε να τροποποιήσετε την μοτοσυκλέτα σας σε πολύ μεγάλη έκταση, αλλάζοντας ακόμη και τις...βίδες, ωστόσο να θυμάστε ότι τις περισσότερες φορές, τα εξτρά δεν δίνουν τα χρήματά τους πίσω. Επιπλέον, παρα πολλοί αγοραστές ή καταστήματα που ασχολούνται με τις αγοραπωλησίες προτιμούν μια μοτοσυκλέτα να είναι όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή κατάσταση γίνεται. Για αυτό, αποφύγετε να πουλήσετε τα εργοστασιακά τμήματα μόνα τους, μπορεί να σας φανούν πολύ χρήσιμα κάποια στιγμή!

10) Μην την δανείσετε σε ΚΑΝΕΝΑΝ, αν δεν είστε απολύτως σίγουρος για αυτόν! Ναι, μπορεί μέσα σε μια παρέα ή σε μια στιγμή παρόρμησης, να δανείσουμε την μοτοσυκλέτα μας σε κάποιον φίλο ή γνωστό, για μια βόλτα. Πόσοι όμως σκεφτόμαστε τι θα γίνει, αν κάτι πάει στραβά-που σαφώς είναι αρκετά πιθανό; Ποιός πληρώνει τα σπασμένα; Για αυτό, μην δανείζετε ΠΟΤΕ την μοτοσυκλέτα σας σε οποιονδήποτε δεν εμπιστεύεστε εντελώς. Φιλίες και όχι μόνο έχουν καταστραφεί έτσι! 

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ