• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Yamaha Cygnus 125 X
Ανάλαφρος Κύκνος
Διαβάστηκε από 7886 αναγνώστες
Όμορφο, γρήγορο, ελαφρύ και ευέλικτο. Το Cygnus της γενιάς X της Yamaha έρχεται να βάλει τη λειτουργικότητα και τη μοντέρνα σχεδίαση στη ζωή του νέου αναβάτη, αλλά και του αναβάτη που ψάχνει ένα εύχρηστο δίκυκλο για την καθημερινή του μετακίνηση στους δρόμους της πόλης.
Πρόκειται για το ελαφρύτερο scooter της Yamaha, που τα χαρακτηριστικά του το κάνουν ιδανικό στο χειρισμό του μέσα στην κίνηση. Αν αποζητάτε το μικροκαμωμένο “σουλούπι” αλλά παράλληλα ένα δυνατό κινητήρα για να “ξεκολλάτε” εύκολα, το Cygnus είναι αυτό που ψάχνετε. Ένα από τα σημαντικά στοιχεία του φετινού μοντέλου είναι ο ανανεωμένος κινητήρας που πλέον είναι ψεκαστός, κάτι που το κάνει ακόμη πιο ποθητό!
Αισθητική / Χώροι
Ανανεωμένα και δυνατά τα φανάρια του φετινού Cygnus Χ 125.
Αρμονία χώρου και design

Εδώ η Yamaha φαίνεται πως έχει βρει το μυστικό να κατασκευάσει ένα scooter που ο αναβάτης θα μπορεί να φτάνει άνετα και με τα δύο πόδια στο έδαφος, αλλά θα έχει και τον απαραίτητο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να χωρέσει ένα full face κράνος και λοιπό εξοπλισμό. Φυσικά όλα έχουν το τίμημά τους, αφού το αγοραστικό κοινό που θα στραφεί στο Cygnus θα ανήκει σε μικρόσωμους αναβάτες, ενώ ιδανικό θα φαντάζει στο γυναικείο φύλο, μιας και είναι ένα από τα λίγα νέα scooter στην παραγωγή που ταιριάζει σε μικρές αναλογίες. Ο σχεδιασμός του είναι κομψός και διακριτικός, με τα νέα –δυνατά- μπρος και πίσω φανάρια να δένουν με το όλο σύνολο. Ανανεωμένα είναι φέτος και τα όργανα του Cygnus X, με ευδιάκριτη αναλογική / ψηφιακή μορφή.
Φρένα / Αναρτήσεις
Δισκόπλακα 216 χιλιοστών και αμέσως ο “κύκνος” ξεχωρίζει.
Δυνατό και σταθερό

Σε λίγα scooter της κατηγορίας θα δει κανείς δισκόπλακα 216 χιλιοστών, ενώ σε συνδυασμό με το πίσω ταμπούρο των 150 χιλιοστών, το πανάλαφρο Cygnus θα ανταποκριθεί ικανοποιητικά στα απότομα φρεναρίσματα και η διάρκεια και η δύναμη που χρειάζεται να ασκηθεί στις μανέτες δε θα φοβίσουν. Το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι και τα δύο υδραυλικά πίσω αμορτισέρ απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των κραδασμών και σου δίνουν μια αίσθηση σιγουριάς. Το μεράκι παρ’ όλα αυτά έχει επικεντρωθεί κυρίως σε άλλα μέρη του scooter κρατώντας το θέμα “στήσιμο” λίγο στο περιθώριο, χωρίς όμως να διακινδυνεύει να χάσει πόντους καλαισθησίας και χειρισμού. Από την άλλη πλευρά, στο βωμό της άνεσης και της καλής απόσβεσης, θυσιάζεται το μπροστινό πιρούνι που είναι περισσότερο “μαλακό” απ’ όσο θα του ταίριαζε με αποτέλεσμα να αποσυντονίζει την πορεία του scooter.
Οδηγώντας
Πανάλαφρος χειρισμός… για όλους
114… να το αφήσω;

Δε θέλει και πολλή προσπάθεια να το χειριστεί κανείς, γι’ αυτό ίσως είναι μια από τις ιδανικότερες επιλογές των νέων αναβατών που δεν έχουν ακόμα συνηθίσει το βάρος που… “καβαλάνε”. Η ψηλή θέση των ποδιών και η σωστή θέση του τιμονιού κάνουν την οδήγηση άνετη και ξεκούραστη δίνοντας την ευκαιρία να παίξει κανείς με το ικανοποιητικό –για 125άρι- γκάζι με αρκετή δύναμη στα χαμηλά. Οι τροχοί των 12 ιντσών δεν επιτρέπουν τις μεγάλες κλίσεις στις στροφές, όμως αυτό δεν είναι εμπόδιο στο πέρασμά του. Στο κοντέρ του είδαμε τελική 110χλμ, ενώ αυτό που μας δυσκόλεψε ήταν ίσως ο αέρας, που δεν άφησε ανενόχλητη την ελαφριά κατασκευή του scooter της Yamaha...
Συμπέρασμα
Όλα για όλα

Το Cygnus X 125 παραμένει το scooter που ξέραμε. Ένα scooter για όλους! Το ιδανικό εργαλείο για την εξοικείωση των νέων οδηγών με τους δύο τροχούς. Οι πιο έμπειροι θα το εκτιμήσουν για την εξοικονόμηση χώρου, χρόνου και κατανάλωσης, ενώ η τιμή του, αν και όχι τόσο προσιτή για την κατηγορία του, υπόσχεται πως δε θα χάσει κάποιος που θα το προτιμήσει.