net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Εξοπλίζοντας τον Φιλέας Φογκ!
Οδηγώντας
Σαν σε μαγικό χαλί
Αφεθείτε στη μαγεία του Duolever! Μπορεί ναι μεν να παρέχει λιγότερη πληροφόρηση από ένα συμβατικό πιρούνι, αλλά όταν κάνει τα πάντα μόνο του, τότε προς τι η πληροφόρηση; Εμπιστοσύνη, σταθερότητα και κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά κάτω από όλες τις συνθήκες από ένα πλήρως ομοιογενές σύνολο. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται χωρίς να το καταλάβετε, ενώ το κυριότερο μέλημά σας θα πρέπει να είναι τα κιλά! Η μοτοσικλέτα είναι βαριά, οπότε θα πρέπει να προσέχετε, ιδιαίτερα όταν κατεβείτε και τη στερεώσετε για να βρείτε το κεντρικό σταντ. Εντάξει, είπαμε, δεν είναι…LT, αλλά μην παρασυρθείτε νομίζοντας ότι μπορείτε να πλαγιάσετε στη στροφή την τελευταία στιγμή. Θα πρέπει να προγραμματίσετε τις κινήσεις και την πορεία σας, ενώ όταν το κάνετε, θα βρείτε ένα GT πρόθυμο να ρίξει πολύ το κορμί του μέσα στη στροφή, παραμένοντας σταθερό και πολύ εμπιστεύσιμο, ακόμα και με το ESA στη ρύθμιση comfort. Η προστασία από τον αέρα είναι πλήρης και η άνεση από τις κορυφαίες, ενώ η ζελατίνα, το τιμόνι και η σέλα είναι ρυθμιζόμενα για να…χωρέσουν όλοι! Ο όγκος είναι λογικός για τέτοιο μοντέλο. Μέσα στην κίνηση της πόλης δε θα αντιμετωπίσετε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ στο ταξίδι θα ευγνωμονείτε την προστασία του. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ καλά ζυγισμένη, ενώ οι βαλίτσες της μπορεί ναι μεν να χρειάζονται λίγο προσοχή, αλλά δεν εξέχουν και τόσο πολύ. Σε γενικές γραμμές πάντως θα τον συνηθίσετε γρήγορα και δε θα αποτελεί πρόβλημα. Στην εθνική το μόνο που θα ταράξει τη πορεία σας είναι οι πλάγιοι άνεμοι και αυτοί μόνο στα πολλά και για κάτι εκατοστά δεξιά-αριστερά, τίποτα παραπάνω. Οι ταχύτητες στο ταξίδι μπορούν εύκολα να κρατηθούν στη δεύτερη εκατοντάδα χιλιομέτρων (αν και με τις βαλίτσες η BMW δίνει ανώτατη ταχύτητα τα 180), χωρίς να κουραστεί ούτε η μοτοσικλέτα, ούτε ο οδηγός, αλλά ούτε και ο συνεπιβάτης, ο οποίος μάλιστα δε θα παραπονεθεί σχεδόν ποτέ!

 
 BMW K 1200 GT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση-χώροι
Οδηγώντας
Τα... γατζετάκια!
Κινητήρας-κιβώτιο
Φρένα
Συμπέρασμα