Ένας γνωστός πλέον κινητήρας δίνει ζωή στο νέο Mulhacen. Και δεν είναι άλλος βέβαια από αυτόν της Yamaha/Minarelli, που έχουμε ξαναδεί πολλές φορές στα νέα ΧΤ, στους νέους Πήγασους, στο ΜΤ-03, και απ' ό,τι φαίνεται θα δούμε πολλές ακόμα φορές.
Όσοι έχετε δοκιμάσει τον κινητήρα του ΧΤ, είστε τυχεροί γιατί μπορείτε εύκολα να φανταστείτε τον τρόπο που δουλεύει και το νέο Mulhacen. Και για όσους δεν είχατε την ευκαιρία, ισχύουν τα εξής: Το δούλεμα του κινητήρα είναι ελαφρώς τραχύ στις χαμηλές σ.α.λ. και εύκολα, αν η σχέση του κιβωτίου είναι λάθος, μπορεί να σκορτσάρει. Επομένως, το Mulhacen δεν ειδικεύεται στις "πολύ" χαλαρές βόλτες, μιας και αρκετά συχνά το αριστερό χέρι θα πρέπει να είναι απασχολημένο με το συμπλέκτη.
Ωστόσο αυτός ο κινητήρας διαθέτει μεγάλα αποθέματα ισχύος και ροπής, απλώς τα παρέχει με ένα δικό του ξεχωριστό τρόπο. Προτιμάει να δουλεύει σε σχετικά υψηλές σ.α.λ. και έχει πραγματικά ανάγκη την πολύτιμη βοήθεια του κιβωτίου.
Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του κινητήρα του Mulhacen έχει ελάχιστη διαφορά απ' ό,τι στα ΧΤ, τους Πήγασους και το ΜΤ-03: Άλλα φιλτροκούτια, άλλες εξατμίσεις και αναγκαστικά άλλη χαρτογράφηση. Οι διαφορές πάντως είναι μικρές και το επιβεβαιώνουν και τα νούμερα. ΧΤ: 48 ίπποι, Pegaso: 50, ΜΤ-03: 45 και Mulhacen: 47.