net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Κόκκινες πτήσεις
Κινητήρας
Γραμμικότητα και δύναμη
derbi, derbi dxr 250 -
Παρά την εντυπωσιακή εμφάνιση του DXR 250, το "εξάρτημα" που κλέβει την παράσταση πάνω του είναι ο κινητήρας, καθώς είναι ένας από τους λίγους της αγοράς με δύο κυλίνδρους. Εχει επίσης 5 ταχύτητες, συμπλέκτη στο χέρι και μίζα. Εν ολίγοις, το DXR 250 οδηγείται περίπου όπως μια μοτοσικλέτα. Βέβαια, το "τίμημα" της χρήσης ενός τέτοιου κινητήρα, που κάλλιστα θα μπορούσε αυτούσιος να τοποθετηθεί πάνω σε κανονική μοτοσικλέτα, είναι η έλλειψη της όπισθεν. Για αυτό το λόγο, μάλιστα, τα μαρσπιέ του οδηγού δεν είναι κλειστά και τα φτερά των μπροστινών τροχών είναι ψηλά, παρέχοντας ελευθερία κινήσεων στα πόδια του αναβάτη, τα οποία μπορούν εύκολα να φτάσουν μέχρι το δρόμο και να εκτελέσουν χρέη όπισθεν… Ο δικύλινδρος κινητήρας προτιμάει να εργάζεται στις μεσαίες και όχι στις χαμηλές στροφές όπως προστάζει η "φύση" των δικύλινδρων. Κατά τ' άλλα, το εντελώς τετράγωνο αερόψυκτο κινητήριο σύνολο (53x53 χιλ.), ψηλά διαθέτει περισσότερη δύναμη από το μέσο όρο της κατηγορίας και έχει γραμμικό δούλεμα, χωρίς να ροπιάζει απότομα, και μάλιστα με μια αρκετά ομαλή καμπύλη απόδοσης. Η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι πυκνή και σχετικά κοντή και οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται αβίαστα. Η ύπαρξη του συμπλέκτη πραγματικά σώζει, καθώς όχι μόνο ξεκολλάει το DXR από τις δύσκολες καταστάσεις, αλλά του χαρίζει και αυτό το κάτι παραπάνω.

 
 Derbi DXR 250Κόκκινες πτήσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Οδηγώντας