• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Piaggio Liberty 125
Ελεύθερο και ωραίο!
Σύμφωνα με τα νούμερα του εργοστασίου το νέο Liberty, είναι κατά 25 χιλ. μακρύτερο, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, κατά 22 χιλ.
Διατηρώντας την προσωπικότητα του και τα θετικά στοιχεία του, το νέο Liberty 125 επανέρχεται δυναμικά με αισθητική ανανέωση και μεγαλύτερες διαστάσεις, για να μας προσφέρει ακόμη πιο άνετη, πιο γρήγορη και πιο ασφαλή μετακίνηση, εντός των τειχών της πόλεω
Επρεπε να περάσουν εννιά ολόκληρα χρόνια για να προχωρήσει η Piaggio στην ανανέωση του Liberty 125. Ενα από τα scooter που χαρακτηρίστικαν από τα καλύτερα όσον αφορά την μετακίνηση μέσα στην πόλη. Αποτέλεσε ένα από τα πρώτα scooter με μεγάλους τροχούς αποδεικνύωντας την άριστη οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια που παρέχουν, ενώ επιπρόσθετο στοιχείο αποτέλεσαν οι μεγάλοι χώροι του και η μεταφορική του ικανότητα. Το ξεχωριστό του στυλ το καθιέρωσε σαν ένα από τα πιο συμαπαθή δίκυκλά, ειδικά για το γυναικείο φύλο. Σημαντικό στοιχείο στην επιτυχία του αποτέλεσε και το γεγονός πως υπήρχε διαθέσιμο σε τρείς κυβισμούς, για να μπορέσει ο υποψήφιος αγοραστής του να διαλέξει εκείνο που θα ικανοποιούσε περισότερο τις ανάγκες του. Από το 1995 που πρωτοπαρουσιαστηκε, πέτυχε σε πωλήσεις το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 350.000 μονάδων, οπότε η Piaggio, αποφάσισε να προβεί στην μοναδική, μέχρι τώρα, ανανέωση του. Το τερπνό μετά του ωφελίμου λέει ο λαος μας και στην περίπτωση του Liberty βρίσκει εφαρμογή, καθώς η ανανέωση του, συνέπεσε με την εναρμόνιση των μοντέλων στην ευρωπαϊκή οδηγία Euro 2, αλλά και στην ανανέωση της γκάμας , με την απόσυρση του μοντέλου των 150 κ.εκ. και την προσθήκη του μοντέλου των 200κ.εκ. To νέο Liberty 125, όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας, είναι μεγαλύτερο, ομορφότερο, με πιο σύγχρονη αισθητική, και προορίζεται στην πιο άνετη και ασφαλή μετακίνηση μέσα στην πόλη. Σύμφωνα με τα νούμερα του εργοστασίου το νέο Liberty, είναι κατά 25 χιλ. μακρύτερο, με μεγαλύτερο μεταξόνιο, κατά 22 χιλ. Στο αισθητικό κομμάτι, η εμφάνιση του έχει αλλάξει σημαντικά και αυτό γίνεται αμέσως αντιληπτό, ειδικότερα στο εμπρός τμήμα του, όπου έχει ένα πιο μοντέρνο σχεδιασμό, με περισότερες γωνίες, νέο προβολέα και χρωμιωμένους καθρέφτες. Ο κινητήρας του είναι ο γνωστός LEADER των 125 κ.εκ., που αποδίδει10 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με ροπή που φτάνει τα 1,04 kgm στις 6.500. Από εκεί και πέρα όλα το υπόλοιπο σύνολο παρέμεινε ώς είχε, καθώς κρίθηκε επιτυχημένο από την μαμά Piaggio. Στο μπροστινό σύστημα υπάρχει τηλεσκόπικό πιρούνι διαμέτρου 32 χιλ. με διαδρομή 76 χιλ. Ο τροχός έχει διάμετρο 16 ίντσες και φέρει δισκόφρενο 220 χιλ. με δαγκάνα δυο αντικρυστών εμβόλων. Στο πισω μέρος του υπάρχει αιωρούμενος βραχίονας, με μονό αμορτισέρ, διαδρομής 85,5 χιλ., τροχός διαμέτρου 14 ιντσών και ταμπούρο διαμέτρου 140 χιλ. Νέος είναι και ο πίνακας των οργάνων. Η μετακίνηση μέσα στην πόλη είναι ο κύριος στόχος του Liberty, αφού εκεί θα περάσει, αν όχι όλο, το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Για αυτόν τον σκοπό έχει σχεδιαστεί και έχει δημιουργηθεί. Εχει βολική και άνετη θέση οδήγησης, χάρη στην μεγάλη και φαρδιά σέλα του. Το χαμηλότερο ύψος της κατά 30 χιλ. είναι εκείνο που παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην θέση οδήγησης, με το μικρό ύψος της να βολέυει ακόμα και τους μικρότερους σωαμτότυπους, κάτι που το καθιστά ευκολοδήγητο ακόμη και από γυναίκες. Οχι να υποτιμήσουμε το γυναικείο φίλο, αλλά , εκεί συναντάμε συχνότερα χαμηλά αναστήματα. Ο κινητήρας τίθεται αμέσα σε λειτουργία και δουλέυει αθόρυβα. Οι επιδόσεις του μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, όμως είναι ικανοποιητικές και μπορούν να μετακινήσουν με άνεση έναν ή δυο αναβάτες. Οι εκκινήσεις του scooter από στάση αποτελούν εύκολη υπόθεση για τον κινητήρα και δεν παρατηρούνται δισταγμοί ή κομπιάματα. Η κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την ιπποδύναμη του κινητήρα και του προσδίδει ικανοποιητικές επιταχύνσεις. Ξεπετάγεται πολύ εύκολα μπροστά από τα αυοτκίνητα και μαζεύει αρκετά γρήγορα χιλιόμετρα. Το μποτιλιάρισμα και η πυκνή κυκλοφορία δεν αποτελούν ουσιαστικό πρόβλημα για το μικρό Liberty, που χωράει παντού και πάντα και μοναδικό περιορισμό μπορεί να του επιβάλλουν οι μεγάλοι καθρέφτες. Η δύναμη του κινητήρα σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού το καθιστούν άριστο μεταφορικό μέσο πόλης και δεν πρόκειται να συναντήσει δυσκολία σε κανένα σημείο, ακόμα και αν η κυκλοφορία είναι πολύ πυκνή. Η οδική συμπεριφορά του είναι εξαιρετική και δεν επηρεάζεται, ακόμα και αν υπάρχει δεύετρο άτομο. Υπευθυνα για την καλή οδική συμπεριφορά του είναι οι μεγάλοι τροχοί, το άκαμπτο πλάισιο και οι σφιχτές αναρτήσεις του. Οι μεγάλοι τροχοί περνάνε με υποδειγματικό τρόπο πάνω από τις λακκούβες, ενώ όταν χρειαστεί να σκαρφαλώσουν σε κάποιο πεζοδρόμιο, θα τα καταφέρουν με χαρακτηριστική ευκολία. Οι αναρτήσεις αποσβένουν άριστα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς να είναι μαλακές, ενώ και οι καλές επαναφορές του φροντίζουν να κρατάνε τους τροχούς σε επαφή με τον δρόμο, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν την άνεση των επιβατών. Εντύπωση προκαλεί η στιβαρότητα του συνόλου στις υψηλές ταχύτητες, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές. Το σύνολο παραμένει σταθερό ακόμα και στα 110 χλμ. /ώρα, όπου βρίσκεται η τελική του, καθώς και στις στροφές, με την υποδειγματική σταθερότητα του, που δεν εμπνέει ανυσηχία σε καμμία περίπτωση. Ο μεγάλος μπροστινός τροχος παρέχει πολύ καλή κατευθυντικότητα και επιτρέπει τις γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης με ασφάλεια, ενώ συμβάλλει τα μέγιστα στην σταθερότητα του δικύκλου. Το εμπρός φρένο του παρέχει δυνατό φρενάρισμα, με καλή αίσθηση και προοδευτικότητα, χωρίς να προκειται για κάτι εντυπωσιακό ή ακράιο. Το πίσω ταμπούρο έχει σαφώς βοηθητικό ρολό και δεν χωράει κρίση. Πάντως ο συνδυασμός των δυό θα αποφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα . Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα είναι μικρός και μπορεί να χωρέσει ένα κράνος jet ή αντικείμενα ανάλογου όγκου. Αντίθετα πολύ πρακτικό μπορεί να αποδειχθεί το μικρό ντουλαπάκι μπροστά απο τα πόδια του οδηγού, που θα χωρέσει χαρτιά, πορτοφόλι, γάντια, κινητό και άλλα μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος στα πόδια του οδηγού είναι επίπεδος και μεγάλος και μπορεί να δεχθεί τσάντα ή τα ψώνια του supermarket με την βοήθεια του άγκιστρου. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να αποδειχθει πολύ πρακτική η μικρή σχάρα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του. Ο νέος πίνακας των οργάνων είναι μεγάλος, σύγχρονος και ευδιάκριτος και έχει μοντέρνο φωτισμό σε πράσινο χρώμα. Ο νέος πολυεδρικός προβολέας ενισχύει την ενεργητική ασφάλεια του συνόλου με τον δυνατο φωτισμό που παρέχει, καθώς και οι μεγάλοι καθρέφτες που παρέχουν άριστο οπτικό πεδίο. Το νέο Liberty 125 αποτελεί μιας πρώτης τάξεως λύση για την μετακίνηση στην πόλη με δυνατό κινητήρα, άριστο εξοπλισμό και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Η ευκολία χειρισμών του το καθιστά μια άριστη πρόταση ακόμη και για αρχάριους, ενώ και η τιμή του στα 2.050 ευρώ είναι από τις χαμηλότερες στην κατηγορία του.