Έβδομη και τελευταία μέρα του αγώνα σήμερα με εκκίνηση και τερματισμό την Douz. Μια διαδρομή μόνο 45χλμ για την κατηγορία amateur και 60χλμ για την κατηγορία pro. Ο προβλεπόμενος μέγιστος συνολικά χρόνος είναι 3 ώρες και η διαδρομή είναι όλη μια ειδική.
Η εκκίνηση όπως κάθε μέρα στις 9.40 κι εγώ δεν είμαι έτοιμη. Η μοτοσυκλέτα μου συνεχίζει να χάνει νερά και η ένδειξη υπερθέρμανσης παραμένει φωτεινή. Ο μηχανικός προσπαθεί να επισκευάσει την βλάβη αλλά όλη του η προσπάθεια είναι μάταιη. Μου προτείνει να πάρω εκκίνηση και να γυρίσω στο ξενοδοχείο. Είναι πολύ επικίνδυνο να συνεχίσω έτσι. Μπορεί να κάψω μοτέρ και να μείνω στην μέση της ερήμου μου λέει.
Ξεκινάω τελευταία στιγμή για το σημείο της εκκίνησης, που ευτυχώς είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο. Αισθάνομαι πολύ απογοητευμένη έχοντας φτάσει τόσο κοντά στην πηγή να μην μπορώ να πιω νερό. Μπαίνω στην σειρά με τους άλλους 3 αναβάτες για να πάρω εκκίνηση και οι σκέψεις είναι ανάκατες στο μυαλό μου. Με την άκρη του ματιού μου βλέπω τους μηχανικούς να με κοιτάν. Πρέπει να συνεχίσω. Με μισό λίτρο νερό στην πλάτη παίρνω εκκίνηση. 45 χλμ είναι μόνο. Θα κάνω στάσεις και θα γεμίζω το ψυγείο με νερό. Φτάνω στο πρώτο CP στην κορφή ενός ψηλού αμμόλοφου. Χωρίς δεύτερη σκέψη σκαρφαλώνω, δίνω την κάρτα μου και πάω ξανά στην μοτοσυκλέτα μου για να γεμίσω νερό.
Βάζω σχεδόν ένα λίτρο και συνεχίζω. Έχω το νου μου στην μοτοσυκλέτα μου αν και το λαμπάκι ανάβει συνέχεια απειλητικά. Φτάνω και στο επόμενο και τελευταίο CP της ημέρας, σταματώ , δίνω κάρτα και βάζω ξανά νερό. Μένει τώρα πια ο τερματισμός. Δεν μπορεί πια να συμβεί κάτι. Είμαι αισιόδοξη και συνεχίζω. Φτάνω στον τερματισμό έχοντας προσθέσει στο ψυγείο της μοτοσικλέτας μου συνολικά σχεδόν 2 λίτρα νερό. Η χαρά μου δεν περιγράφεται και το χαμόγελο μου ξεχειλίζει από το κράνος. Έχω τερματίσει και είμαι πολύ περήφανη που τα κατάφερα!!!
Πάμε για φαγητό και στις 3.00 πρέπει να επιστρέψουμε στο σημείο της εκκίνησης γιατί θα ακολουθήσει μια πορεία 3,5 περίπου χλμ μέσα στους αμμόλοφους για όλα τα οχήματα που θα πάρουν εκκίνηση σε σειρές ανά 20. Η διαδρομή δεν θα χρονομετρηθεί, όμως είναι υποχρεωτική για όλους. Πολύς κόσμος συγκεντρωμένος, φωτογράφοι, μια γιορτινή ατμόσφαιρα παντού! Ολοκληρώνω και αυτήν την διαδρομή, χωρίς άγχος και φτάνω στο σημείο του τερματισμού ενώ ακούω το όνομα μου από τα μεγάφωνα. Δεν είναι και λίγο να ακούς τον κόσμο να σε ζητωκραυγάζει με το όνομα σου. Η συγκίνηση είναι απερίγραπτη και τα μάτια μου δακρύζουν. Το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα και δεν μπορώ να το πιστέψω.
Έχω κερδίσει την 27η θέση στην γενική κατάταξη της κατηγορίας amateur για όλον τον αγώνα. Στις επτά γυναικείες συμμετοχές κερδίζω την τρίτη θέση και ανυπομονώ να φτάσει η στιγμή της βράβευσης μου και να κρατήσω στα χέρια μου το τρόπαιο μου.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr