Τέταρτη μέρα του αγώνα σήμερα με εκκίνηση την Nefta και τερματισμό την Nefta. Μια κυκλική διαδρομή 120χλμ για την κατηγορία amateur, 220χλμ για την τα αυτοκίνητα και 320χλμ για την κατηγορία pro. Μια διαδρομή στην περιοχή που γυρίστηκε η ταινία Star wars, ανάμεσα σε ψηλούς αμμόλοφους.
Η εκκίνηση για την κατηγορία μου είναι στις 9.40 για την πρώτη μοτοσυκλέτα και μετά από οδήγηση 16χλμ απλής διαδρομής φτάνουμε στο σημείο της εκκίνησης. Ξεκινάμε έχοντας να ανεβούμε στην κορφή ενός ψηλού αμμόλοφου. Όλα καλά. Συνεχίζω πλοηγώντας μόνη μου, δουλεύοντας χειροκίνητα το roadbook. Ta σημεία ελέγχου της διαδρομής είναι 4, το CP1/4 και το CP2/3 είναι στο ίδιο σημείο. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή να μην μπερδέψεις τα σημεία ελέγχου και αλλάξεις κατεύθυνση και βέβαια να μην χάσεις κάποιο κρυμμένο CP, γιατί η ποινή είναι πολύ μεγάλη. Την μέρα αυτή τα secret CPs είναι 5 και χαίρομαι πολύ που τελειώνοντας την διαδρομή δεν έχω χάσει κανένα.
Οδήγησα σε όρθια θέση, κρατώντας ανοιχτό το γκάζι και προσπαθώντας να κινούμαι με ροή, χωρίς στάσεις. Η διαδρομή εναλλάσσεται διασχίζοντας πάντα αμμόλοφους που στην περιοχή αυτή είναι ψηλότεροι και η άμμος πιο σκληρή από αυτήν στην Douz την πρώτη μέρα. Τα πόδια και τα χέρια με πονάνε, αλλά κάθε χλμ που κερδίζω με φέρνει πιο κοντά στον τερματισμό κι έτσι συνεχίζω μέχρι τέλους.
Τερματίζω σχετικά νωρίς και βέβαια πολύ πριν τον μέγιστο χρόνο. Ο τερματισμός είναι στο σημείο που βρίσκονται τα σκηνικά από την ταινία και οι πλανόδιοι πωλητές σε κυνηγούν παντού. Σαν όνειρο μοιάζει. Συναντάω τον αυστραλό Edward μέλος της ομάδας μου και βγάζουμε μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες. Είμαι πολύ ικανοποιημένη από την οδήγηση μου και φτάνω γρήγορα στο ξενοδοχείο γιατί η επόμενη είναι μεγάλη αγωνιστικά μέρα και πρέπει να καθαρίσω το φίλτρο, να αλλάξω λάδια και φίλτρο και να προετοιμάσω το μηχανάκι μου.
Το αποτέλεσμα της ημέρας με φέρνει στην 25η θέση.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr