net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

"Ήξερα ότι θα ήμουν η πρώτη ελληνική συμμετοχή στο Tuareg. Κι είχα γεμίσει πίστη και δύναμη ότι θα τα καταφέρω."

5η ημέρα - Nefta-Douz

Πέμπτη  μέρα του αγώνα σήμερα με εκκίνηση την Nefta και τερματισμό την Douz. Μια διαδρομή 290χλμ για την κατηγορία amateur και για τα αυτοκίνητα και 370χλμ για την κατηγορία pro. Ο προβλεπόμενος μέγιστος συνολικά χρόνος είναι 9 ώρες και η διαδρομή αποτελείται από 3 ειδικές και 2 απλές. Η κατηγορία amateur θα κινηθεί μετά στο CP3 στο CP5 ενώ η pro έχει ακόμα 80 επιπλέον χλμ μεταξύ CP3 και 4.

Η εκκίνηση όπως κάθε μέρα στις 9.40 ξεκινώντας 4 μοτοσυκλέτες μαζί ανά λεπτό. Είμαι πανέτοιμη να ξεκινήσω. Έχω δανειστεί από ιταλό αναβάτη το δικό του δεύτερο roadbook και είμαι γεμάτη ενέργεια να συνεχίσω τον αγώνα μου. Λίγο πριν πάρω εκκίνηση συναντάω τον Guillaume που έχει ξεκινήσει με την κατηγορία pro μία ώρα νωρίτερα. Έχει χτυπήσει λίγα χλμ μετά από την εκκίνηση έχοντας μια πτώση ενώ προσπαθούσε να προσπεράσει κάποιον άλλο οδηγό. Οδηγώ την μοτοσυκλέτα του μέχρι το φορτηγό της διοργάνωσης, απ’ όπου θα φορτωθεί και θα μεταφερθεί μέχρι την Douz.  Έχει χτυπήσει τα δάχτυλα του αριστερού του χεριού και φυσικά δεν μπορεί να συνεχίσει.

Με σφιγμένο το στομάχι παίρνω εκκίνηση, ξέροντας καλά ότι η διαδρομή είναι μεγάλη και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Τα ατυχήματα και οι τραυματισμοί και σε αυτόν τον αγώνα είναι πολλά. Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής αναπτύσσεται σε ανοιχτούς αμμώδεις δρόμους. Η οδήγηση είναι πολύ γρήγορη, αλλά χρειάζεται προσοχή μιας και το τερέν εναλλάσσεται από άμμο σε πέτρα και ανάποδα. Το roadbook αν και συνεχίζει να είναι ανάποδα γραμμένο από κάτω προς τα πάνω, είναι αρκετά σωστό και τα επικίνδυνα σημεία είναι σημειωμένα.

Οδηγώ χωρίς να αντιμετωπίζω κάποια ιδιαίτερη δυσκολία και φτάνω χωρίς σχεδόν να το καταλάβω στην  δεύτερη ειδική διαδρομή της ημέρας που είναι πολύ μικρότερη από την πρώτη στα 50 χλμ περίπου. Συνεχίζω χωρίς λάθη στην πλοήγηση και ανακαλύπτοντας όλα τα κρυφά σημεία ελέγχου, γεγονός που με γεμίζει ικανοποίηση πιστεύοντας ότι θα φτάσω χωρίς ποινή μέχρι το τέλος. Στην τρίτη και τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας, οδηγούμε σε κάποια offroad τμήματα κατά μήκος της κοίτης ενός ποταμού. Το τοπίο είναι μαγικό και σε προκαλεί να πάρεις τα μάτια σου από το roadbook κι εγώ αντιστέκομαι. Διασχίζω μια αποξηραμένη λίμνη και συνεχίζω.

Τα τελευταία 15χλμ της πορείας μας προς την Douz είναι σε άμμο, παχιά άμμο και φυσικά η ταχύτητα πρέπει να είναι μεγάλη. Κινούμαι με 80-90 χλμ/ωρα και χέρια και πόδια δουλεύουν στα «κόκκινα». Προσπαθώ να είμαι προσεκτική αποφεύγοντας μια πιθανή πτώση. Πλησιάζοντας την πόλη της Douz μπαίνουμε ξανά στους αμμόλοφους, γνώριμο τοπίο για όλους, που μετά από τόσες μέρες οδήγησης στην άμμο φαντάζει εύκολο, δεν είναι όμως όταν έχει κανείς ήδη διανύσει σχεδόν 300χλμ.

Οδηγώ σε όρθια στάση και προσπαθώ να μην κολλήσω πουθενά γιατί οι δυνάμεις μου λιγοστεύουν και πρέπει να μην χρειαστεί να σηκώσω την μοτοσυκλέτα μου. Φτάνω στον τερματισμό ολοκληρώνοντας και την τελευταία ειδική. Μπορεί να μην ήμουν πολύ γρήγορη,  νιώθω όμως ότι έχω πάει καλά και συνεχίζω μέχρι το ξενοδοχείο για να προετοιμαστώ για την επόμενη μέρα.

Το αποτέλεσμα της σημερινής μέρας με φέρνει στην 27η θέση.

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ