Ο φωτογράφος της ιστοσελίδας Motor Vikatan έπιασε την υπό εξέλιξη μοτοσικλέτα να ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο της περιοχής γύρω από το Chennai - όπου και η έδρα της εν λόγω ιστοσελίδας - και πρόλαβε να βγάλει δύο φωτογραφίες, οι οποίες πάντως είναι αρκούντως σαφείς.
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως βλέπουμε μια μοτοσικλέτα της Royal Enfield, στην οποία διακρίνουμε αναρτήσεις λίγο ψηλότερες από το σύνηθες στάνταρ των υπολοίπων μοντέλων της. Μια πρώτη παρατήρηση που βγάζει μάτια είναι η χρήση ενός κεντρικά τοποθετημένου αμορτισέρ πίσω, κάτι που δε θα συναντήσουμε σε κανένα άλλο μοντέλο της γκάμας της - όπου σε όλα πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Τα φρένα που βλέπουμε στις φωτογραφίες μοιάζουν να είναι οι ίδιες μονάδες της Brembo από το Continental GT, το πιο φρέσκο μοντέλο και πιο σύγχρονο μοντέλο της Royal Enfield.
Από κει και πέρα βρισκόμαστε στο σκοτάδι. Η αρχική πηγή είναι μια ιστοσελίδα γραμμένη στη γλώσσα Ταμίλ, όπερ σημαίνει πως η μόνη βοήθεια που μπορούμε να έχουμε είναι από ένα μεταφραστήρι όπως αυτό της Google. Προχωρώντας σε αυτή τη μετάφραση λοιπόν, το πράγμα μπερδεύει. Οι Ινδοί συνάδελφοι ισχυρίζονται πως η εικονιζόμενη μοτοσικλέτα κινείται από έναν νέο κινητήρα 410 κ.εκ. Αυτή τη στιγμή στη γκάμα της η Enfield διαθέτει τον κλασικό κινητήρα 350 κ.εκ. των Bullet (που χρησιμοποιείται και στις ανάλογες εκδόσεις των Classic και Thunderbird), καθώς και τον "μεγάλο" των 500 κ.εκ. Η μόνη εξαίρεση συναντάται στον κινητήρα του Continental GT, ο οποίος είναι ουσιαστικά μια έκδοση του 500 μεγαλωμένου στα 535 κ.εκ. Αν τώρα ο νέος κινητήρας είναι πραγματικά νέος ή αν πρόκειται για μια ανάλογα μεγαλωμένη έκδοση του 350 δεν μπορούμε προς το παρόν να το γνωρίζουμε.
Η άλλη πληροφορία που ψαρεύουμε από την πρόχειρη μετάφραση λέει πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να ονομαστεί Himalayan και θα κοστίζει στην Ινδία 250.000 ρουπίες, ήτοι περίπου 3.500 ευρώ.
Φυσικά είμαστε σε αναμονή νέων πληροφοριών σχετικά με το θέμα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr