Έτοιμο για το European Classic Endurance ένα GSX-R1000 K1 με τις απαραίτητες επεμβάσεις σε κινητήρα και περιφερειακά για να φέρει την νίκη στην ομάδα της Suzuki.
Η μοτοσυκλέτα είναι ενισχυμένη και βελτιωμένη στα καίρια σημεία για να μπορεί να ανταποκριθεί στον αγώνα αντοχής για τον οποίο απαιτείται να βάλει τα δυνατά της και να θυμίσει σε όλους την αξία της αν και έχουν περάσει 22 χρόνια από την πρώτη της κυκλοφορία.
Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί πλήρως, οι εκκεντροφόροι έχουν αντικατασταθεί με ένα σετ της Yoshimura και μια ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου διακοσμεί τη δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας. Έχει τοποθετηθεί νέο αγωνιστικό ψαλίδι, ζάντες προερχόμενες από την ΟΖ, φρένα της Brembo και πίσω ανάρτηση της K-Tech.
Δεν υπάρχουν πρόσθετα ηλεκτρονικά βοηθήματα για να διατηρηθεί ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας στα δεδομένα της εποχής και να πληρεί τις προδιαγραφές του αγώνα αντοχής για κλασικά μοντέλα.
Αντικατέστησε το Katana και ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του
Το αγωνιστικό Katana ξεκίνησε το 2017 την πορεία του στους αγώνες αντοχής με πολύ καλά αποτελέσματα για τα χρόνια που κουβαλούσε στην πλάτη του. Συμπληρώθηκαν τα χρόνια όμως και η ομάδα της Suzuki αποφάσισε πως το Κ1 θα έπρεπε να αναλάβει το ρόλο του διεκδικητή για την ιαπωνική ομάδα, όχι μόνο στο European Classic Endurance, αλλά και στο κλασικό ΤΤ Isle of Man.
To K1 έχει διατηρήσει την αρχική του εμφάνιση, με το μπλε και το άσπρο να κυριαρχούν σε όλο το φέρινγκ για να τιμήσουν τα αγωνιστικά χρώματα της ομάδας.
GSX-R1000 K1 επιστρέφει στους αγώνες
Διεκδικεί τον τίτλο του αγώνα αντοχής
Βελτιωμένο, αλλά χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα
Πώς πέρασαν 22 χρόνια από την κυκλοφορία του;
Ποιο Suzuki έχει αφήσει την μεγαλύτερη ιστορία στους αγώνες;