BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

  • BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride
  • BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride
  • BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride
  • BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride
  • BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

BMW R 18 Classic: Σύντομα διαθέσιμο για Test Ride

Κλείσε άμεσα θέση και ζήσε μια μοναδική test ride εμπειρία με το επιβλητικό BMW R 18 Classic των 1.800 κυβικών.

Πρόσφατα η BMW παρουσίασε την νέα R 18 Classic. Το νέο μοντέλο συμπληρώνει την γκάμα R 18, που ντεμπούταρε με το ομώνυμο μοντέλο, προσφέροντας μια επιλογή για τους λάτρεις των κλασικών τουριστικών μοτοσυκλετών. Στο επίκεντρο του μοντέλου παραμένει ο νέος Boxer των 1.802 κ.εκ. , που αποδίδει 91 ίππους και χαρακτηρίζεται από μια κτηνώδη ροπή που ξεπερνά τα 15,2 kgm, μεταξύ 2.000 και 4.000 στροφών. Το πλαίσιο της νέας μοτοσυκλέτας είναι διπλό, ατσάλινο σωληνωτό  πλαίσιο, με παρόμοιας σχεδίασης ψαλίδι και εκτεθειμένο άξονα μετάδοσης, μια άμεση αναφορά στα ιστορικά δίκυκλα της BMW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »



 
H R 18 Classic έχει αρκετές διαφοροποιήσεις από την R 18 στον εξοπλισμό: Το νέο μοντέλο φέρει μεγάλο ανεμοθώρακα, σέλα συνεπιβάτη, πλαϊνές βαλίτσες, επιπρόσθετα LED φωτιστικά στο εμπρός μέρος και τροχό 16 ιντσών μπροστά. Κατά τα άλλα, το μοντέλο εξοπλίζεται επίσης με σύστημα ASC (traction control ενός επιπέδου που απενεργοποιείται) και σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα MSR, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα όπισθεν και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρειες. Το πιρούνι του R 18 Classic παραμένει σε διάμετρο 49 χιλιοστών, με κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση. Οι τροχοί παραμένουν σε κάθε περίπτωση ακτινωτοί, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, με 4πίστονες δαγκάνες σε κάθε περίπτωση. Και το R 18 Classic είναι διαθέσιμο στην «First Edition», η οποία φέρει αποκλειστικά στοιχεία εξοπλισμού και είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα, με διπλό pinstriping. Πολλά τμήματα της ειδικής έκδοσης θα έχουν φινίρισμα σε χρώμιο, νέο έμβλημα στην σέλα και έμβλημα «First Edition» στα πλαϊνά καλύμματα.



Αν θέλεις να οδηγήσεις το εμβληματικό R 18 Classic δεν έχεις παρά να επικοινωνήσεις με τη BMW Motorrad Παπανικολάου και να κλείσεις ένα αξέχαστο test ride. Ζήσε τη μοναδική εμπειρία οδήγησης του 1800άρη boxer και δες από πρώτο χέρι τις δυνατότητες αυτής της μοναδικής cruiser.

Για την δοκιμή απαραίτητα:

  • Δίπλωμα οδήγησης ελληνικό ή αντίστοιχο αναγνωρισμένο από την Ε.Ε. (Το δίπλωμα οδήγησης θα πρέπει να καλύπτει την ιπποδύναμη του οχήματος το οποίο θα δοκιμάζεται)
  • Ταυτότητα
  • Κράνος

Ειδικότερα οι δοκιμαστές οδηγοί των μοτοσυκλετών θα πρέπει:
(i) να έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο)έτος της ηλικίας τους,
(ii) να διαθέτουν ισχύουσα άδεια ικανότητας οδήγησης μοτοσικλέτας, καλύπτουσα τον κυβισμό των Μοτοσικλετών (κατηγορίας Α),
(iii) να έχουν εμπειρία οδήγησης μοτοσικλέτας Κατηγορίας Α τουλάχιστον πέντε ετών,
(iv) να είναι εξοικειωμένοι με την οδήγηση μοτοσικλέτας αντίστοιχης δυσκολίας, κυβισμού και ιπποδύναμης.


Για περισσότερες πληροφορίες:

Κανελλοπούλου 53, Πάτρα
Τηλ.: 2610 462063
www.bmwpap.gr
Facebook Page