net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Καλαίσθητη, ποιοτική σχεδίαση, μικρές διαστάσεις. Το CRF 250L είναι μια πραγματικά φρέσκια πρόταση.

Το CRF 250L θα παίξει και το ρόλο του καλύτερου δασκάλου για τα πρώτα σας βήματα στο χώμα.

Ιδιαίτερα ταιριαστό σε περιβάλλον πόλης, προβλέπεται να αποτελέσει ασταμάτητη αστική βολίδα.

Η Honda πήρε την ιδέα του CRE 230 και την εξέλιξε, ολοκληρώνοντας την με τον καλύτερο τρόπο.

Ιδού κι ένα concept μοντέλο, με πιο σκληροπυρηνικές χωμάτινες τάσεις, βασισμένο στο CRF 250L.

Από ότι φαίνεται το CRF 250L θα φοράει τον υπερσύγχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα του CBR 250R.

Το CBR 250R έκανε την αρχή, και το CRF 250L προτίθεται να ακολουθήσει στα ίδια βήματα.

Το Honda CRF 250L έρχεται Ευρώπη!

Η Honda προτίθεται να φέρει στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι του 2012, το ολοκαίνουργιο On-Off που πρωτοπαρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο, το Νοέμβριο του 2011.

 
Οι ερωτήσεις που αυθόρμητα ξεπηδούν στο μυαλό, είναι «τι είναι το CRF 250L;» και «πόσο θα κοστίζει;»
Πριν από οτιδήποτε άλλο, ας βγάλουμε από τη μέση το «τι είναι;». Περί τίνος πρόκειται δηλαδή; Για αδιευκρίνιστους λόγους το «Big H» επέλεξε το καθαρόαιμο προσωνύμιο CRF για να ντύσει ένα χρηστικό μικρό On-Off. Περίεργη επιλογή, ιδιαίτερα όταν στο δελτίο τύπου αναφέρεται το XL250S ως ο πρόγονος της νέας μοτοσικλέτας! Όποιοι κι αν είναι οι λόγοι αυτής της ονομασίας, οι προθέσεις της Honda σίγουρα δεν αφορούν ένα καθαρόαιμο off-road μοντέλο. Το CRF 250L πρόκειται να αποτελέσει ένα ιδιαίτερο φιλικό, καθημερινό, και οικονομικό commuter που να μπορεί να αντεπεξέλθει με ευκολία σε κακό οδόστρωμα, αλλά και αποτελέσει τον καλύτερο δάσκαλο σε μια πρώτη επαφή με το χώμα.

Από ότι φαίνεται θα δανείζεται τον ψεκαστό, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα από το CBR 250R, πιθανότατα με κάποιες αλλαγές στον τρόπο απόδοσης, ώστε να ταιριάξει καλύτερα στον καινούργιο του ρόλο. Αν τα πράγματα έχουν έτσι, και αν δεν υπάρξει θυσία της ιπποδύναμης στο βωμό της ροπής, καθόλου δεν μας χαλάνε οι 26 ίπποι του CBR, ενώ η μεγάλη οικονομία καυσίμου είναι δεδομένη. Εξετάζοντας τις πρώτες φωτογραφίες που η Honda έδωσε στη δημοσιότητα, το CRF δείχνει καλοσχεδιασμένο, και όμορφο, σίγουρα πιο ολοκληρωμένο από τα CRΕ 230. Ο εξοπλισμός συμβαδίζει με τις προσταγές της εποχής. Ποιοτικός, χωρίς να φαίνεται όμως ικανός να… τινάξει την μπάνκα στον αέρα. Αυτός περιλαμβάνει ανάποδο πιρούνι, ανάρτηση ProLink πίσω, δισκόφρενα τύπου «μαργαρίτα», στιβαρό ψαλίδι αλουμινίου, προστατευτικά καλαμιών, ψηφιακά όργανα, κλπ.

Τα μαρσπιέ συνεπιβάτη μόνο είναι μικροσκοπικά, ενώ πιάνουν πάνω στους σωλήνες του υποπλαισίου ενώ και το μερίδιο της σέλας που του αναλογεί, δεν εντυπωσιάζει. Τα ελαστικά είναι τα Trails της IRC, και η διάσταση των τροχών είναι 21 ίντσες μπροστά, και 18 πίσω. Το θετικό είναι πως η Honda μιλάει για «outstanding value for money», που σημαίνει εξαιρετική τελική τιμή, ένα χαρακτηριστικό που θα δελεάσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές! Πότε έρχεται στην Ευρώπη; Σύντομα. Το Καλοκαίρι του 2012! Μάλιστα, στις φωτογραφίες του δελτίου τύπου περιλαμβάνονται και ορισμένες, από ένα concept που βασίζεται στο CRF 250L, με λαχταριστό εξοπλισμό, και ιδιαίτερα πολεμικό Off-Road χαρακτήρα. Μια όμορφη ιδέα, για το κοντινό μέλλον;

Λέτε η άφιξη του CRF 250L να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τα μικρού κυβισμού, χρηστικά On-Off; Εμείς, το ελπίζουμε. Περισσότερες πληροφορίες, και επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, τον Απρίλιο.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ