To βασικότερο χαρακτηριστικό του νέου CRF250L είναι ο νέος κινητήρας. Το μονοκύλινδρο αερόψυκτο σύνολο του προηγούμενου CRF ανήκει πλέον στο παρελθόν και έχει αντικατασταθεί από τον κινητήρα που έχουμε γνωρίσει μέσω του CBR 250R. H απόδοση του νέου CRF αναμένεται να αγγίζει (όπως και το CBR) τους 22 ίππους και οι ρυθμίσεις να είναι ελαφρά διαφορετικές, για τις ανάγκες της χωμάτινης χρήσης.
Νέο είναι και το πλαίσιο, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και δε φέρει κάποιες καινοτομίες, με σκοπό να διατηρήσει σε λογικά επίπεδα το κόστος κατασκευής και απόκτησης της μοτοσικλέτας. Ωστόσο, αισθητικά, μοιάζει με πλαίσιο μεγαλύτερης και ακριβότερης μοτοσικλέτας. Το ίδιο συμβαίνει και με τη γενικότερη αισθητική του CRF250L, η οποία είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και επηρεασμένη από τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες της σειράς.
Μαζί με το μοντέλο που θα δούμε στην παραγωγή, τέλος, η Honda θα παρουσιάσει κι ένα CRF250L Concept, το οποίο διαθέτει επιπλέον αξεσουάρ και διαφορετική αισθητική. Το συγκεκριμένο concept είναι οπωσδήποτε εντυπωσιακό και αποδεικνύει την ευκολία με την οποία μπορεί να βελτιωθεί το απλό CRF250L.