net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Honda: Νέο παγκόσμιο scooter

Ένα νέο scooter με παγκόσμιο χαρακτήρα παρουσίασε η Honda. Με κινητήρα 110 κ.εκ., κατανάλωση λιγότερο από δύο λίτρα ανά 100 χλμ. (!) και μεγάλους τροχούς, το Vision έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας και να προσφέρει έναν οικονομικό και αξιόπιστο τρόπο μετακίνησης.

 
Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη για την ελληνική αγορά, η Honda κάνει λόγο για ιδιαίτερα χαμηλή τιμή που θα κάνει το Vision προσιτό τόσο στους νέους όσο φυσικά και για τους μεγαλύτερους σε ηλικία αναβάτες.

Σχεδίαση:
Αναμφίβολα η σχεδίαση του Vision φέρει τη σφραγίδα της ιαπωνικής εταιρίας και κινείται στο οικογενειακό look που έχουν χαράξει τα SH. Παρουσιάζεται σύγχρονο και σοβαρό και οι μικρές του διαστάσεις του προσδίδουν έναν ανάλαφρο και σπορτίφ τόνο που ενισχύεται από την ανοδική πορεία της αιχμηρής ουράς.

Κινητήρας:
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Vision δείχνουν ότι δεν έχουν γίνει ιδιαίτερες θυσίες στον τομέα της τεχνολογίας και το scooter μπορεί να συγκριθεί άμεσα με τον ανταγωνισμό. Ο κινητήρας των 110 κ.εκ., με τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής, φαίνεται να βασίζεται σε αυτόν του δημοφιλούς Lead, αφού τόσο η διάμετρος όσο και η διαδρομή του εμβόλου είναι ίδιες. Η απόδοσή του είναι ελαφρώς μειωμένη με την ισχύ να αγγίζει τους 8,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τη ροπή τα 0,9 kgm στις 6.500 σ.α.λ.
Σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο μοτέρ είναι φυσικά η έλλειψη υγρόψυξης στο Vision, για μεγαλύτερο περιορισμό του κόστους και του βάρους αλλά και η μείωση της συμπίεσης από το 11 στο 9,5:1.
Την διαχείριση της τροφοδοσίας του έχει αναλάβει ένας ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI της Honda με το σώμα ψεκασμού να είναι διαμέτρου 22 χλστ. (20 στο Lead). Η κατανάλωσή του ανέρχεται στα μόλις δύο λίτρα ανά 100 χλμ. Αν κινείστε με σταθερή ταχύτητα 60 χλμ.ώρα!

Τροχοί-Φρένα:
Θυσίες από την πλευρά του κόστους δεν έχουν γίνει ούτε στον τομέα των φρένων αφού έχει χρησιμοποιηθεί το σύστημα συνδυασμένης πέδησης Combined Braking System (CBS) της ιαπωνικής εταιρίας, εξασφαλίζοντας πολύ καλές τιμές επιβράδυνσης, άσχετα από την ποιότητα του οδοστρώματος ή την εμπειρία του αναβάτη. Για τον εμπρός τροχό έχει χρησιμοποιηθεί ένα δισκόφρενο διαμέτρου 220 χλστ. και για τον πίσω ένα ταμπούρο με τύμπανο 130 χλστ. Τέλος οι τροχοί του Vision έχουν σχετικά μεγάλη διάμετρο αφού είναι 14 ιντσών και προσφέρουν αυξημένη σταθερότητα και ασφάλεια σε δρόμους με πολλές λακκούβες και σαμάρια.

Εργονομία:
Στο τομέα της εργονομίας το ιαπωνικό scooter έχει κατασκευαστεί, σύμφωνα με την Honda, για να μεταφέρει με άνεση δύο άτομα. Η ποδιά προσφέρει αρκετό χώρο για τα πόδια, η σέλα του έχει μεγάλο μήκος και το ύψος της από το έδαφος βρίσκεται στα 755 χλστ., κάτι που την καθιστά αρκετά χαμηλή. Πολύ σημαντικό γεγονός, που θα συνεισφέρει τα μέγιστα στην ευελιξία αλλά και την φιλική συμπεριφορά του Vision, αποτελεί και η προσπάθεια που έγινε για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, με το τελευταίο να μην ξεπερνά τα 102 κιλά. Προσεγμένος είναι και ο χώρος κάτω από τη σέλα και σύμφωνα με τους Ιάπωνες μπορεί να δεχτεί με άνεση ένα κράνος κλειστού τύπου παρά τους σχετικά μεγάλους τροχούς που φέρει το scooter αλλά και την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων κάτω πίσω από τον αποθηκευτικό χώρο.

Πλήρης εμφανίζεται και η λίστα με τα αξεσουάρ που προορίζονται για το νέο scooter τα οποία μπορούν να καλύψουν στο έπακρο τις ανάγκες για καθημερινή μετακίνηση.

Προαιρετικός εξοπλισμός
-Συναγερμός
-Κλειδαριά
-Top Box
-Εσωτερική τσάντα Top Boxv -Ανεμοθώρακας
-Χούφτες
-Κουβέρτα
-Κουκούλα

Το νέο Vision θα είναι διαθέσιμο σε Μαύρο(Pearl Procyon Black), γκρι (Boss Grey Metallic), λευκό (Pearl White), κόκκινο (Candy Lucid Red), και μπλε (Candy Aruja Blue).

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 1Κ, 4Τ, Α/Ψ, 2β
Ισχύς: 8,3 ίπποι/8.000 σ.α.λ.
Ροπή: 0,9/6.500 σ.α.λ.
Ρεζερβουάρ: 5,5 λίτρα
Βάρος: 102 κιλά
Ύψος σέλας : 755 χλστ.
ΜxΠxΥ (χλστ.): 1.845x670x1090 Τροχοί Ε/Π: 80/90-14’’/90/90-14’’

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ