net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

CRF250R με ψεκασμό για το 2010

Το CRF250R για το 2010 είναι φορτωμένο με τεχνολογία και δηλώνει έτοιμο να επιβεβαιώσει την κυριαρχία του στις πίστες Motocross και Supercross. Με συγκέντρωση μαζών περισσότερο προς το κέντρο της μοτοσικλέτας και τέλειο ζύγισμα το νέο Honda είναι πιο σταθερό στις στροφές, πιο άμεσο και πιο στιβαρό.

 
Με αλλαγές σε κινητήρα, πλαίσιο και αναρτήσεις, η extreme κόκκινη μοτοσικλέτα, είναι πιο δυνατή, με πιο άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, πιο σταθερή στις στροφές και τα άλματα και με μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, χάρη στον ηλεκτρονικό του ψεκασμό.
Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός του, προέρχεται από τον μεγάλο του αδερφό, το CRF450R του 2009. Το σώμα του ψεκασμού είναι 50χλστ και προσφέρει περισσότερη δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός είναι ρυθμισμένος για ευκολότερο ξεκίνημα της μοτοσικλέτας, Πλέον, λοιπόν, για το CRF250R είναι διαθέσιμο και το kit ρυθμίσεων από την HRC, για μεταβολή της χαρτογράφησης του εγκεφάλου της μοτοσικλέτας. Η σύνδεση γίνεται εύκολα και χωρίς το βγάλσιμο του ρεζερβουάρ.
Όσον αφορά στον κινητήρα, έχουν γίνει παρεμβάσεις για καλύτερη απόδοση και ταυτόχρονη μείωση του βάρους. Έτσι, το πιστόνι είναι από πιο ανθεκτικό υλικό, σφυρήλατο, για μεγαλύτερη συμπίεση και δύναμη στις ψηλές στροφές. Ταυτόχρονα, η διάμετρος του κυλίνδρου μειώθηκε στα 76,8χλστ και η συμπίεση αυξήθηκε, για ακόμη περισσότερη δύναμη.
Το βάρος του ανανεωμένου CRF έχει μειωθεί χάρη στα υλικά κατασκευής του κινητήρα και του ψαλιδιού. Συγκεκριμένα, τα κάρτερ έχουν μειωμένο πάχος όπου δεν δέχονται μεγάλη πίεση, τα καπάκια κυλινδροκεφαλής και συμπλέκτη είναι από μαγνήσιο, το ψαλίδι έχει πιο λεπτά τοιχώματα, και επίσης, το ρεζερβουάρ έχει μικρύνει. Για μεγαλύτερη συγκέντρωση μαζών, ο στρόφαλος είναι τοποθετημένος πιο χαμηλά, η πίσω ανάρτηση είναι τοποθετημένη πιο μπροστά και με μεγαλύτερη κλίση, ενώ ο κινητήρας βρίσκεται πιο χαμηλά χάρη στο νέο πλαίσιο.
Το νέο πλαίσιο 5ης γενιάς προέρχεται από το CRF450R και είναι αλουμινένιο δυο δοκών, αλλά έχει διαφορετικές διαστάσεις για μεγαλύτερη ακαμψία Με την ανανεωμένη γεωμετρία υπάρχει καλύτερη ισορροπία και έλεγχος. Με το μπροστινό να έχει μικρότερη γωνία κάστερ, και μακρύτερο μεταξόνιο, χάρη στο κατά 29χλστ μακρύτερο ψαλίδι, η μοτοσικλέτα είναι πιο σταθερή, πιο ευκίνητη και προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση στον αναβάτη. Με το συνεπτυγμένο και ελαφρύ υδραυλικό αμορτισέρ τιμονιού, Honda Progressive Steering Damper (HPSD), η οδήγηση γίνεται παιχνίδι.
Νέα είναι επίσης το ψυγείο, το οποίο προσφέρει περισσότερη ψύξη, το φιλτροκούτι, και η αντλία βενζίνης, φτιαγμένη από πλαστικό.
Το πιρούνι είναι διαμέτρου 48χλστ, με 360χλστ διαδρομή, πιο ομαλό στη λειτουργία και ρυθμιζόμενο για την προφόρτιση και επαναφορά του. Πίσω χρησιμοποιείται μονό αμορτισέρ από τη Showa, πλήρως ρυθμιζόμενο, διαμέτρου 50χλστ. με διαδρομή 320χλστ.
Και αυτές δεν είναι οι μόνες αλλαγές που επιδέχθηκε το CRF250R, συμπεριλαμβάνοντας ελαφρωμένα δισκόφρενα, επανασχεδιασμένους λεβιέδες και μαρσπιέ, καθώς και ανανεωμένο τιμόνι. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου συνοψίζονται στον παρακάτω πίνακα.

Κινητήρα             4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 1ΕΕΚ, 
Χωρητικότητα(κ.εκ.) 249,4
Διάμετρος xΔιαδρομή (χλστ) 76,8 x53,8
Συμπίεση 13,2:1
Δύναμη(ίπποι/σ.α.λ.) 43,5/11.000
Ροπή(kgm/σ.α.λ.)2,9/8.000
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος
Κιβώτιο 5 ταχύτητες

Πλαίσιο Αλουμινίου δυο δοκών
Μήκος(χλστ) 2.187
Πλάτος(χλστ) 827
Ύψος(χλστ) 1.273
Μεταξόνιο(χλστ) 1.493
Ίχνος(χλστ) 116
Γωνία κάστερ 27,9°
΄Υψος σέλας(χλστ)955
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος(χλστ) 325

Αναρτήσεις
Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 48χλστ, διαδρομής 310χλστ
Πίσω Μονό αμορτισέρ Showa Pro-Link 50χλστ, διαδρομής 320χλστ
Φρένα
Εμπρός Δίσκος διαμέτρου 240χλστ, 2 εμβόλων
Πίσω Δίσκος διαμέτρου 240χλστ, 1 εμβόλου
Τροχοί
Εμπρός Αλουμινίου/ακτινωτός- 21” x 1,6”
Πίσω Αλουμινίου/ακτινωτός- 19” x 1,85”

Ρεζερβουάρ(lt) 5,7
Βάρος(kg) 100,7

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ